HRD. Управління персоналом за корпоративною моделлю компетенцій
- 14 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Керівники та фахівці з управління персоналом та організаційного розвитку.
Ціль заходу
Сформировать прогрессивный системный подход к управлению персоналом по карпоративной модели компетенций. Сформировать собственную модель управления вашей компанией на основе современных технологий и лучших практик. Выработать собственное видение разработки и внедрения Системы управления по компетенциям. Получить необходимые знания и навыки для успешной реализации проекта организационных изменений.
Програма
Стратегія та Система управління персоналом у компанії
- Система управління персоналом у компанії. Діагностика роботи існуючої моделі управління персоналом
- HR Департамент у реалізації стратегії компанії
Корпоративна культура компанії
- Роль Корпоративної культури у діяльності компанії
- Вплив на Корпоративну культуру специфіки бізнесу та специфіки регіону. Вплив на Корпоративну культуру першої особи організації та команди однодумців
- Корпоративна культура, як вона народжується і як керує персоналом Корпоративна ідеологія. Створення прихильності, формування ідентичності
- Основні кроки формування корпоративної культури
- Регламентуючі документи. Корпоративний Кодекс компанії. Корпоративні стандарти. Положення щодо Корпоративної Культури
- Використання Корпоративної культури. Діагностика та моніторинг. Зміна корпоративної культури
- Бренд роботодавця та Внутрішній PR
Практикум:
- Рольова гра: Переговори з керівником/власником про цінності та базові уявлення
- Ділова гра: Створення елементів Корпоративної культури малої та великої компанії
- Метафоричні завдання: розуміння суті опору змін
- Кейс: Формування та презентація бренду роботодавця
Система найму персоналу
- Процес підбору персоналу та взаємодія з іншими департаментами компанії
- Управління кар'єрою співробітника
- Оптимізація чисельності персоналу
- Оцінка персоналу під час підбору. Аналіз резюме, співбесіда, кейсове та ситуаційне інтерв'ю. Стресове інтерв'ю. Тестування
Практикум:
- Кейс: Складання інтерв'ю з компетенцій
- Тестування: психотипи співробітників
- Оціночні ділові ігри
Управління персоналом по Корпоративній Моделі Компетенцій
- Компетенції та компетентність. Як розробити та впровадити дієву модель компетенцій для конкретної організації?
- Підходи у розробці моделей компетенцій залежно від мети
- Розробка внутрішньофірмової моделі компетенцій
- Вибір методу аналізу та відбору необхідних компетенцій на рівні організації/підрозділу/посади
- Упорядкування списку компетенцій. Опрацювання рівнів моделі компетенцій
- Оцінка моделі компетенцій та формування профілів компетенцій, профіль посад
- Впровадження моделі компетенцій
Використання моделі компетенцій на вирішення кадрових завдань
- Відбір за наймом персоналу. Експертиза вакансії
- Формування кадрового резерву та планування кар'єри
- Оцінка потреби у навчанні та розвитку персоналу
- Проведення оціночних та атестаційних заходів
- Оцінка для формування компенсаційного пакета
- Ротація кадрів
- Розробка системи мотивації та стимулювання персоналу
Практикум:
- Кейс: Розробка списку корпоративних компетенцій
- Кейс: Опрацювання рівнів компетенцій
- Кейс: Визначення поведінкових індикаторів оцінки компетенції
- Кейс: Упорядкування профілю компетенцій для посади
Адаптація та розвиток персоналу
- Головна Мета системи адаптації - зниження витрат організації
- Процес адаптації персоналу організації. Відмінність адаптації від випробувального терміну. Адаптація новачків та адаптація працюючого персоналу
- Управління адаптацією персоналу. Планування адаптації персоналу. Стадії процесу адаптації. Оцінка готовності, орієнтація, дієва адаптація, функціонування
- Організація документаційного супроводу процесу адаптації. Положення про адаптацію, адаптаційний лист та інше
- Контролює результати адаптації. Умови успішної адаптації. Чинники, що впливають на адаптацію. Терміни адаптації
Практикум: Кейс Розробка програми адаптації в компанії під конкретну посаду.
Система оцінки персоналу та система навчання в Компанії
- Цілі та принципи оцінки персоналу. Алгоритм розробки та впровадження системи оцінки персоналу компанії
- Атестація персоналу та оцінка персоналу їхньої відмінності
- Види та методи оцінки. Вибір адекватних інструментів оцінки
- Оцінка показників діяльності
- Технологія оцінки "360 °"
- Методи Центру Оцінки та Розвитку
- Технологія Assessment Center
- Системність та комплексність оцінки Assessment Center
- Анкетування. Психодіагностичне тестування
- Практичні професійні випробування. Case Study та робочі завдання
- Оцінка при ділових та рольових іграх. Розробка ділових ігор та оцінки
- Увімкнене спостереження за роботою. Методика "таємний покупець". Можливості та обмеження кожного методу
- Поширені проблеми при проведенні оцінки та заходи їх профілактики
- Зняття опору та побоювань персоналу під час проведення оцінки
- Оцінка під час атестації та кадрові перестановки
- Юридичні аспекти проведення оцінки та оформлення її результатів
Практикум:
- Кейс: Розробка критеріїв оцінки методу «360°»
- Кейс: Складання кейсів на компетенцію
- Кейс: Розробка ділової гри та оцінної шкали на певну компетенцію
- Кейс: Підготовка внутрішньої PR компанії щодо впровадження оцінки персоналу
- Ділові ігри: «Мотиваційна бесіда зі співробітником за результатами оцінки», «Інтерв'ю під час звільнення»
Навчання персоналу Компанії
- Поняття навчальної організації
- Методи оцінки потреби у навчанні. MBO модель компетенцій
- План навчання персоналу з урахуванням оцінки компетенцій
- Внутрішнє та зовнішнє навчання. Корпоративний університет Відділ навчання. Інститут наставництва. Вибір провайдера навчання
- Підготовка кадрів, підвищення кваліфікації, перепідготовка
- Планування трудової кар'єри. Формування кадрового резерву
- Оцінка ефективності навчання. Модель Д. Кіркпатріка
- Як і чому навчати в умовах нульового бюджету
- Навчання керівників
- Аутплейсмент , вихідне анкетування
Практикум:
- Кейс: Розробка Анкети щодо визначення потреби в навчанні
- Кейс: Складання технічного завдання на навчання
- Ділові навчальні ігри: «Інтерв'ю з незамінним співробітником», «Оціночне інтерв'ю при кадрових перестановках»
Система мотивації персоналу. Матеріальна та нематеріальна складові. Гармонізація системи оплати праці
- Матеріальна та нематеріальна мотивація. Баланс ефективності
- Технологія розробки та оптимізації грошової винагороди. Принципи та фактори ефективної системи матеріального та нематеріального стимулювання
- Формування системи грейдів як засіб ефективного формування постійної частини зарплати. Класичні методи грейдингу
- Зіставлення окладів та «ваг» посад. Побудова лінії зарплат Змінна частина оплати. Система збалансованих показників BSC
- Визначення ключових показників ефективності працівників. Вимоги до системи KPI
- Типові KPI за перспективою «Фінанси», «Клієнти та маркетинг», «Бізнес-процеси», «Персонал та системи»
- Розробка змінної частини ЗП на основі Performance Management
- Формування системи пільг для підприємства
- Варіанти формування системи пільг. За грейдами , за ієрархією, принцип «меню», на основі опитувальників
Практикум:
- Кейс: Проведення оцінки посад, робочих місць за бально -факторним експрес методом
- Приклади: Розрахунок преміального фонду відділу на основі показників KPI
Способи нематеріальної мотивації
- Як змінюється нематеріальна мотивація на різних етапах розвитку компанії
- Нематеріальна мотивація – основа досягнень співробітника. Теоретичні засади мотивації
- Способи нематеріальної мотивації персоналу.
- Взаємозв'язок кар'єрного та особистісного зростання
- Роль корпоративної культури у формуванні перспективної мотивації
- Технології тактичної мотивації. Зв'язок тактичної мотивації з рівнем компетенції та психотипом співробітника
- Кадрові групи та нематеріальні мотиватори
- Способи впровадження нематеріальних мотиваторів у роботу компанії
- Принципи мотивації персоналу
- Напрямки індивідуальної нематеріальної мотивації
- Вплив керівника як основа оперативної мотивації працівника
- Як міняти мотиватори , якщо вони не працюють?
- Корпоративна та персональна мотивація
- Мотивація талановитих працівників
- Методи вивчення мотивації працівників
- Прийоми роботи з опором підлеглих
- Розробка та впровадження системи нематеріальної мотивації персоналу
Практикум:
- Кейс: Розробка анкетування мотивації персоналу Компанії
- Ділова гра: Мотивація за рівнями компетенції
- Тест « Психотип особистості»
- «Співбесіда з претендентом на оцінку мотиваційних стимулів»
- "Мотиваційна бесіда зі співробітником"
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
В результаті навчання ви:
- розробите економічні алгоритми підбору персоналу в Компанію
- визначте актуальні в сучасний час джерела та методи пошуку
- пропрацюєте методи відбору спеціалістів
- навчитеся проводити структуроване, стресове тощо. інтерв'ю та оцінювати потенціал кандидата
- використовуватимете асесмент або його елементи як інструмент відбору персоналу
- дізнаєтеся про ефективні системи адаптації для різних категорій персоналу
- оцініть та скоректуєте аспекти формування бренду роботодавця та лояльності персоналу
- розглянете алгоритм формування продуктивної корпоративної культури
- отримаєте пакет документів, що дозволяє регламентувати процес підбору, відбору та адаптації персоналу.
Інші тренінги у категоріях:HR, менеджер з персоналу, рекрутингУправління персоналом, адаптація та розвиток
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Залишити коментар