Антикризове управління персоналом: активізація, результативність, ефективність, мотивація
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Ціль заходу
Пошук інструментів антикризового управління, які легко застосовуються в рамках вашої компанії. Практичні інструменти, які допоможуть знаходити оптимальні шляхи гнучкого реагування на зміни ринку.
Це дозволить вам визначати системний підхід до антикризового управління як до комплексу заходів.
Програма
День 1
Сучасні реалії – необхідні зміни
- Фокусування на необхідних змінах
- Які антикризові заходи потрібно вживати насамперед
- Як виявити проблеми підприємства, що переживає кризу
- Зміна системи мотивації з метою підвищення продуктивності праці
- Які кроки роблять організації — виробники та комерційні компанії, щоб подолати спад
- Використання моделі сценарного прогнозування: побудувати кілька варіантів розвитку подій та прорахувати всі ризики
Практикум:
- групова дискусія «Сучасні реалії ринку»
- кейс «Сценарне моделювання варіантів розвитку»
Постановка системи антикризового контролю в управлінні
- Основні параметри контролю
- Технології контролю на різних етапах у вирішенні управлінських завдань
- Які програми та технології дозволяю швидко реагувати на умови ринку, що змінюються
- Контроль у процесі делегування повноважень
- Практикум: вправа "Параметри контролю співробітників"
Зміна мотивації у кризовий період
- Тверезо та об'єктивно поглянути на загрози та можливості у ситуації, що склалася
- Припинити паніку, вселити віру в людей, згуртувати команду
- Вирішити найгостріші питання та конфлікти
- Допомогти співробітникам максимально повно використати всі межі свого професійного потенціалу на благо компанії в період кризи
- Перерозподілити завдання та відповідальність між співробітниками у зв'язку з умовами, що змінилися
Практикум:
- вправа «Загрози та можливості у складному періоді»
- кейс «Мотивація працівників»
Згуртованість команди як конкурентна перевага організації у утриманні результативного персоналу
- Методи підвищення рівня згуртованості як можливість покращення результатів діяльності
- Роль керівника в об'єднанні команди
- Прийоми покращення психологічного клімату всередині команди
Практикум: інтерактивна гра "Мотиваційні стимули для команди"
День 2
Успішні комунікації – потужний важіль управління персоналом
- Мотивуючі збори, наради та п'ятихвилинки: як піднімати дух колективу
- Постійний зворотний зв'язок. Зворотній зв'язок як система підвищення мотивації працівників
- Управління емоційним станом групи та співробітника
- Що робити з саботажниками і зневіреними панікерами
Практикум:
- ділова гра «Мотивуюча нарада»
- рольова гра «Саботажник»
Як мотивувати працівників у кризовий період: баланс матеріального та немонетарного стимулювання
- Як платити в кризу: швидкі технології розрахунку мотивуючої оплати
- На які результати націлювати працівників
- Що заохочувати у нестабільний час
- Чи потрібні преміальні і як їх розраховувати?
- Оперативні методи немонетарної мотивації нині
- Практикум: вправа «Результативні цілі»
Чи потрібні компанії KPI у кризовий період
- KPI самотужки
- Що дають ключові показники ефективності компанії керівникам
- Вплив на результативність бізнесу
- Вплив на взаємодію підрозділів
- Взаємозв'язок із мотивацією та ефективністю
Практикум:
- кейс "Розрахунок KPI підрозділу"
- кейс "Розрахунок KPI співробітника"
Мотивація та управління відділом продажів у кризу
- Які три типові помилки мотивації продавців припускають керівники
- Як ставити високий план продавцям, щоб хотіли його виконати?
- Що необхідно враховувати у стратегії управління відділом продажів у кризу?
- Практикум: вправа "Стратегія продажів"
Досвід системних компаній - дії в кризу
- Розгляд реалізованих успішних дій інших підприємств.
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульне навчання
- Skype консультації.
Додаткова інформація
У разі економічної нестабільності в керівників виникає безліч питань. Яких заходів необхідно вжити, щоб знизити тягар кризового періоду? Чи скорочувати чисельність персоналу? Як підвищити лояльність та мотивацію працівників у період нестабільності? Як забезпечити гнучкість свого бізнесу?
В результаті навчання ви:
- зможете визначати правильні напрямки розвитку компанії в умовах нестабільності
- отримайте уявлення про шляхи гнучкого реагування на ринку, що швидко змінюється
- зможете використовувати приховані мотиваційні резерви працівників
- навчитеся розраховувати стимулюючу оплату працівникам
- зможете забезпечувати керівництву компанії та співробітникам необхідну підтримку
- для досягнення максимальних результатів
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIУправління персоналом, адаптація та розвиток
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.