Go Business
тренінг

Антикризове управління персоналом: активізація, результативність, ефективність, мотивація





Ціль заходу

Пошук інструментів антикризового управління, які легко застосовуються в рамках вашої компанії. Практичні інструменти, які допоможуть знаходити оптимальні шляхи гнучкого реагування на зміни ринку.

Це дозволить вам визначати системний підхід до антикризового управління як до комплексу заходів.

Програма

День 1

Сучасні реалії – необхідні зміни

  • Фокусування на необхідних змінах
  • Які антикризові заходи потрібно вживати насамперед
  • Як виявити проблеми підприємства, що переживає кризу
  • Зміна системи мотивації з метою підвищення продуктивності праці
  • Які кроки роблять організації — виробники та комерційні компанії, щоб подолати спад
  • Використання моделі сценарного прогнозування: побудувати кілька варіантів розвитку подій та прорахувати всі ризики

Практикум:

  • групова дискусія «Сучасні реалії ринку»
  • кейс «Сценарне моделювання варіантів розвитку»

Постановка системи антикризового контролю в управлінні

  • Основні параметри контролю
  • Технології контролю на різних етапах у вирішенні управлінських завдань
  • Які програми та технології дозволяю швидко реагувати на умови ринку, що змінюються
  • Контроль у процесі делегування повноважень
  • Практикум: вправа "Параметри контролю співробітників"

Зміна мотивації у кризовий період

  • Тверезо та об'єктивно поглянути на загрози та можливості у ситуації, що склалася
  • Припинити паніку, вселити віру в людей, згуртувати команду
  • Вирішити найгостріші питання та конфлікти
  • Допомогти співробітникам максимально повно використати всі межі свого професійного потенціалу на благо компанії в період кризи
  • Перерозподілити завдання та відповідальність між співробітниками у зв'язку з умовами, що змінилися

Практикум:

  • вправа «Загрози та можливості у складному періоді»
  • кейс «Мотивація працівників»

Згуртованість команди як конкурентна перевага організації у утриманні результативного персоналу

  • Методи підвищення рівня згуртованості як можливість покращення результатів діяльності
  • Роль керівника в об'єднанні команди
  • Прийоми покращення психологічного клімату всередині команди

Практикум: інтерактивна гра "Мотиваційні стимули для команди"

День 2

Успішні комунікації – потужний важіль управління персоналом

  • Мотивуючі збори, наради та п'ятихвилинки: як піднімати дух колективу
  • Постійний зворотний зв'язок. Зворотній зв'язок як система підвищення мотивації працівників
  • Управління емоційним станом групи та співробітника
  • Що робити з саботажниками і зневіреними панікерами

Практикум:

  • ділова гра «Мотивуюча нарада»
  • рольова гра «Саботажник»

Як мотивувати працівників у кризовий період: баланс матеріального та немонетарного стимулювання

  • Як платити в кризу: швидкі технології розрахунку мотивуючої оплати
  • На які результати націлювати працівників
  • Що заохочувати у нестабільний час
  • Чи потрібні преміальні і як їх розраховувати?
  • Оперативні методи немонетарної мотивації нині
  • Практикум: вправа «Результативні цілі»

Чи потрібні компанії KPI у кризовий період

  • KPI самотужки
  • Що дають ключові показники ефективності компанії керівникам
  • Вплив на результативність бізнесу
  • Вплив на взаємодію підрозділів
  • Взаємозв'язок із мотивацією та ефективністю

Практикум:

  • кейс "Розрахунок KPI підрозділу"
  • кейс "Розрахунок KPI співробітника"

Мотивація та управління відділом продажів у кризу

  • Які три типові помилки мотивації продавців припускають керівники
  • Як ставити високий план продавцям, щоб хотіли його виконати?
  • Що необхідно враховувати у стратегії управління відділом продажів у кризу?
  • Практикум: вправа "Стратегія продажів"

Досвід системних компаній - дії в кризу

  • Розгляд реалізованих успішних дій інших підприємств.

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульне навчання
  • Skype консультації.

Додаткова інформація

У разі економічної нестабільності в керівників виникає безліч питань. Яких заходів необхідно вжити, щоб знизити тягар кризового періоду? Чи скорочувати чисельність персоналу? Як підвищити лояльність та мотивацію працівників у період нестабільності? Як забезпечити гнучкість свого бізнесу?

В результаті навчання ви:

  • зможете визначати правильні напрямки розвитку компанії в умовах нестабільності
  • отримайте уявлення про шляхи гнучкого реагування на ринку, що швидко змінюється
  • зможете використовувати приховані мотиваційні резерви працівників
  • навчитеся розраховувати стимулюючу оплату працівникам
  • зможете забезпечувати керівництву компанії та співробітникам необхідну підтримку
  • для досягнення максимальних результатів


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIУправління персоналом, адаптація та розвиток

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.