Go Business
тренінг

Управління складними підлеглими



  • 6200 грн
  • Договірна


  • Онлайн
    17.01.2025
    14.02.2025
    14.03.2025


Цільова аудиторія

  • Керівники всіх рівнів
  • Керівники проектів та робочих груп
  • Фахівці з управління персоналом.

Ціль заходу

  • Оволодіти методиками та оптимального вирішення складних ситуацій,
  • Зробити ефективним процес взаємодії зі складними підлеглими.
  • Навчитися розпізнавати нейтралізувати негативні прояви (маніпуляції, конфліктність, саботаж).

Програма

Лідерство та його прояви. Ситуаційне управління

  • Харизма та її складові. Закони харизматичності .
  • Які особисті якості, риси та властивості сприяють впливу людини на оточуючих
  • Чому втрачається харизма. Які дії призводять людину до зменшення потенціалу впливу та впливу.
  • Як підвищити свій лідерський потенціал? рівні лідерства.
  • Прийоми ефективного управління та впливу.
  • Розвиток лідерських якостей.
  • Методи підвищення Харизми та впливовості.

Психологічна та комунікаційна компетентність керівника

  • Основні критерії успішного керівника
  • Техніки ділової комунікації
  • Типології особистості
  • Вибудовування моделей ефективної комунікації
  • Методи управління комунікаціями у конфліктах
  • Методи діагностики залучення співробітників
  • Управління опором

Мотивація підлеглих до конструктивної ділової поведінки

  • Мотиви та потреби.
  • Позитивна та негативна мотивація.
  • Демотивація : що з цим робити?
  • Діагностика стилю поведінки «важкого» підлеглого Форми прояву «непродуктивної» поведінки.
  • Причини виникнення труднощів (цей підлеглий - «важкий» або керівник зробив щось не те, або ....)
  • Загальні принципи роботи із «важкими» людьми.
  • Практикум.

Як керівнику реагувати на важкі ситуації - інструменти впевненої ( асертивної ) поведінки

  • Загальні засади реагування на спробу вплинути на вас.
  • Агресивна, пасивна та асертивна поведінка. Вибір правильного стилю взаємодії.
  • Як тренувати асертивну реакцію.
  • Практикум.

Базові навички стресменеджменту

  • Інструменти управління власним емоційним станом у взаємодії з «важкими» людьми.
  • Емоційна підготовка взаємодії.
  • Як заспокоїтися, якщо «виходиш із себе» у процесі бесіди?
  • Як зняти напругу та відновити працездатність після «важкої» взаємодії?
  • Як закріпити звичку бути спокійним?
  • Практикум.

 Інструменти роботи зі «складними» підлеглими

  • Алгоритм роботи із «важкими» підлеглими.
  • Чи є межа у роботі з «важкими» підлеглими?
  • Коли вже необхідно задуматися про звільнення – метод «3 помилки».
  • Якщо нічого не допомагає – інструменти «психологічного» звільнення.
  • Практикум.

Рекомендації керівнику для роботи з різними типами «труднощів»

  • У підлеглого проблеми з виконанням роботи відповідно до вимог компанії. Що робити з тим, хто припускається помилок і з тим, хто повільний?
  • Підлеглий порушує правила корпоративної дисципліни та етики. Що робити з спізнюючими тощо?
  • Що робити з « дебоширом »? Як поводитися з підлеглим, який демонструє позицію наступу?
  • Що робити з «тихонею»? Як поводитися з підлеглим, який демонструє позицію безпорадності?
  • Практикум.

Ви можете залишити заявку

або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти][email protected]

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоУправління персоналом, адаптація та розвиток

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.