Управління складними підлеглими
- 7 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
- Керівники всіх рівнів
- Керівники проектів та робочих груп
- Фахівці з управління персоналом.
Ціль заходу
- Оволодіти методиками та оптимального вирішення складних ситуацій,
- Зробити ефективним процес взаємодії зі складними підлеглими.
- Навчитися розпізнавати нейтралізувати негативні прояви (маніпуляції, конфліктність, саботаж).
Програма
Лідерство та його прояви. Ситуаційне управління
- Харизма та її складові. Закони харизматичності .
- Які особисті якості, риси та властивості сприяють впливу людини на оточуючих
- Чому втрачається харизма. Які дії призводять людину до зменшення потенціалу впливу та впливу.
- Як підвищити свій лідерський потенціал? рівні лідерства.
- Прийоми ефективного управління та впливу.
- Розвиток лідерських якостей.
- Методи підвищення Харизми та впливовості.
Психологічна та комунікаційна компетентність керівника
- Основні критерії успішного керівника
- Техніки ділової комунікації
- Типології особистості
- Вибудовування моделей ефективної комунікації
- Методи управління комунікаціями у конфліктах
- Методи діагностики залучення співробітників
- Управління опором
Мотивація підлеглих до конструктивної ділової поведінки
- Мотиви та потреби.
- Позитивна та негативна мотивація.
- Демотивація : що з цим робити?
- Діагностика стилю поведінки «важкого» підлеглого Форми прояву «непродуктивної» поведінки.
- Причини виникнення труднощів (цей підлеглий - «важкий» або керівник зробив щось не те, або ....)
- Загальні принципи роботи із «важкими» людьми.
- Практикум.
Як керівнику реагувати на важкі ситуації - інструменти впевненої ( асертивної ) поведінки
- Загальні засади реагування на спробу вплинути на вас.
- Агресивна, пасивна та асертивна поведінка. Вибір правильного стилю взаємодії.
- Як тренувати асертивну реакцію.
- Практикум.
Базові навички стресменеджменту
- Інструменти управління власним емоційним станом у взаємодії з «важкими» людьми.
- Емоційна підготовка взаємодії.
- Як заспокоїтися, якщо «виходиш із себе» у процесі бесіди?
- Як зняти напругу та відновити працездатність після «важкої» взаємодії?
- Як закріпити звичку бути спокійним?
- Практикум.
Інструменти роботи зі «складними» підлеглими
- Алгоритм роботи із «важкими» підлеглими.
- Чи є межа у роботі з «важкими» підлеглими?
- Коли вже необхідно задуматися про звільнення – метод «3 помилки».
- Якщо нічого не допомагає – інструменти «психологічного» звільнення.
- Практикум.
Рекомендації керівнику для роботи з різними типами «труднощів»
- У підлеглого проблеми з виконанням роботи відповідно до вимог компанії. Що робити з тим, хто припускається помилок і з тим, хто повільний?
- Підлеглий порушує правила корпоративної дисципліни та етики. Що робити з спізнюючими тощо?
- Що робити з « дебоширом »? Як поводитися з підлеглим, який демонструє позицію наступу?
- Що робити з «тихонею»? Як поводитися з підлеглим, який демонструє позицію безпорадності?
- Практикум.
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоУправління персоналом, адаптація та розвиток
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.