Керівник кол-центру
- 7 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
- Керівники відділів продажу
- Керівники Кол -центрів
- Керівники відділів телемаркетингу
- Керівники служби обслуговування клієнтів.
Ціль заходу
Навчання нових ефективних технік комунікації з клієнтом, необхідних для успішного продажу в умовах високої конкуренції.
Програма
Управління кол-центром
- Функціональні завдання діяльності кол \ контакт центру
- Основи формування та організація роботи груп телеоператорів
- Основи побудови структури підрозділів у ТМ
- Форми оцінки якості роботи, аналізу, планування роботи працівників
- Форми матеріальної та нематеріальної мотивації працівників
- Форми аналізу та контролю роботи працівників
- Необхідні документи, що регулюють роботу працівників;
- Інструменти продажів у ТМ: скрипти, шаблони;
- Нормативна та методична база організації роботи
Наставництво у телемаркетингу
- Основні вимоги щодо підбору співробітника ТМ
- Зміст професійної підготовки операторів
- Форми та методи навчання операторів
- Ресурси ефективності Стажерів
- Особливості навчання дорослих у телемаркетингу : прийоми ефективного спілкування наставника зі Стажером, якості наставника
- Контракт на наставництво у телемаркетингу . Практикум
- Навички наставника
- Модель наставництва: пояснення, демонстрація, практика
- Зворотній зв'язок зі Стажером, звітність
- Роль мотивації в навчанні доростлих. Мотиваційний вплив у процесі наставництва
Телефонний етикет: майстерність спілкування
- Основні стандарти професійного телефонного спілкування. Особливості ділової телефонної розмови.
- Основні вимоги етикету щодо ведення ділової телефонної розмови. Правила иедефонного етикету
- Вміння слухати – важлива частина телефонного спілкування. Дзвінки вхідні та вихідні.
- Швидкість та ритм телефонного спілкування, манера спілкування, емоції у спілкуванні.
- Правила мовлення. Формули ввічливості. Рекомендовані мовні модулі
- Стоп-фрази в телефонному спілкуванні з клієнтом
- Алгоритм вирішення конфліктної ситуації
- Алгоритм (скрипт) телефонної розмови з клієнтом
- Позитивне завершення спілкування
Ділові комунікації з бізнес-партнером
- Комунікації. Моделі спілкування
- Етапи спілкування з клієнтом \ партнером
- Техніки успішних переговорів. Поняття асертивності.
- Характеристики впевненої поведінки в спілкуванні з партнером.
- Особливості встановлення контакту із партнером. Формування «Першого враження».
- Техніки успішних переговорів. "Мова користі"
- « Я-підхід » і «Ви-підхід», основні правила реалізації «Ви – підходу».
- Робота з запереченнями партнера під час переговорів: алгоритм обробки
- Стимулювання угоди
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
Call-center та Contact-center виконують великий обсяг функцій. Розширюється і діапазон каналів взаємодії. Управління Call / Contact center у сучасних умовах — багаторівнева задача, оскільки її рішення передбачає автоматизацію процесів, організацію взаємодії з клієнтами, стандартизацію роботи, управління персоналом та вирішення багатьох специфічних завдань.
Дана програма дозволяє отримати знання та інструменти роботи, що сприяють підвищенню ефективності роботи вашого Call / Contact center в усіх напрямках.
Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоПродажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.