Технології зростання
тренінг-практикум

Активні продажі





Цільова аудиторія

Програма розроблена для керівників відділів продажів, менеджерів з продажу, торгових представників, торгових агентів та продавців-консультантів. А також для всіх, хто за родом своєї діяльності веде переговори з клієнтами з метою продажу товарів чи послуг.

Ціль заходу

  1. Конвертувати вміння в гроші завдяки підвищенню якості комунікації, що продає, з клієнтами по телефону і при зустрічі.
  2. Навчитися управляти діалогом із клієнтом. Освоїти інструменти переговорів у продажах.
  3. На практиці опрацювати кроки продажів та оцінити свої сильні/слабкі сторони у продажах: підготовка, знайомство, виявлення потреби, пропозиція тощо.

Програма

Як приклад наведено  програму Лілії Чакової. Також маємо подібні програми в інших тренерів і розробліємо програми під запит замовника.

Тривалість  - від 1 дня.

Програма:

Модуль 1: самоорганізація у роботі менеджера з продажу

  • Успішні звички в організації робочого дня менеджера з продажу
  • Продавець-мисливець та продавець-фермер. Оцінка власної продуктивності
  • Робота з базою
  • Складові продуктивного робочого дня менеджера з продажу
  • Планування робочого дня. Розміщення пріоритетів
  • Самостійний аудит результатів продажу

30% часу – практика, 70% – інформаційний блок

Модуль 2: ресурсність у продажах

  • Емоційний тонус у продажах
  • Стереотипи у продажу
  • Звички менеджера з продажу
  • Націленість на результат
  • Самомобілізація у продажах
  • Що забирає сили та час
  • Настрій та налаштування на результат

Модуль 3: продаж по телефону. Активні продажі та продажі за вхідними дзвінками

  • Запит. Замовлення. Продаж
  • Основні складові комунікації, що продає, по телефону:
  • а) обов'язкові для виконання
  • б) бажані до виконання
  • Ключові помилки менеджера з продажу під час вхідного дзвінка. Заборонено у діалозі з клієнтами
  • Перше враження під час вхідного дзвінка
  • Принципи активного ведення діалогу. Управління діалогом.
  • Тембр голосу та темп промови
  • Критерії ефективної комунікації, що продає, по телефону. Чек-лист
  • Налаштування та настрій у спілкуванні з клієнтами по телефону
  • Холодні дзвінки Психологічний акцент у холодних дзвінках
  • Робота з запереченнями під час холодних дзвінків

50% часу – практика, 50% – інформаційний блок

Модуль 4: техніки продажу для керування діалогом

  • Продаж – вплив прийняття рішень. Дві складові для впливу: характер («хватка») продавця та навички переговорів (уміння)
  • Підготовка до переговорів
  • Виявлення потреби. Запит, потреба. Практика
  • Презентація та аргументація. Практика
  • Робота з запереченнями та закриття продажу. Практика
  • 2 тестові методики для оцінки

90% часу – практика, 10% – інформаційний блок2 тесту, кожен учасник тренінгу створив базу питань на виявлення потреб та аргументаційну базу на ключові заперечення


Модуль 5: Цінові переговори. Робота із запереченнями

  • Комунікативні методики роботи із запереченнями
  • Адаптація технік роботи з запереченнями до найпоширеніших заперечень (4-5 заперечень)
  • Найпоширеніші помилки у роботі з запереченнями
  • Прислів'я як інструмент роботи з запереченнями
  • Три основні види аргументації.
  • Особливості розмови про ціну. Цінові переговори. Знижки
  • Типи позицій та їх вплив на процес переговорів
  • Робота з тиском
  • Робота з маніпуляціями
  • Робота з провокаціями у переговорах

Додаткова інформація

Зробити запит з корпоративного тренінгу на цю тему можна за телефонами компанії або надіславши листа: [відкрити контакти][email protected]

Корпоративні тренінги Агентства "Технології зростання" з усіх напрямків дивіться ТУТ.


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Маркетинг, реклама, PRПереговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтами

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.