
Активні продажі
- 16 годин
- Після закінчення видається сертифікат
- Технології зростання
- rost.biz.ua
- Добровольська Олена
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Програма розроблена для керівників відділів продажів, менеджерів з продажу, торгових представників, торгових агентів та продавців-консультантів. А також для всіх, хто за родом своєї діяльності веде переговори з клієнтами з метою продажу товарів чи послуг.
Ціль заходу
- Конвертувати вміння в гроші завдяки підвищенню якості комунікації, що продає, з клієнтами по телефону і при зустрічі.
- Навчитися управляти діалогом із клієнтом. Освоїти інструменти переговорів у продажах.
- На практиці опрацювати кроки продажів та оцінити свої сильні/слабкі сторони у продажах: підготовка, знайомство, виявлення потреби, пропозиція тощо.
Програма
Як приклад наведено програму Лілії Чакової. Також маємо подібні програми в інших тренерів і розробліємо програми під запит замовника.
Тривалість - від 1 дня.
Програма:
Модуль 1: самоорганізація у роботі менеджера з продажу
- Успішні звички в організації робочого дня менеджера з продажу
- Продавець-мисливець та продавець-фермер. Оцінка власної продуктивності
- Робота з базою
- Складові продуктивного робочого дня менеджера з продажу
- Планування робочого дня. Розміщення пріоритетів
- Самостійний аудит результатів продажу
30% часу – практика, 70% – інформаційний блок
Модуль 2: ресурсність у продажах
- Емоційний тонус у продажах
- Стереотипи у продажу
- Звички менеджера з продажу
- Націленість на результат
- Самомобілізація у продажах
- Що забирає сили та час
- Настрій та налаштування на результат
Модуль 3: продаж по телефону. Активні продажі та продажі за вхідними дзвінками
- Запит. Замовлення. Продаж
- Основні складові комунікації, що продає, по телефону:
- а) обов'язкові для виконання
- б) бажані до виконання
- Ключові помилки менеджера з продажу під час вхідного дзвінка. Заборонено у діалозі з клієнтами
- Перше враження під час вхідного дзвінка
- Принципи активного ведення діалогу. Управління діалогом.
- Тембр голосу та темп промови
- Критерії ефективної комунікації, що продає, по телефону. Чек-лист
- Налаштування та настрій у спілкуванні з клієнтами по телефону
- Холодні дзвінки Психологічний акцент у холодних дзвінках
- Робота з запереченнями під час холодних дзвінків
50% часу – практика, 50% – інформаційний блок
Модуль 4: техніки продажу для керування діалогом
- Продаж – вплив прийняття рішень. Дві складові для впливу: характер («хватка») продавця та навички переговорів (уміння)
- Підготовка до переговорів
- Виявлення потреби. Запит, потреба. Практика
- Презентація та аргументація. Практика
- Робота з запереченнями та закриття продажу. Практика
- 2 тестові методики для оцінки
90% часу – практика, 10% – інформаційний блок2 тесту, кожен учасник тренінгу створив базу питань на виявлення потреб та аргументаційну базу на ключові заперечення
Модуль 5: Цінові переговори. Робота із запереченнями
- Комунікативні методики роботи із запереченнями
- Адаптація технік роботи з запереченнями до найпоширеніших заперечень (4-5 заперечень)
- Найпоширеніші помилки у роботі з запереченнями
- Прислів'я як інструмент роботи з запереченнями
- Три основні види аргументації.
- Особливості розмови про ціну. Цінові переговори. Знижки
- Типи позицій та їх вплив на процес переговорів
- Робота з тиском
- Робота з маніпуляціями
- Робота з провокаціями у переговорах
Додаткова інформація
Зробити запит з корпоративного тренінгу на цю тему можна за телефонами компанії або надіславши листа: [відкрити контакти]
Корпоративні тренінги Агентства "Технології зростання" з усіх напрямків дивіться ТУТ.
Інші тренінги у категоріях:Маркетинг, реклама, PRПереговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.