
Активні продажі: професійна комунікація з корпоративними замовниками
- 16 годин
- Після закінчення видається сертифікат
- Технології зростання
- rost.biz.ua
- Добровольська Олена
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
фахівці з продажів, менеджери з продажів, клієнт-менеджери, продавці, проектні менеджери тощо
Ціль заходу
- Дати «імпульс» до зростання та саморозвитку
- Підвищити рівень професіоналізму комунікації в корпоративних продажах співробітників з метою залучення нових клієнтів.
Програма
Як приклад наведено програму Лілії Чакової. Також маємо подібні програми в інших тренерів і розробліємо програми під запит замовника.
Тривалість - від 1 дня.
Програма:
Модуль 1: особиста ефективність та корпоративні продажі
«Якщо ти думаєш, що можеш то ти можеш. Якщо думаєш, що не можеш, ти теж маєш рацію».
Якщо хтось не може чогось зробити, цей хтось найімовірніше Вас переконуватиме, що Ви теж не можете.
Все починається "з голови".
- Матриця результату
- Націленість на результат
- Як працювати з дисфункціями
- Соціально-статусна складова комунікації у корпоративних продажах.
- Інструменти роботи та мінімізація ризиків
- Самомотивація чи відповідальність
- Логічні рівні. Причинно-наслідковий зв'язок
Модуль 2: Активні продажі телефоном. Особливості комунікації з корпоративними клієнтами
- "Що" і "як" робити, щоб не чекати клієнтів, а самим виходити до клієнтів
- Холодні дзвінки Психологічний акцент у холодних дзвінках
- Перше враження «телефоном»
- Тембр голосу та темп промови
- Фрази, які не можна вживати роблячи холодний дзвінок
- Найпоширеніші помилки
- Критерії ефективності холодного дзвінків
Категоризація ЛПР, керівників зі сприйняття та прийняття інформації:
- як подати базову інформацію по телефону
- як надати важливості та значущості пропозиції
- як викладати пропозицію різним керівникам
- як відпрацьовувати заперечення та відмови різних типів керівника
- як з ким взаємодіяти після здійсненого холодного дзвінка
Модуль 3: Психологічні типи клієнтів. Формування необхідної «упаковки» для послуги
Один і той же виріб може мати різні цінні якості.
Тільки значимість цих якостей кожного психологічного типу різна.
Важливо навчитися вибирати правильне «упаковування» виробу для кожного психологічного типу
1. Матриця психологічних типів клієнтів
2. Якою мовою говорити з тим чи іншим типом клієнтів.
3. Як переконати співрозмовника
а) використання у промові мотивації клієнта
б) використання у мовленні ціннісних слів клієнта
4. Мотивація клієнта до ухвалення рішення
5. Ключові репліки клієнта: інтереси клієнта – словесні орієнтири
Мозковий штурм: прописання вигод та переваг послуг чи товарів для кожного психологічного типу клієнта
Модуль 4: Етапи та основні кроки професійної комунікації у корпоративних продажах
Знаючи «правила та зони ризику» кожного етапу продажу, при тому самому кількості вкладених сил, можна отримати більший результат.
- Як створити перше позитивне враження. Як формується перший "message". Як встановити особистий контакт із клієнтом.
- Формування основи питань виявлення потреб
- «Продаж ідеї». Як грамотно робити презентацію виробів
- Аргументація
- Робота з запереченнями. Найпоширеніші заперечення
- Як закривати продаж. Завершення правочину.
- Типові помилки менеджера з продажу, переговорника у комунікації з клієнтом
- Слова, які заборонено використовувати у продажах або що викликає «ні»-реакцію»
Додаткова інформація
Зробити запит з корпоративного тренінгу на цю тему можна за телефонами компанії або надіславши листа: [відкрити контакти]
Корпоративні тренінги Агентства "Технології зростання" з усіх напрямків дивіться ТУТ.
Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиВиробництво, промисловiсть
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.