Технології зростання
тренінг-практикум

Бенчмаркінг, benchmarking як інструмент оновлення бізнесу





Цільова аудиторія

Співробітники компанії, що відповідають за стратегію: ТОР-менеджмент, співробітники відділів маркетингу, відділів розвитку та HR-відділів

Ціль заходу

  • Практично застосовувати бенчмакринг
  • Зрозуміти деталі власних бізнес-процесів
  • Порівняти результати своїх процесів з результатами аналізованих компаній
  • Отримати інструмент впровадження змін

Програма

1. Загальні визначення бенчмаркінгу.  Типи партнерів з бенчмаркінгу

  • Історія бенчмаркінгу
  • Еволюція бенчмаркінгу
  • Технологія пошуку найкращої практики
  • Філософія компанії
  • Види бенчмаркінгу.

2. Основні етапи та принципи бенчмаркінгу.

  • Етапи бенчмаркінгу
  • Основні принципи бенчмаркінгу
  • Моделі конкурентного середовища
  • Моделі стратегічного аналізу конкурентів
  • Конкурентний бенчмаркінг
  • Моделі зростання компанії

3. Бенчмаркінг стратегій бізнесу

  • Стратегії організацій (General Electric, SMH, Citizen)
  • Шлях до успіху (IBM, балансування на лезі бритви, позиція голоду та спраги)
  • Стратегія в умовах невизначеності (Credit Lyonnais, UMC, USA Today, Palm, Qualcomm)
  • Мережеві стратегії (Kraft Foods, Syngenta)
  • Творчі стратегії (Cisco Systems, Gillette)

4. Бенчмаркінг стратегій бізнесу

  • Стратагеми як мистецтво мислити (Benetton)
  • Ефективні моделі бізнесу, логіка розвитку бізнесу (Skoda A.S., Guinnes, Nestle)
  • «Кругова піраміда» Семлера (Semco)
  • Місія здійснена - AT&T, British Airways, Campbell Soup, Compaq, Gilette, Kodak, Lucent Technologies, Hewlett Packard, Motorola, Xerox

5. Бенчмаркінг стратегій маркетингу

  • Зона цінності споживача (Hilton, Xerox Business Service, AutoNation, SYSCO)
  • Радикальний маркетинг (P&G, Harley-Davidson, Philip Morris, Boston Beer Company)
  • Машина творчості
  • Особливості створення брендів-лідерів (Sony, Panasonic, Samsung, LG, BBH)
  • Маркетингові комунікації
  • Стратегія інсайтів (IKEA, DMB&B)
  • Вірусний маркетинг (Granite Rock, Cemex)
  • Тотальне управління грошима

6. Бенчмаркінг стратегій управління персоналом

  • Внутрішні секрети успіху компаній (TMI, Skandia)
  • Парадокси управління Б. Гаєвського
  • Ієрархія з дурницею на вході
  • Навігаційні вогні комунікацій, типи комунікаційних моделей
  • Створення функціонального робочого середовища
  • Як оточити себе великими людьми (Nike, Starbucks, Microsoft, Sun, Dell, Body Shop)
  • Управління змінами
  • Парадигма лідерства

Додаткова інформація

Зробити запит з корпоративного тренінгу на цю тему можна за телефонами компанії або надіславши листа: [відкрити контакти]

Корпоративні тренінги Агентства "Технології зростання" з усіх напрямків дивіться ТУТ.


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Маркетинг, реклама, PRМенеджмент, управління, KPIБізнес планування, аналітика

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.