
Бенчмаркінг, benchmarking як інструмент оновлення бізнесу
- 16 годин
- Після закінчення видається сертифікат
- Технології зростання
- rost.biz.ua
- Добровольська Олена
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Співробітники компанії, що відповідають за стратегію: ТОР-менеджмент, співробітники відділів маркетингу, відділів розвитку та HR-відділів
Ціль заходу
- Практично застосовувати бенчмакринг
- Зрозуміти деталі власних бізнес-процесів
- Порівняти результати своїх процесів з результатами аналізованих компаній
- Отримати інструмент впровадження змін
Програма
1. Загальні визначення бенчмаркінгу. Типи партнерів з бенчмаркінгу
- Історія бенчмаркінгу
- Еволюція бенчмаркінгу
- Технологія пошуку найкращої практики
- Філософія компанії
- Види бенчмаркінгу.
2. Основні етапи та принципи бенчмаркінгу.
- Етапи бенчмаркінгу
- Основні принципи бенчмаркінгу
- Моделі конкурентного середовища
- Моделі стратегічного аналізу конкурентів
- Конкурентний бенчмаркінг
- Моделі зростання компанії
3. Бенчмаркінг стратегій бізнесу
- Стратегії організацій (General Electric, SMH, Citizen)
- Шлях до успіху (IBM, балансування на лезі бритви, позиція голоду та спраги)
- Стратегія в умовах невизначеності (Credit Lyonnais, UMC, USA Today, Palm, Qualcomm)
- Мережеві стратегії (Kraft Foods, Syngenta)
- Творчі стратегії (Cisco Systems, Gillette)
4. Бенчмаркінг стратегій бізнесу
- Стратагеми як мистецтво мислити (Benetton)
- Ефективні моделі бізнесу, логіка розвитку бізнесу (Skoda A.S., Guinnes, Nestle)
- «Кругова піраміда» Семлера (Semco)
- Місія здійснена - AT&T, British Airways, Campbell Soup, Compaq, Gilette, Kodak, Lucent Technologies, Hewlett Packard, Motorola, Xerox
5. Бенчмаркінг стратегій маркетингу
- Зона цінності споживача (Hilton, Xerox Business Service, AutoNation, SYSCO)
- Радикальний маркетинг (P&G, Harley-Davidson, Philip Morris, Boston Beer Company)
- Машина творчості
- Особливості створення брендів-лідерів (Sony, Panasonic, Samsung, LG, BBH)
- Маркетингові комунікації
- Стратегія інсайтів (IKEA, DMB&B)
- Вірусний маркетинг (Granite Rock, Cemex)
- Тотальне управління грошима
6. Бенчмаркінг стратегій управління персоналом
- Внутрішні секрети успіху компаній (TMI, Skandia)
- Парадокси управління Б. Гаєвського
- Ієрархія з дурницею на вході
- Навігаційні вогні комунікацій, типи комунікаційних моделей
- Створення функціонального робочого середовища
- Як оточити себе великими людьми (Nike, Starbucks, Microsoft, Sun, Dell, Body Shop)
- Управління змінами
- Парадигма лідерства
Додаткова інформація
Зробити запит з корпоративного тренінгу на цю тему можна за телефонами компанії або надіславши листа: [відкрити контакти]
Корпоративні тренінги Агентства "Технології зростання" з усіх напрямків дивіться ТУТ.
Інші тренінги у категоріях:Маркетинг, реклама, PRМенеджмент, управління, KPIБізнес планування, аналітика
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.