HR-Master, перший спеціалізований тренінг-центр
тренінг

Навички менеджменту. Розвиток ключових компетенцій керівника



  • 10600 грн
  • Для юридичних осіб (при оплаті за безготівковим розрахунком) до вартості додається 10%.


  • Онлайн
    16.01.202517.01.2025
    12.02.202513.02.2025

Цільова аудиторія

Тренінг буде корисним:

  • усім, хто бажає розкрити лідерський потенціал та опанувати інструменти управління персоналом
  • менеджерам по роботі з персоналом для визначення мотивуючих факторів працівників
  • керівникам для ефективної організації діяльності команди, ухвалення управлінських рішень

Ціль заходу

Чи бачите ви себе лідером, здатним створити активну команду і показати гідний результат роботи?
Хочете бути наставником, другом, критиком, лідером і натхненником для команди?
Розвивайте свої управлінські навички та знаходьте свій унікальний стиль керівництва!

Програма

Ключові Функції Менеджера

  • Лідер та керівник. Відмінність понять
  • Рівні управління. Зони відповідальності та основні завдання різного рівня.
  • Критерії ефективності роботи менеджера
  • Стилі управління. Розуміння особливостей, слабких сторін і можливих застосувань кожного стилю управління

Планування Як Функція Управління

  • Інструменти планування
  • Основні підходи до планування. Види планування.
  • Принципи розподілу завдань підлеглим
  • Техніка постановки цілей SMART
  • Використання технології «SMART» при постановці індивідуальних цілей і завдань підрозділу
  • Тайм-менеджмент менеджера
  • Правила розстановки пріоритетів. Матриця Ейзенхауера.

Постановка Завдання Співробітнику

  • Вибір виконавця. Алгоритм постановки задачі
  • Принципи розподілу завдань між підлеглими
  • Мотивація в процесі постановки завдання
  • Критерії правильно поставленого завдання.
  • Ознаки прийняття / неприйняття завдання співробітникам. Методи роботи з можливим опором.

Управлінський Контроль

  • Функції контролю. Принципи ефективного управлінського контролю.
  • Некоректний контроль як фактор демотивації підлеглих. Основні помилки контролю.
  • Види контролю в залежності від складності завдання і рівня зрілості співробітника.

Зворотній Зв'язок Як Метод Формування Поведінки Співробітника

  • Поняття конструктивного і деструктивного зворотного зв’язку.
  • Зворотній зв’язок-розвиваюча і критична. Алгоритм.
  • Способи прихованого опору співробітника критиці і методи роботи з ними.
  • Небезпека похвали і правила її використання

Мотивація Працівників Як Функція Управління

  • Концепція мотивації. Цикл мотивації
  • Симптоми і причини демотивації. Найпоширеніші способи викликати демотивацію співробітників.
  • Принципи і методи мотивуючого впливу на підлеглих.
  • Управління конфліктними ситуаціями

Управління Конфліктними Ситуаціями

  • Види конфліктів
  • Конфліктний Керівник. Конфліктний підлеглий. Способи взаємодії зі “складними” співробітниками
  • Техніки вирішення конфліктів

Додаткова інформація

Тривалість Тренінгу: 2 Дні, 16 Акад. Годин

У вартість навчання входить: авторські навчальні та роздаткові матеріали,  післятренінгова консультаційна підтримка.

По завершенні видається сертифікат.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIHR, менеджер з персоналу, рекрутингУправління персоналом, адаптація та розвиток

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.