Навички менеджменту. Розвиток ключових компетенцій керівника
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- HR-Master, перший спеціалізований тренінг-центр
- hr-master.com.ua
- Тетяна
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Тренінг буде корисним:
- усім, хто бажає розкрити лідерський потенціал та опанувати інструменти управління персоналом
- менеджерам по роботі з персоналом для визначення мотивуючих факторів працівників
- керівникам для ефективної організації діяльності команди, ухвалення управлінських рішень
Ціль заходу
Чи бачите ви себе лідером, здатним створити активну команду і показати гідний результат роботи?
Хочете бути наставником, другом, критиком, лідером і натхненником для команди?
Розвивайте свої управлінські навички та знаходьте свій унікальний стиль керівництва!
Програма
Ключові Функції Менеджера
- Лідер та керівник. Відмінність понять
- Рівні управління. Зони відповідальності та основні завдання різного рівня.
- Критерії ефективності роботи менеджера
- Стилі управління. Розуміння особливостей, слабких сторін і можливих застосувань кожного стилю управління
Планування Як Функція Управління
- Інструменти планування
- Основні підходи до планування. Види планування.
- Принципи розподілу завдань підлеглим
- Техніка постановки цілей SMART
- Використання технології «SMART» при постановці індивідуальних цілей і завдань підрозділу
- Тайм-менеджмент менеджера
- Правила розстановки пріоритетів. Матриця Ейзенхауера.
Постановка Завдання Співробітнику
- Вибір виконавця. Алгоритм постановки задачі
- Принципи розподілу завдань між підлеглими
- Мотивація в процесі постановки завдання
- Критерії правильно поставленого завдання.
- Ознаки прийняття / неприйняття завдання співробітникам. Методи роботи з можливим опором.
Управлінський Контроль
- Функції контролю. Принципи ефективного управлінського контролю.
- Некоректний контроль як фактор демотивації підлеглих. Основні помилки контролю.
- Види контролю в залежності від складності завдання і рівня зрілості співробітника.
Зворотній Зв'язок Як Метод Формування Поведінки Співробітника
- Поняття конструктивного і деструктивного зворотного зв’язку.
- Зворотній зв’язок-розвиваюча і критична. Алгоритм.
- Способи прихованого опору співробітника критиці і методи роботи з ними.
- Небезпека похвали і правила її використання
Мотивація Працівників Як Функція Управління
- Концепція мотивації. Цикл мотивації
- Симптоми і причини демотивації. Найпоширеніші способи викликати демотивацію співробітників.
- Принципи і методи мотивуючого впливу на підлеглих.
- Управління конфліктними ситуаціями
Управління Конфліктними Ситуаціями
- Види конфліктів
- Конфліктний Керівник. Конфліктний підлеглий. Способи взаємодії зі “складними” співробітниками
- Техніки вирішення конфліктів
Додаткова інформація
Тривалість Тренінгу: 2 Дні, 16 Акад. Годин
У вартість навчання входить: авторські навчальні та роздаткові матеріали, післятренінгова консультаційна підтримка.
По завершенні видається сертифікат.
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIHR, менеджер з персоналу, рекрутингУправління персоналом, адаптація та розвиток
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.