
Абетка великих продажів. Просунута програма продажу та переговорів
- 16 годин
- Після закінчення видається сертифікат
- Технології зростання
- rost.biz.ua
- Добровольська Олена
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
- Ви продавець-переговорник (менеджер з продажу), орієнтований на збільшення доходу.
- Ви керівник відділу продажів, націлений на прокачування своєї команди.
- Ви власник малого та середнього бізнесу, зацікавлений у збільшенні обсягів бізнесу.
Ціль заходу
- Звільнити свій розум від стереотипів, що заважають продавати багато і дорого.
- Розширити арсенал переговорних технік, які допомагають продавати.
Побачити нові можливості та варіанти роботи, надихнутися на роботу «по-новому» зі «старими» клієнтами. - Навчитися протистояти маніпуляціям та освоїти технології впливу у переговорах з метою продажу.
Програма
Як приклад наведено програму Вікторії Береізної. Також маємо подібні програми в інших тренерів і розробліємо програми під запит замовника.
Тривалість - від 1 дня.
Програма:
Особисті фактори, що впливають на успіх у продажах та переговорах
- Визначення фінансових стереотипів, що обмежують динаміку зростання продажів;
- Цінності та переконання успішних продавців: від цілей та цінностей – до результату;
- Фактори, які необхідно враховувати у своїй поведінці, щоб досягти успіху у продажах;
- Психотипи клієнтів - визначення психологічного типу клієнта та методи роботи з ним.
Стратегія продажів
- Функції відділу продажів у структурі підприємства. Що таке "продаж", або в чому відмінності від "відпустки" товару;
- Види продажів: активні, пасивні, умовно активні та ін;
- Воронка продажів;
- Аналіз та вибір оптимального каналу продажу та залучення клієнтів;
- Постановка цілей. Особисті цілі та цілі компанії: постановка та шляхи досягнення.
- Час = гроші. Тайм-менеджмент у продажу.
Переговори у продажах – скрипти та алгоритми.Підготовка:
- Пошук та збір інформації про потенційних клієнтів;
- Визначення та вибір основної стратегії поведінки переговорника, залежно від ситуації та партнера;
- Що потрібно знати, перш ніж починати продавати;
- Гра в хованки – виявлення ЛПР, ЛВПР та робота з «блокерами»;
- Класична структура переговорів та НЕкласична схема – технологія «спочатку скажіть НІ».
Особистий контакт із клієнтом – його важливість у продажах
- Кількість «торкань», необхідних для продажу в сегменті В2В і В2С;
- Шкода позитивних та негативних очікувань. Припущення – ваш ворог;
- Початок будь-яких переговорів – ефективний вступ у контакт;
- Демонстрація бажання співпрацювати, а чи не прояв потреби. Індикатори вияву потреби. Програє той, хто потребує;
- Створення атмосфери довіри та співпраці;
- Вибудовування довгострокових, міцних стосунків із клієнтом.
Аналіз потреб клієнта
- Виявлення провідних мотивів клієнта та його бізнесу;
- Види питань – їхня функціональність;
- Аналіз та формування «моделі світу» клієнта;
- Створення/опис «болі» та формування потреби у вашій пропозиції;
- Резюмування – перехід до презентації вирішення потреб клієнта.
Презентація пропозиції
- Техніки ефективної презентації компанії/продукції/умов;
- Вигоди від співпраці з вашою компанією (зручності чи можливості, що випливають із характеристик);
- Техніки на всі канали сприйняття інформації клієнта;
- Формування «картини майбутнього», що ґрунтується на довгостроковій співпраці;
- Демонстрація потенціалу компанії - що клієнт реально втрачає, якщо не піде на наші умови.
Маніпуляція та тиск – захист та протидія:
- Концепція маніпуляції. Види та механізми маніпуляцій. способи виявлення маніпуляцій;
- Які маніпуляції використовують закупівлі для впливу на продавців. Як їм протистояти;
- Жорсткі переговорні техніки та способи їх нейтралізації: "Ультиматум", "Гойдалка", "Блеф", "Валяння дурня", "Шантаж" та інші;
- Вплив та вплив у ділових переговорах як безпомилкова альтернатива маніпуляції та тиску.
Торг, або переговори про ціну
- Правила роботи із ціновими запереченнями;
- Обґрунтування вартості та ціноутворення продукту з погляду вигод для клієнта та конкурентними перевагами;
- Типові прийоми, відмовки та заперечення клієнтів;
- Взаємні поступки. використання портфеля «нематеріальних поступок»;
- Сценарії поведінки, якщо цінові переговори «зайшли в глухий кут».
Техніки роботи із сумнівами, запереченнями під час переговорів.
- Уникнення несвоєчасних заперечень;
- Природа виникнення заперечень. Пошук справжньої причини, що викликала заперечення;
- 10 алгоритмів роботи із запереченнями.
Фінальний етап – закриття.
- Як перетворити переговори на продаж?
- Структура завершення переговорів – закриття правочину;
- Нагромадження сигналів згоди;
- Способи стимулювання та завершення угоди;
- Дії після переговорів - якщо угода відбулася/не відбулася.
Додаткова інформація
Зробити запит з корпоративного тренінгу на цю тему можна за телефонами компанії або надіславши листа: [відкрити контакти]
Корпоративні тренінги Агентства "Технології зростання" з усіх напрямків дивіться ТУТ.
Інші тренінги у категоріях:Маркетинг, реклама, PRПереговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.