Технології зростання
тренінг-практикум

Абетка великих продажів. Просунута програма продажу та переговорів





Цільова аудиторія

  • Ви продавець-переговорник (менеджер з продажу), орієнтований на збільшення доходу.
  • Ви керівник відділу продажів, націлений на прокачування своєї команди.
  • Ви власник малого та середнього бізнесу, зацікавлений у збільшенні обсягів бізнесу.

Ціль заходу

  • Звільнити свій розум від стереотипів, що заважають  продавати багато і дорого.
  • Розширити арсенал переговорних технік, які допомагають продавати.
    Побачити нові можливості та варіанти роботи, надихнутися на роботу «по-новому» зі «старими» клієнтами.
  • Навчитися протистояти маніпуляціям та освоїти технології впливу у переговорах з метою продажу.

Програма

Як приклад наведено  програму Вікторії Береізної. Також маємо подібні програми в інших тренерів і розробліємо програми під запит замовника.

Тривалість  - від 1 дня.

Програма:

Особисті фактори, що впливають на успіх у продажах та переговорах

  • Визначення фінансових стереотипів, що обмежують динаміку зростання продажів;
  • Цінності та переконання успішних продавців: від цілей та цінностей – до результату;
  • Фактори, які необхідно враховувати у своїй поведінці, щоб досягти успіху у продажах;
  • Психотипи клієнтів - визначення психологічного типу клієнта та методи роботи з ним.

Стратегія продажів

  • Функції відділу продажів у структурі підприємства. Що таке "продаж", або в чому відмінності від "відпустки" товару;
  • Види продажів: активні, пасивні, умовно активні та ін;
  • Воронка продажів;
  • Аналіз та вибір оптимального каналу продажу та залучення клієнтів;
  • Постановка цілей. Особисті цілі та цілі компанії: постановка та шляхи досягнення.
  • Час = гроші. Тайм-менеджмент у продажу.

Переговори у продажах – скрипти та алгоритми.Підготовка:

  • Пошук та збір інформації про потенційних клієнтів;
  • Визначення та вибір основної стратегії поведінки переговорника, залежно від ситуації та партнера;
  • Що потрібно знати, перш ніж починати продавати;
  • Гра в хованки – виявлення ЛПР, ЛВПР та робота з «блокерами»;
  • Класична структура переговорів та НЕкласична схема – технологія «спочатку скажіть НІ».

Особистий контакт із клієнтом – його важливість  у  продажах

  • Кількість «торкань», необхідних для продажу в сегменті В2В і В2С;
  • Шкода позитивних та негативних очікувань. Припущення – ваш ворог;
  • Початок будь-яких переговорів – ефективний вступ у контакт;
  • Демонстрація бажання співпрацювати, а чи не прояв потреби. Індикатори вияву потреби. Програє той, хто потребує;
  • Створення атмосфери довіри та співпраці;
  • Вибудовування довгострокових, міцних стосунків із клієнтом.

Аналіз потреб клієнта

  • Виявлення провідних мотивів клієнта та його бізнесу;
  • Види питань – їхня функціональність;
  • Аналіз та формування «моделі світу» клієнта;
  • Створення/опис «болі» та формування потреби у вашій пропозиції;
  • Резюмування – перехід до презентації вирішення потреб клієнта.

Презентація пропозиції

  • Техніки ефективної презентації компанії/продукції/умов;
  • Вигоди від співпраці з вашою компанією (зручності чи можливості, що випливають із характеристик);
  • Техніки на всі канали сприйняття інформації клієнта;
  • Формування «картини майбутнього», що ґрунтується на довгостроковій співпраці;
  • Демонстрація потенціалу компанії - що клієнт реально втрачає, якщо не піде на наші умови.

Маніпуляція та тиск – захист та протидія:

  • Концепція маніпуляції. Види та механізми маніпуляцій. способи виявлення маніпуляцій;
  • Які маніпуляції використовують закупівлі для впливу на продавців. Як їм протистояти;
  • Жорсткі переговорні техніки та способи їх нейтралізації: "Ультиматум", "Гойдалка", "Блеф", "Валяння дурня", "Шантаж" та інші;
  • Вплив та вплив у ділових переговорах як безпомилкова альтернатива маніпуляції та тиску.

Торг, або переговори про ціну

  • Правила роботи із ціновими запереченнями;
  • Обґрунтування вартості та ціноутворення продукту з погляду вигод для клієнта та конкурентними перевагами;
  • Типові прийоми, відмовки та заперечення клієнтів;
  • Взаємні поступки. використання портфеля «нематеріальних поступок»;
  • Сценарії поведінки, якщо цінові переговори «зайшли в глухий кут».

Техніки роботи із сумнівами, запереченнями під час переговорів.

  • Уникнення несвоєчасних заперечень;
  • Природа виникнення заперечень. Пошук справжньої причини, що викликала заперечення;
  • 10 алгоритмів роботи із запереченнями.

Фінальний етап – закриття.

  • Як перетворити переговори на продаж?
  • Структура завершення переговорів – закриття правочину;
  • Нагромадження сигналів згоди;
  • Способи стимулювання та завершення угоди;
  • Дії після переговорів - якщо угода відбулася/не відбулася.

Додаткова інформація

Зробити запит з корпоративного тренінгу на цю тему можна за телефонами компанії або надіславши листа: [відкрити контакти][email protected]

Корпоративні тренінги Агентства "Технології зростання" з усіх напрямків дивіться ТУТ.


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Маркетинг, реклама, PRПереговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтами

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.