Закупівлі на 100%
- 18 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Business&People
- business-people.com.ua
- manager
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
для фахівців із закупівель і співробітників відділу постачання
Ціль заходу
- Підвищити ефективність роботи відділу закупівель через формування ідеології лідера і освоєння інструментів ефективних переговорів.
- Зрозуміти внутрішні причини нефункціональної поведінки (самосаботаж).
- Дати розуміння впливу не функціональних стереотипів і особистих установок на якість роботи, навчитися виходити «за рамки», долати внутрішній опір.
- Розглянути різні варіанти організації і ведення процесу закупівель, а також основних принципів роботи відділу закупівель.
- Виробити стратегію оптимального товарного запасу (асортименту ресурсів) для продуктивного виробництва і реалізації готової продукції.
- Вибір стратегії прибуткового зростання - як основний вектор цінової політики.
- Розробити стратегію взаємин з постачальниками і навчитися ранжирувати їх по цінності для вашої компанії.
- Опанування технологіями конструктивних перемовин і інструментами експрес-аналізу ситуації, особистості опонента, цінності пропозиції для компанії.
- Отримання інструментів для поліпшення динаміки зниження цін постачальниками на умовах довгострокового співробітництва.
- Відпрацювати дані навички в рамках проведення ділових ігор та командних вправ.
Програма
Ефективний закупівельник, хто він і як ним стати?
- Визначення внутрішніх особистісних факторів (комплекси, стереотипи, установки), що заважають ефективній роботі у закупівлях
- Ефективна взаємодія відділу закупівель із «внутрішнім» клієнтом
- Еволюція служби закупівель: від операційної роботи до категорійного менеджменту
- Ключові показники ефективності в проектних та планових закупівлях
Стратегія взаємовідносин із постачальниками
- Моніторинг та знання ринку як необхідний фактор успішних закупівель
- Аналіз пропозиції та робота зі специфікацією
- Методики об'єктивної оцінки та основні критерії при виборі постачальника
- Способи роботи з «важкими» постачальниками та монополістами
- Складання рейтингу постачальників за їхньою цінністю для вашої компанії
- Тендерні закупівлі. Тендер – як інструмент отримання найвигідніших умов закупівлі для своєї компанії. Що потрібно купувати через тендер, а що не варто
- Техніка побудови взаємовідносин, якщо обсяг закупівель для постачальника цікавий
Поліпшення умов, зниження закупівельних цін та мінімізація витрат
- 10 золотих правил закупівельника – основа для отримання найвигідніших умов із можливих
- Види знижок та бонусів, які ви можете отримувати від постачальників: довгострокові, ситуаційні, тимчасові, разові, ретро-бонуси, товарні бонуси, сорі-бонуси та ін.
- Що таке «дно ціни» та як його намацати? Тактики «зниження» закупівельних цін
- Як мотивувати чинних постачальників на поліпшення умов постачання
- Як закупівельнику реагувати на підвищення цін з максимальною користю для бізнесу. Покроковий алгоритм.
- Реакція у відповідь на порушення термінів поставки, брак та інші форс-мажори
Психологія перемовин з постачальниками та внутрішніми клієнтами
- Позиційні перемовини "Жорсткий стиль", "М'який стиль" - суть, дії, результат
- Гарвардські стратегії «принципових» чи «конструктивних» перемовин
- Психотипи перемовників. Методи виявлення. Експрес-діагностика опонента
- Фактори, які необхідно враховувати у своїй поведінці, щоб досягти успіху у перемовинах із різними психотипами опонента
Підготовка до перемовин у процесі закупівель
- Ключові моменти підготовки до перемовин про закупівлю
- Формулювання мети та альтернативних варіантів перемовин
- Розробка стратегії та тактики перемовин
- Визначення спільної зони інтересів
- Підготовка аргументів та прийомів для досягнення мети перемовин з урахуванням сильних сторін вашої компанії
- Технологія, що дозволяє переконувати і на рівних вести перемовини зі складними постачальниками та монополістами
Структура перемовин про закупівлю - що необхідно врахувати, щоб отримати найкращі умови
- Демонстрація бажання співпрацювати, а не прояв потреби. Індикатори вияву потреби опонента. Програє той, хто потребує
- Визначення повноважень та зони прийняття рішення представника постачальника
- Перехоплення ініціативи, отримання інформації та виявлення провідних мотивів представника постачальника
- Контрпропозиції - як реагувати на пропозиції постачальників
- Правила взаємного обміну: як грамотно вести позиційний торг
- Аргументація - створення "Пропозиції, від якої неможливо відмовитися"
- Правила поступок. Як правильно поступатися у разі потреби і що вимагати натомість
- Способи стимулювання Постачальника до ухвалення рішення
- Завершення перемовин: отримання зобов'язань від постачальника, фіксація та протоколювання досягнутих домовленостей
- Як зберегти стосунки з постачальником, який програв у тендері
Маніпуляція та тиск у перемовинах про закупівлю
- Емоції у перемовинах – як не стати жертвою маніпуляції
- Які техніки використовують постачальники для впливу на закупівельників
- Види та механізми маніпуляцій та як їм протистояти
- Протистояння тиску: провокаціям, блефу, погрозам.
- Техніки аргументованої відмови. Як сказати: "Ні" і зберегти відносини
- Вплив у перемовинах – як безпомилкова альтернатива маніпуляції та тиску
Додаткова інформація
Повний перелік корпоративних проектів: https://business-people.com.ua/education/
Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоЗакупівлі, тендери
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.