Технології зростання
тренінг

Активні продажі у магазинах. Технології якісного обслуговування





Цільова аудиторія

тренінг для продавців, консультантів, які працюють у торгових точках, мережах, бутіках та консультаційних центрах

Ціль заходу

  • Збільшення обсягів продажу з допомогою підвищення якості обслуговування клієнтів.
  • Збільшення кількості покупок на кількість вхідних клієнтів
  • Визначити внутрішні психологічні перепони, що обмежують динаміку формування лояльності клієнтів. Навчитися працювати над цими негативними сторонами
  • Побудова клієнт-орієнтованого підходу до продажу

Програма

Як приклад наведено  програму Вікторії Береізної. Також маємо подібні програми в інших тренерів і розробліємо програми під запит замовника.

Тривалість  - від 1 дня.

Програма:

Чинники, що впливають особисту ефективність у продажах.

  • Аналіз особистих та професійних цілей. Їхня конгруентність з цілями компанії;
  • Вплив особистих цінностей та переконань на досягнення результату;
  • Критерії успішності та результативності;
  • Стилі поведінки. Вплив переважного стилю поведінки для досягнення результату;
  • Форми внутрішньої та зовнішньої мотивації. Використання мотивації збільшення особистої ефективності;


Маркетинговий підхід до обслуговування клієнтів

  • Типи клієнтів;
  • Що таке "продаж" або в чому відмінність від "відпустки" товару;
  • Вирва продажів;
  • "купівельний трафік" та специфіка обслуговування покупців;
  • Активне використання конкурентних переваг компанії;
  • 10 ключових принципів продажу;

Значення комунікації у продажу

  • Вербальні і невербальні техніки створення довірчих відносин;
  • Специфічні особливості при передачі та сприйнятті інформації;
  • Чотири мови спілкування (репрезентативні системи);
  • Канали комунікації (емоційний/раціональний) та їх вплив на ухвалення рішення про купівлю;
  • Формування системного підходу до продажу

Підготовка

  • Базова та психологічна підготовка;
  • Знання, необхідні для успішної роботи;
  • Аналіз виконання планових показників;
  • Планування власних продажів;

Встановлення контакту

  • формування першого враження;
  • Вербальні та невербальні прийоми початку позитивної комунікації;
  • Техніки виклику симпатії, довіри, інтересу;
  • Вирва взаємодій продавець-покупець на етапі виявлення потреб;
  • Прийняття провідної позиції;

Виявлення та формування потреб

  • Провідні мотиви при купівлі;
  • прийоми виявлення потреб покупця;
  • Типи питань та їх функціональність;
  • Прийоми активного слухання;

Презентація

  • Правила та прийоми ефективної презентації;
  • Техніка «СВ» (Властивості та Вигоди товару);
  • Емоції та логіка: розумний баланс;
  • Залучення до презентації як запорука ефективності;

Робота із сумнівами та запереченнями

  • Причини заперечень. Типи заперечень;
  • Алгоритм роботи із запереченнями. Техніка переговорного айкідо;
  • Секрети аргументації;

Завершення продажу.

  • Фіксація "сигналів покупки". Імпульсивні покупки;
  • створення емоційних поштовхів до завершення продажу;
  • Методи підведення до продажу та способи її завершення;
  • Продаж супутніх товарів.

Додаткова інформація

Зробити запит з корпоративного тренінгу на цю тему можна за телефонами компанії [відкрити контакти](067) 504 37 67, [відкрити контакти](050) 445-37 04 або надіславши листа: [відкрити контакти][email protected]

Корпоративні тренінги Агентства "Технології зростання" з усіх напрямків дивіться ТУТ.


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтамиПсихологія, емоційний інтелектВідносини, комунікація

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.