
Активні продажі у магазинах. Технології якісного обслуговування
- 16 годин
- Після закінчення видається сертифікат
- Технології зростання
- rost.biz.ua
- Добровольська Олена
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
тренінг для продавців, консультантів, які працюють у торгових точках, мережах, бутіках та консультаційних центрах
Ціль заходу
- Збільшення обсягів продажу з допомогою підвищення якості обслуговування клієнтів.
- Збільшення кількості покупок на кількість вхідних клієнтів
- Визначити внутрішні психологічні перепони, що обмежують динаміку формування лояльності клієнтів. Навчитися працювати над цими негативними сторонами
- Побудова клієнт-орієнтованого підходу до продажу
Програма
Як приклад наведено програму Вікторії Береізної. Також маємо подібні програми в інших тренерів і розробліємо програми під запит замовника.
Тривалість - від 1 дня.
Програма:
Чинники, що впливають особисту ефективність у продажах.
- Аналіз особистих та професійних цілей. Їхня конгруентність з цілями компанії;
- Вплив особистих цінностей та переконань на досягнення результату;
- Критерії успішності та результативності;
- Стилі поведінки. Вплив переважного стилю поведінки для досягнення результату;
- Форми внутрішньої та зовнішньої мотивації. Використання мотивації збільшення особистої ефективності;
Маркетинговий підхід до обслуговування клієнтів
- Типи клієнтів;
- Що таке "продаж" або в чому відмінність від "відпустки" товару;
- Вирва продажів;
- "купівельний трафік" та специфіка обслуговування покупців;
- Активне використання конкурентних переваг компанії;
- 10 ключових принципів продажу;
Значення комунікації у продажу
- Вербальні і невербальні техніки створення довірчих відносин;
- Специфічні особливості при передачі та сприйнятті інформації;
- Чотири мови спілкування (репрезентативні системи);
- Канали комунікації (емоційний/раціональний) та їх вплив на ухвалення рішення про купівлю;
- Формування системного підходу до продажу
Підготовка
- Базова та психологічна підготовка;
- Знання, необхідні для успішної роботи;
- Аналіз виконання планових показників;
- Планування власних продажів;
Встановлення контакту
- формування першого враження;
- Вербальні та невербальні прийоми початку позитивної комунікації;
- Техніки виклику симпатії, довіри, інтересу;
- Вирва взаємодій продавець-покупець на етапі виявлення потреб;
- Прийняття провідної позиції;
Виявлення та формування потреб
- Провідні мотиви при купівлі;
- прийоми виявлення потреб покупця;
- Типи питань та їх функціональність;
- Прийоми активного слухання;
Презентація
- Правила та прийоми ефективної презентації;
- Техніка «СВ» (Властивості та Вигоди товару);
- Емоції та логіка: розумний баланс;
- Залучення до презентації як запорука ефективності;
Робота із сумнівами та запереченнями
- Причини заперечень. Типи заперечень;
- Алгоритм роботи із запереченнями. Техніка переговорного айкідо;
- Секрети аргументації;
Завершення продажу.
- Фіксація "сигналів покупки". Імпульсивні покупки;
- створення емоційних поштовхів до завершення продажу;
- Методи підведення до продажу та способи її завершення;
- Продаж супутніх товарів.
Додаткова інформація
Зробити запит з корпоративного тренінгу на цю тему можна за телефонами компанії [відкрити контакти] , [відкрити контакти] або надіславши листа: [відкрити контакти]
Корпоративні тренінги Агентства "Технології зростання" з усіх напрямків дивіться ТУТ.
Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтамиПсихологія, емоційний інтелектВідносини, комунікація
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.