Mercury рrofessional
семінар-практикум

Психологія продажів В2В клієнтам



  • 60000 грн -2%



Цільова аудиторія

Досвідчені продавці, КАМи, РОПи, керівники компанії.

Ціль заходу

  • Це суто прагматичний практикум, на якому розглядаються практично всі причинно-наслідкові зв'язки роботи продавця, які впливають на рішення клієнта про початок/розвиток співробітництва.
  • Дати практичні та ефективні інструменти для створення, планування, аналізу та збільшення продажів В2В клієнтам компанії.

Програма

Якщо взяти за аналогію керування автомобілем, то я продавцям даю причинно-наслідкові зв'язки їхніх дій і головне, розуміння того чому контактні особи поводяться так як поводяться. Ми можемо бути хоч 100 разів Шумахерами, але якщо не розуміємо логіку руху інших, то доїхати з пункту А до пункту буде проблематично.

Питання обговорення на практикумі

Роль В2В клієнтів

  • Особливості роботи з В2В клієнтами
  • Вихідна ситуація у В2В продажах

Стратегічне планування щодо привернення / розвитку клієнтів з позиції продавця

  • Постановка цілей особистих продаж
  • Аналіз конкурентних переваг очима клієнта
  • Стратегія взаємодій із різними підрозділами компанії клієнта
  • Мотиви клієнта при виборі нового постачальника / товару / послуги
  • Аналіз можливостей та загроз для співпраці

Тактика роботи із центром прийняття рішень

  • Характеристика «центру ухвалення рішень» у клієнта
  • Процес прийняття клієнтом рішень
  • Основні методи взаємодії з різними представниками центру закупівлі
  • Мотиваційний профіль контактних осіб
  • Ролі людей, що впливають на процес взаємовідносин
  • Складання та аналіз комерційних пропозицій
  • Ключові фактори, що впливають на розширення співпраці з клієнтом
  • Модель "Продаж ідей".

Додаткова інформація

Що зможуть учасники після семінару-практикуму

  • Можливість детального аналізу ситуацій (проблемних) з конкретним клієнтом та пошуку рішень.
  • Зможуть ефективніше підготуватися до контакту з різними контактними особами.
  • Зменшення кількості «втрачених» продажів.

Методика проведення семінару-практикуму

  • 4МАТ-система: технологія навчання за допомогою моделі В. McCarthy заснована на розгляді чотирьох питань: «Що це?», «Чому важливо?», «Як застосовувати?», «Як адаптувати?»
  • Активне навчання з міні-лекціями (теоретична основа); груповими обговореннями; аналіз ситуацій учасників тренінгу.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIПродажі, кол центр, робота з клієнтамиБізнес планування, аналітика

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.