Психологія продажів В2В клієнтам
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Mercury рrofessional
- mercuri.kiev.ua
- Андрис Рабша
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Досвідчені продавці, КАМи, РОПи, керівники компанії.
Ціль заходу
- Це суто прагматичний практикум, на якому розглядаються практично всі причинно-наслідкові зв'язки роботи продавця, які впливають на рішення клієнта про початок/розвиток співробітництва.
- Дати практичні та ефективні інструменти для створення, планування, аналізу та збільшення продажів В2В клієнтам компанії.
Програма
Якщо взяти за аналогію керування автомобілем, то я продавцям даю причинно-наслідкові зв'язки їхніх дій і головне, розуміння того чому контактні особи поводяться так як поводяться. Ми можемо бути хоч 100 разів Шумахерами, але якщо не розуміємо логіку руху інших, то доїхати з пункту А до пункту буде проблематично.
Питання обговорення на практикумі
Роль В2В клієнтів
- Особливості роботи з В2В клієнтами
- Вихідна ситуація у В2В продажах
Стратегічне планування щодо привернення / розвитку клієнтів з позиції продавця
- Постановка цілей особистих продаж
- Аналіз конкурентних переваг очима клієнта
- Стратегія взаємодій із різними підрозділами компанії клієнта
- Мотиви клієнта при виборі нового постачальника / товару / послуги
- Аналіз можливостей та загроз для співпраці
Тактика роботи із центром прийняття рішень
- Характеристика «центру ухвалення рішень» у клієнта
- Процес прийняття клієнтом рішень
- Основні методи взаємодії з різними представниками центру закупівлі
- Мотиваційний профіль контактних осіб
- Ролі людей, що впливають на процес взаємовідносин
- Складання та аналіз комерційних пропозицій
- Ключові фактори, що впливають на розширення співпраці з клієнтом
- Модель "Продаж ідей".
Додаткова інформація
Що зможуть учасники після семінару-практикуму
- Можливість детального аналізу ситуацій (проблемних) з конкретним клієнтом та пошуку рішень.
- Зможуть ефективніше підготуватися до контакту з різними контактними особами.
- Зменшення кількості «втрачених» продажів.
Методика проведення семінару-практикуму
- 4МАТ-система: технологія навчання за допомогою моделі В. McCarthy заснована на розгляді чотирьох питань: «Що це?», «Чому важливо?», «Як застосовувати?», «Як адаптувати?»
- Активне навчання з міні-лекціями (теоретична основа); груповими обговореннями; аналіз ситуацій учасників тренінгу.
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIПродажі, кол центр, робота з клієнтамиБізнес планування, аналітика
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.