Системний підхід до управління продажами
- 24 години
- Після закінчення видається Сертифікат
- Mercury рrofessional
- mercuri.kiev.ua
- Андрис Рабша
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
- Для тих хто відповідає за результати продажів.
- Плануються зміни в компанії, які торкнуться відділу продажу.
- Ви виходите на нові ринки чи змінюєте цільових клієнтів.
- Втомилися від постійного падіння продажів.
Ціль заходу
Семінар - практикум взаємозв'язків в управлінні продажу.
- Він дає розуміння, чому, роблячи правильні речі, ви можете отримувати чи отримуєте негативний результат.
- Знання цих взаємозв'язків дозволить зменшити конфліктні ситуації між відділом продажів та іншими підрозділами компанії (маркетинг, логістика, виробництво).
- Ви зможете створити такі системи контролю та мотивації, які дозволять даремно не витрачати тимчасові та фінансові ресурси.
А також:
- Ув'язати процес планування продажів зі стратегією та фінансовими цілями компанії.
- На основі аналізу план-факт підвищуватиме якість знань про власну діяльність.
- Поліпшити якість прийнятих рішень у галузі маркетингу.
- Підвищувати мотивацію продавців.
Програма
Питання, які обговорюються на семінарі - практикумі.
- Інструменти керування
26 основних інструментів для керування продажами.
- Планування продаж
Взаємозв'язок стратегії компанії із плануванням результатів продажів. Сім об'єктів планування. Методика квартального/річного планування. Модель взаємозв'язків: Результат - Активність - Передумови.
- Сегментація клієнтів та база даних
Три підходи до сегментації клієнтів. Досьє на клієнта: яка інформація про клієнтів має бути доступна всім зацікавленим особам. Система моніторингу роботи з клієнтами, CRM плюси та мінуси.
- Робота з ключовими клієнтами
Базові моделі роботи з ключовими клієнтами, плюси та мінуси. Управління менеджером по роботі з ключовим клієнтом. Короткострокові та довгострокові плани у роботі з ключовими клієнтами.
- Індивідуальні плани продавців
Прогноз продажів, як інструмент планування та контролю. Система аналізу поточних результатів та план заходів у разі відступів від плану.
- Робота продавця
Чотири види продажів. Робочі обов'язки та зони впливу продавця. Стандарти активності. Використання робочого дня, форми звітності.
- Процеси продажу
Два основних та чотири допоміжні процеси продажів. Ключові фактрi успіху у кожному процесі. Пазл продажів - події щодо розробки нового клієнта. Робочий інструментарій для продавців.
- Мотивація продавців
Принципи побудови мотиваційної системи у відділі продажів. Фінансова мотивація та інші методи стимулювання. Мотиваційний профіль продавців.
- Розвиток продавців
Чому навчати нових продавців? Подальший розвиток досвідчених продавців. Розробка індивідуальних планів розвитку.
- Набір та адаптація нових продавців
Алгоритм відбору нових продавців. Профіль продавця. Модель першої співбесіди – Метелик. План, з яким починають працювати нові продавці.
Додаткова інформація
В основі практикуму методологічні розробки інституту менеджменту S.Gallen (Швейцарія) та консалтингової компанії Mercuri International (входить до ТОП-20 консалтингових компаній світу, у сегменті підвищення ефективності управління продажами у секторі В2В).
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIПродажі, кол центр, робота з клієнтамиБізнес планування, аналітика
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.