Блог навчальних закладів
Знайдено 3 статті
Food&NonFoodMaster-2022, Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час
9-го вересня 2022 року відбудеться 13-та щорічна Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2022: «Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час»
Тренінги з продажу не працюють
Навчати чи не невчати команду відділу продажу? Який формат вибрати? Як отримати максимум користі від навчання? Як не викинути гроші на вітер, які були інвестовані у навчання? Відповіді Ви знайдете у пості...
Робота із запереченнями
Заперечення краще запобігати, а не обробляти. Заперечення клієнта – це наслідок того, що на попередніх етапах переговорів із клієнтом ви щось зробили не так!