Дитина творить диво, коли збирає літери в слова, коли додаючи до одного числа інше отримує третє значення. У цьому є чаклунство. Але поступово світ стає зрозумілим, шкільна освіта набуває рис кріпацтва — ти прикріплений до «поміщика»...
У нашій психіці може бути місце гніву. Але він має бути «облагороджений». І не «приватизовано» особистими процесами, а виділено до архетипічного формату. І тоді можна буде коректно виявляти свій гнів — як Воїн / Воїтелька...
Людей можна поділити на два типи: ті, хто мріє про злиття, і ті, хто хоче навчитися розрізняти. Базовий критерій — ставлення до кордонів. Ті, хто має межі окреслені, не бачать у цьому заслуги і хочуть бути в потоці.
У певному сенсі тема сепарації та інтеграції проявляється у всіх наших взаємодіях. Потреба близькості у партнерстві, запит на визнання у суспільстві, потокові стани — це досвід інтеграції, що базується на контакті з мамою.
Консультування — це багатошаровий процес взаємодії психолога та клієнта. Як консультант я бачу своє завдання в тому, щоб у процесі консультування відбувалася не лише терапія, а й формування уявлень про себе як про унікальне та складне явище.
Що можна сказати про психіку? Що вона динамічна і що при цьому стійка. Це є пародоксально, але так і є. Щоб розвиватися, потрібно допустити мінливість нашого Я. Образ спіралі є зручним прикладом поєднання динаміки та стійкості...
Багато хто знає про 12 рольових архетипів. Але є інший оригінальний набір архетипів зі своєю логікою та структурою. Пропонований курс досліджує 16 архетипів. Кожен архетип має свою стратегію, як спосіб оптимального прояву, так і свою пастку.
Книга-щоденник «Як герой стає переможцем» — це технологія саморозвитку, створена психологами-практиками. Вона розрахована для щоденного читання і практики протягом більш як трьох місяців.
Багато езотериків і майстрів пишуть про цей стан, він бажаний і можливий, але чому це не відбувається в житті? «Бардо Тедол» дає відповідь: інтенсивність і яскравість того переживання такі, що свідомості не вдається визнати цей стан як свій.
У психологічному контексті «літерами» вважатимуться конкретна емоція чи стан. «Словами» будуть окремі комунікації: Я-Мама, Я-Партнер, Я-Начальник. Уміння складати пропозиції — це здатність узагальнювати свою поведінку.