Блог навчальних закладів

Знайдено 9 статей

Маркетингові комунікації в Чехії

Особливості освіти в Чехії 1. Ці програми є чеською і англійською мовою. Рівень мови В2. 2. На програмах чеською мовою будуть письмові вступні іспити: чеська мова на рівень В2, тест OSP, може бути мотиваційна співбесіда.

Факапи, Факапи. А що далі, якщо все ж таки помилилися?

Як запобігти репутаційним халепам і діяти, коли «найгірше» вже трапилося

  • Hillel IT School
  • Оксана Томашенко, Content Manager Hillel IT School
  • 5 жовтня 2024

Читаємо у липні: котики, нетворкінг, сильні жінки й мінімалізм

📚 Наша корпоративна традиція — ділитися враженнями про прочитане за місяць. Тому приготували і для вас підбірку книг, які наші колеги читали у червні. Спойлер: там і про котиків,🐈 і про нетворкінг🤝

  • Hillel IT School
  • Оксана Томашенко, Content Manager Hillel IT School
  • 28 серпня 2024

Компетенції менеджера з продажів

Як стати ефективним менеджером з продажів. Дізнайтеся про важливі якості та компетенції.

Автоматизація маркетингу

Дізнайтеся, як автоматизація допомагає компаніям підтримувати зв'язок з аудиторією і досягати неймовірних результатів. Підніміть ваш бізнес на новий рівень з автоматизованими інструментами. Від email-маркетингу до соціальних медіа та CRM.

ChatGPT. Навчись використовувати майбутнє 

Сьогодні поговоримо про нову розробку від OpenAI. Що це таке і кому це корисно? 

Маркетинг та таргетинг в соціальних мережах: стратегії ефективного цифрового маркетингу

У цій статті ви дізнаєтеся, що таке SMM, а також кілька ключових стратегій ефективного SMM та таргетингу.

Навіщо вчитися маркетингу під час війни

Армен Григорян, Head of Marketing у Go Wombats, розповідає, чому зараз варто вчитися маркетингу, чим маркетолог може допомогти країні, які навички потрібні в професії та як їй вчитися.

  • Hillel IT School
  • Армен Григорян, Head of Marketing у Go Wombats
  • 10 червня 2022

Хто такий інтернет-маркетолог?

Інтернет-маркетолог — це порівняно нова професія на ринку праці, яка поєднує у собі традиційний маркетинг та інформаційні технології.