Блог навчальних закладів

Знайдена 51 стаття

7 ключових ролей HR у сучасній компанії і чому це важливо

Сучасний бізнес стоїть перед численними викликами: економічна нестабільність, адаптація до змін, висока конкуренція за таланти. HR-фахівець стає вагомою фігурою, яка допомагає компанії зберегти ефективність, згуртованість та мотивацію команди.

Мотивуйте своїх працівників вже зараз, не чекайте кризового періоду

Початок нового року — це не лише календарний старт, а й потужний психологічний момент, коли люди природно налаштовані на зміни, розвиток і досягнення нових цілей.

Напрямки курсового навчання на 2025 рок від НКЦ «Гарант-Освіта»

Пропонуємо наші основні оновлені напрямки курсового навчання на 2025 рік,які допоможуть слухачам освоїти нові професії та підвищити свій кваліфікаційний рівень.

Як практична психологія може вплинути на бізнес

У сучасному світі бізнесу, де конкуренція стає дедалі жорсткішою, компанії шукають способи підвищення своєї ефективності. Хочете дізнатись про надійний та результативний інструмент? Тоді читайте далі.

Чи варто навчатися на HR-а в сучасних реаліях?

Сьогодні багато компаній в Україні змушені оптимізувати витрати, і часто першими під скорочення потрапляють HR-відділи. Багато HR-спеціалістів перекваліфіковуються на тренерів, рекрутерів або освоюють суміжні професії.

5 порад для HR-спеціаліста на початку кар'єри

Не так важливо на якому етапі початку ви зараз: онбординг до нової компанії, проходження курсу, або ж бажання вдосконалити свої навички й рухатися далі. Є keypoints, які завжди актуальні та про які ми зазвичай забуваємо, або ж втрачаємо з фокуса.

  • Hillel IT School
  • Юлія Пастиль HR Specialist у Stellantis, викладач Hillel IT School
  • 4 грудня 2024

Читаємо в листопаді. Огляд на книгу для HR & Recruiters

Читаючи світові професійні бестселери, ви точно будете йти в ногу з трендами, а також здобудете прихильність на інтервʼю.

  • Hillel IT School
  • Юлія Пастиль, HR Specialist у Stellantis, викладач у Hillel IT School
  • 4 грудня 2024

Оформлення працівника на роботу. Базові правила

Алгоритм процедури оформлення працівника на роботу. Основні вимоги

Управлінські компетенції, їх базові складові

Які навички необхідні керівникам, щоб організувати продуктивну роботу компанії чи підрозділу. Дізнайтеся про базові компетенції і чому вони важливі.