Як Instagram змінюється у 2025: топ-оновлення для маркетологів і креаторів
У січні 2025 року Instagram запровадив глобальні оновлення інтерфейсу й функціоналу. Зміни, які точно вплинуть на роботу маркетологів, SMM-фахівців, таргетологів і контент-креаторів.
У січні 2025 року Instagram запровадив глобальні оновлення інтерфейсу й функціоналу. Зміни, які точно вплинуть на роботу маркетологів, SMM-фахівців, таргетологів і контент-креаторів. Ці оновлення є частиною глобальної стратегії компанії та чітко вказують на бажання платформи посилити свою конкурентоспроможність, зокрема порівняно з TikTok. Тож розберімося, що змінилось і як це вплине на нашу роботу.
Зміна сітки профілю — вертикальні зображення 4:5
Instagram вирішив змінити вигляд профілю, перейшовши від сітки формату 1:1 до вертикальних зображень у форматі 4:5. Це не просто косметична зміна, а стратегічний крок, який безпосередньо впливає на те, як сприймається ваш профіль. Адже сьогодні й так більшість контенту, який публікується, є вертикальним, а обрізання його до квадратного формату є досить «некомфортним».
Збільшення тривалості reels до 3 хвилин
Instagram розширив максимальний хронометраж Reels — тепер можна створювати відео до 3 хвилин. Це значна зміна, яка дає більше простору для креативу й деталізації. Більший хронометраж відкриває нові можливості для створення більш глибокого та складного контенту.
Тепер можна не перейматись, як втиснути всю найцікавішу інформацію в 1 хвилину (бо саме такий хронометраж раніше рекомендував сам Instagram). Зараз маємо на 2 хвилини більше часу для цікавих сторітелів. Відтак з’являються більше можливостей, щоб зробити контент інформативним, але за утримання уваги глядачів доведеться й надалі боротися.
Новий застосунок «edits» для редагування відео
Однією з найбільших новинок є запуск мобільного застосунку «Edits», який пропонує повний набір творчих інструментів для редагування відео.
Ось коротко про функціонал:
- зйомка відео у високій якості, включно з HDR і 1080p, тривалістю до 10 хвилин і можливістю зберігання чернеток для зручного управління проєктами;
- часова шкала для детального монтажу, включно з редагуванням на рівні кліпів, автоматичне покращення й ефекти, такі як green screen, накладання та переходи;
- референси та натхнення у вкладці з трендовими аудіо й популярними відео;
- доступ до аналітики для оцінки ефективності контенту.
Крім того, «Edits» дозволяє ділитися чернетками з друзями й іншими авторами, а також експортувати відео без водяних знаків для використання на інших платформах.
Каруселі для збільшення залучення аудиторії
Алгоритми Instagram дають більше шансів публікаціям у форматі каруселей через їхню інтерактивність. Коли карусель потрапляє у стрічку користувача, але він не взаємодіє з нею, алгоритми Instagram дають ще одну спробу вашому контенту, пропонуючи інше зображення з цієї ж каруселі. Тому, шановні креатори, беріть це до уваги й активно додавайте такий формат до своїх контент-планів.
Лайки й коментарі під reels стають видимими для ваших друзів
Оновлення дозволяє користувачам бачити лайки та коментарі своїх друзів на відео, що відкриває нові можливості для взаємодії. Це, безумовно, може стимулювати залучення нових підписників і взаємодію з контентом. Для брендів це означає нові можливості для органічного охоплення через вплив на аудиторію.
Чи намагається instagram бути схожим на tiktok?
Такі оновлення Instagram, зокрема запуск «Edits», збільшення тривалості Reels і перехід на сітку формату 4:5, без сумніву, натякають на намір платформи посилити конкуренцію з TikTok. Instagram, ймовірно, хоче стати головним конкурентом TikTok після того, як той став основною платформою для молодіжної аудиторії. Зі збільшенням підтримки відео й новими інструментами для творчості платформа виводить відеоконтент на передній план.
Висновок
Зміни в Instagram — це не просто оновлення інтерфейсу, а стратегічний крок. Наша ж задача — швидко адаптуватися до цих оновлень і точно не боятися нового.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини Digital marketing, SMM, SEO Маркетинг, реклама, PR