Ефективний «one to one» з менеджером

Ефективний «one to one» з менеджером

🌟 Як отримати максимум користі від «one to one з менеджером»? Продумайте заздалегідь запитання й теми, які вас хвилюють або ж можуть пришвидшити професійний ріст. Не соромтеся озвучувати свої успіхи, досягнення і професійні цілі.

Якщо я скажу «One to one», що перше вам спаде на думку?

Які сценарії відразу почне генерувати ваш мозок?

Як правило, ви згадуєте обговорення ваших результатів, як комфортно дискутуєте на тему тасок, процесу їх виконання й очікування щодо термінів. В ідеалі ви також подумаєте, як вам комунікують фідбек від команди, дають рекомендації куди і як рухатися далі, а головне — цікавляться вашими амбітними цілями й бажаннями.

Але так буває не завжди. Хочу сказати, що правильна й результативна комунікація з менеджером — це двосторонній рух. Тож, без вас не обійтися.

Що робити, аби Ви отримали якість від «One to one» і не думали про них, як про дарма витрачений час або те, що вводить вас у холодний піт:

1️⃣ Фідбек щодо вашої продуктивності

Менеджери не завжди комунікують конкретно, наводячи приклади й розбираючи деталі. Проте, ніхто не забороняє вам поставити запитання, які наштовхнуть вас на якісну дискусію.

Підготовка до зустрічі:

  • над якими тасками ви працювали;
  • чи вдалося закрити задачі в обговорені терміни;
  • що вплинуло на терміни виконання;
  • що вдалося зробити поза поставленими задачами;
  • якою була комунікація в команді.

Ставимо запитання:

«Я б хотіла почути фідбек щодо проєкту, який закрила минулого тижня. Можемо обговорити це зараз чи тобі потрібен час, щоб проаналізувати метрики? Мене цікавить оцінка моєї продуктивності й рекомендації щодо того, що варто поліпшити».

2️⃣ Ваші цілі (OKR, KPI)

Іноді так стається, що ваші цілі перестають елайнитися з цілями проєкту, команди, компанії. 

Задача менеджера вчасно це зафіксувати. Проте, якщо ви помітили це раніше — прокомунікуйте самостійно: «Чи всі мої поточні цілі все ще відповідають цілям команди, і чи є якісь нові пріоритети, про які мені варто знати?».

3️⃣ Розвиток

Ваш менеджер — це саме та людина, яка знає де і як ваші скіли можуть бути застосовані найкращим чином.

У момент реалізації, що ви готові до нового етапу розвитку (вертикального чи то горизонтального) дуже важливо це донести вашому менеджеру.

Прокомунікуйте, які зони розвитку вас цікавлять, чи збігається це з потребами команди та проєктів, як здобути ці скіли й чим менеджер може вам допомогти. Наприклад: «На яких навичках й інформації я повинен зосередитися?».

4️⃣ Команда

Поставте запитання про результативність команди: «Як думаєш, наскільки результативно ми зараз працюємо як команда? Мені було б цікаво заменеджерити процеси для поліпшення нашої роботи, думаю, ці пойнти можуть вплинути на нашу роботу. Як ти вважаєш?».

5️⃣ Ваш фідбек і відчуття

Результату не досягти, якщо говорити лише в одному напрямку. Важливо дати зрозуміти вашому менеджеру й команді, що для вас легко й важко. Адже «легко» — це вже про те, де ви себе переросли, а «важко» визначає нову зону розвитку, в напрямку якої варто рухатися.

Ці 5 пунктів значно підвищать якість ваших «one to one» дзвінків і допоможуть відчувати себе легше. Бажаю вам крутих менеджерів, а якщо допоки таких не знайшли — допоможіть їм ними стати :)


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Відносини, комунікація Управління персоналом, адаптація та розвиток