Читаємо у серпні: астрофізика, атомні звички, пошук друзів й ефективні продажі

🌙 Спостерігали минулої ночі Блакитний Супермісяць? Недарма в нашій серпневій підбірці книг є астрофізика. 🫂 Для любителів нетворкінгу й продажів теж приготували книжкові поради. Дізнайтеся, як розвитнути корисні звички і що таке «Принцип 250».

Як ваше читацьке літо? Засмагали, читаючи ромкоми, віддали перевагу історіям про бізнес чи біографіям успішних підприємців? Запитали наших колег, що вони читали в липні та кому порадять вибрані книги.

🪐 «Астрофізика для тих, хто цінує час» Ніл Деграсс Тайсон

Для кого: закоханих у науку, зорі й усіх, хто мріяв стати космонавтом.

Оксана Томашенко, Email Marketing Manager Hillel IT School: «Обожнюю книги на наукову тематику, написані простою мовою. Завдяки коротким розділам змогла зосередитися на поясненнях астрофізичних явищ і не втрачати сенс оповіді. Дещо пам’ятала зі шкільного курсу фізики й астрономії, але про більшість явищ читала вперше.

Найбільше запам’ятався факт про зорі, які яскраво палають, що означає їх вмирання. Доволі метафорично. Цей процес називається ядерним синтезом й означає об'єднання легших атомів водню у важчий гелій, вивільняючи величезну кількість енергії у вигляді світла і тепла. Коли це водневе паливо починає закінчуватися, зірка вступає в більш пізню стадію свого життя і починає вмирати».

💸 «Як продати що завгодно кому завгодно» Джо Джирард

Для кого: власників бізнесу, підприємців, директорам і менеджерів із продажів, маркетологів, спеціалістам із клієнтської підтримки.

Богдан Данилко, Head of B2B department Hillel IT School: «Основним та головним правилом Джирарда про продаж є «Принцип 250». Це настільки очевидне поняття, що я навіть ніколи не замислювався про це. Кожен може зайти у свій інстаграм і переглянути кількість підписок, у середньому у кожної людини коло спілкування становить 250 осіб.

Що ж випливає з цього? Як наслідок, якщо один клієнт школи буде задоволений якістю або вважатиме Богдана Данилка чуйним менеджером, то так само будуть думати ще 250 осіб, яким це клієнт розповість за чашкою кави.

Я звернув увагу, що старий Джо завжди наголошує на повазі до своїх клієнтів. Мені сподобалася його позиція щодо роботи, яку я поділяю і намагаюся дотримуватися».

💪 «Як здобувати друзів і впливати на людей» Дейл Карнегі

Для кого: всіх, чия робота пов’язана зі спілкуванням або тих, хто прагне поліпшити навички комунікації для інших сфер життя.

Сергій Фомін, Head of IT Department Hillel IT School: «Одна з найкращих книжок, що я читав за останні роки. Однозначно рекомендую. Якихось конкретних висновків по книзі зробити не можу точніше, ніж автор сам зробив у кінці кожного розділу. Там тезово окреслено основні думки, з якими неможливо не погодитися.

Усім, хто працює з людьми та кому за обов'язком служби, потрібно регулярно спілкуватися з людьми — раджу. Прості думки, але з якими важко не погодитися. Найбільше здивування напевно у тому, як за 90 років, книга може не втрачати своєї актуальності».

⚛️ «Атомні звички. Легкий і перевірений спосіб набути корисних звичок і позбутися звичок шкідливих» Джеймс Клір

Для кого: кожного, хто хоче поліпшити свою щоденну рутину і життя загалом.

Володимир Камінський, Technical Manager Hillel IT School: «Маленькі зміни можуть допомогти нам досягти великих результатів. Автор пропонує п’ять принципів, які сприятимуть набуттю добрих звичок для кращого життя.

Першим є прагнення до постійного прогресу, яке забезпечить значний приріст у довгостроковій перспективі. Другим є збереження тонусу, навіть коли почуваєтеся нещасними. Третьою порадою є праця над системою, а не процесами в ній. Четверте правило радить отримувати задоволення від процесу, не лише від кінцевих результатів.

І останнім є рефлексія щодо того, для чого потрібні ці зміни і як їх зробити сталими звичками».

До зустрічі у вересні з новою підбіркою затишних і пізнавальних книг!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини Time management, управління часом Продажі, переговори, робота з клієнтами