Питання — відповіді з BAS КУП: податки, валюти, облік
BAS КУП — це ефективний програмний продукт для зростаючого бізнесу – малих і середніх підприємств, управлінські процеси яких необхідно ефективно координувати та узгоджувати дії декількох виконавців.
Питання:
Як сформувати податкову накладну на отриманий аванс?
Відповідь:
Податкові накладні формуються автоматично за першою подією, у тому числі на отриманий аванс. За кнопкою «Сформувати податкові документи» на вкладці Оформлення податкових документів робочого місця Регламентований облік — Вихідні податкові документи.
Якщо аванс отримується за попередньо сформованим Замовленням клієнта — номенклатурний склад у сформованій податковій накладній автоматично заповниться з замовлення. Якщо ні — з визначеного для заповнення в договорі. Якщо немає договору — з визначеного для заповнення в картці організації.
Питання:
Чи можна налаштувати, щоб проводки формувалися відразу при створенні документа?
Відповідь:
Проводки формуються регламентною операцією «Відобразити документи в регл обліку». Їх можна сформувати відразу при створенні документа. Але, якщо потрібно, щоб сформовані проводки у документа залишились (не зникали при зміні / перепроведенні), потрібно встановити документу статус «Перевірений».
Включити таку можливість можна в розділі НДІ і адміністрування — Настройка розділів — Регламентований облік — Перевірка документів (із забороною редагування).
Питання:
Як ввести залишок по зарплаті? Не бачу документа, який би формував проводки.
Відповідь:
У бухгалтерському обліку заборгованість, а саме сальдо за рахунком 66, у програмі «BAS Комплексне управління підприємством» реєструється документом «Операція (регламентований облік)». В управлінському балансі, за потреби, залишок за статтею «Оплата праці» реєструється документом «Рух інших активів і пасивів» (розділ «Фінансовий результат і контролінг», група «Управлінський баланс»). Залишки заборгованості перед державою або переплату у фінансовому обліку реєструються також документами «Операція (регламентований облік)» та «Рух інших активів і пасивів» за статтею «Податки».
Питання:
Необхідно придбати валюту (дол), але не за рахунок грн, а за рахунок євро. Міняємо 33675 євро по курсу 1,08 на 36369 дол. Як це відобразити в обліку?
Відповідь:
Методика конвертації валюти, незалежно від того, це придбання чи продаж валюти, оформлюються однаково:
- одна валюта списується з розрахункового рахунку документом «Списання безготівкових ГК» з видом операції «Конвертація валюти»;
- інша валюта зараховується на розрахунковий рахунок документом «Надходження безготівкових ГК» з видом операції «Конвертація валюти».
Така методика оформлення застосовується не тільки для придбання іноземної валюти за національну або навпаки, але й для обміну однієї іноземної валюти на іншу (наприклад, продаж USD, придбання EUR).
Записатись на консультування або замовити демонстрацію ви можете за посиланням Впровадження програм BAS — Вартість, строки та переваги від Проком (csoprocom.com.ua)
Також записатись на курс або отримання консультації по роботі в BAS Малий бізнес можете за телефонами:
[відкрити контакти] ;
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Бізнес планування, аналітика Онлайн курси Фінанси, страхування