Питання — відповіді з BAS КУП: податки, валюти, облік

BAS КУП — це ефективний програмний продукт для зростаючого бізнесу – малих і середніх підприємств, управлінські процеси яких необхідно ефективно координувати та узгоджувати дії декількох виконавців.

Питання:

Як сформувати податкову накладну на отриманий аванс?

Відповідь:

Податкові накладні формуються автоматично за першою подією, у тому числі на отриманий аванс. За кнопкою «Сформувати податкові документи» на вкладці Оформлення податкових документів робочого місця Регламентований облік — Вихідні податкові документи.

Якщо аванс отримується за попередньо сформованим Замовленням клієнта — номенклатурний склад у сформованій податковій накладній автоматично заповниться з замовлення. Якщо ні — з визначеного для заповнення в договорі. Якщо немає договору — з визначеного для заповнення в картці організації.

Питання:

Чи можна налаштувати, щоб проводки формувалися відразу при створенні документа?

Відповідь:

Проводки формуються регламентною операцією «Відобразити документи в регл обліку». Їх можна сформувати відразу при створенні документа. Але, якщо потрібно, щоб сформовані проводки у документа залишились (не зникали при зміні / перепроведенні), потрібно встановити документу статус «Перевірений».

Включити таку можливість можна в розділі НДІ і адміністрування — Настройка розділів — Регламентований облік — Перевірка документів (із забороною редагування).

Питання:

Як ввести залишок по зарплаті? Не бачу документа, який би формував проводки.

Відповідь:

У бухгалтерському обліку заборгованість, а саме сальдо за рахунком 66, у програмі «BAS Комплексне управління підприємством» реєструється документом «Операція (регламентований облік)». В управлінському балансі, за потреби, залишок за статтею «Оплата праці» реєструється документом «Рух інших активів і пасивів» (розділ «Фінансовий результат і контролінг», група «Управлінський баланс»). Залишки заборгованості перед державою або переплату у фінансовому обліку реєструються також документами «Операція (регламентований облік)» та «Рух інших активів і пасивів» за статтею «Податки».

Питання:

Необхідно придбати валюту (дол), але не за рахунок грн, а за рахунок євро. Міняємо 33675 євро по курсу 1,08 на 36369 дол. Як це відобразити в обліку?

Відповідь:

Методика конвертації валюти, незалежно від того, це придбання чи продаж валюти, оформлюються однаково:

  • одна валюта списується з розрахункового рахунку документом «Списання безготівкових ГК» з видом операції «Конвертація валюти»;
  • інша валюта зараховується на розрахунковий рахунок документом «Надходження безготівкових ГК» з видом операції «Конвертація валюти».

Така методика оформлення застосовується не тільки для придбання іноземної валюти за національну або навпаки, але й для обміну однієї іноземної валюти на іншу (наприклад, продаж USD, придбання EUR).

Записатись на консультування або замовити демонстрацію ви можете за посиланням Впровадження програм BAS — Вартість, строки та переваги від Проком (csoprocom.com.ua)

Також записатись на курс або отримання консультації по роботі в BAS Малий бізнес можете за телефонами:
[відкрити контакти]+38 (067) 30-067-50;

[відкрити контакти]+38 (099) 30-099-50.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Бізнес планування, аналітика Онлайн курси Фінанси, страхування