5 типів клієнтів, з якими не потрібно співпрацювати дизайнеру інтер'єру
Вибір дизайнера інтер'єру — це ключовий момент під час створення ідеального простору для власника житла. Однак є певні типи клієнтів, з якими співпраця може виявитися складною або недоцільною.
Європейська Школа Дизайну підготувала добірку типів клієнтів, співпраця з якими може створити проблеми й в результаті виявиться даремно витраченим часом і нервами.
Якщо ви на першій зустрічі або в процесі перших контактів помічаєте ці ознаки, то краще одразу відмовтеся від такого клієнта, яким би цікавим проєкт вам не здавався.
Мікроменеджери: ці клієнти схильні контролювати кожну деталь процесу, не даючи дизайнеру свободи для творчості. Співпраця з мікроменеджерами може бути скрутною, оскільки вони можуть не довіряти професійним знанням і досвіду дизайнера, а усюди коригувати навіть найочевидніші рішення в бік погіршення дизайну.
Нерішучі: нерішучі клієнти можуть бути невпевненими у своїх уподобаннях і постійно змінювати свої думки. Це може ускладнити процес ухвалення рішень, сповільнити хід роботи над проєктом або взагалі розгортати всю концепцію на 180 градусів на половині шляху.
Ті, хто не поважає час: ці клієнти часто не цінують час дизайнера і можуть запізнюватися на зустрічі або скасовувати їх в останню мить, здійснювати дзвінки в обумовлений неробочий час, закидати постійно дрібними питаннями. Така поведінка може порушити графік роботи й створити зайві незручності.
Ті, хто не цінує професіоналізм: деякі клієнти можуть вважати, що дизайнери інтер'єру просто «прикрашають» простір і не приділяють належної уваги аспектам функціональності та практичності. Дизайн інтер'єру — це насамперед функція та ергономіка використання, а вже потім красива обгортка. Якщо клієнт цього не розуміє, то ваш проєкт постійно страждатиме через найдрібніші правки щодо відтінків і не рухатиметься вперед. Така співпраця буде непродуктивною і незадовільною.
Некоректні фінансові очікування: ці клієнти можуть мати нереалістичні очікування щодо бюджету проєкту і вимагати високоякісні матеріали та послуги за мінімальними цінами. Елементарне нерозуміння ринку може викликати здивування і недовіру, нібито ви хочете обдурити/нажитися на клієнті. Це призводить до конфліктів і незадоволеності з обох сторін.
Вміння розпізнавати таких клієнтів на першій співбесіді приходить з досвідом, тому не треба засмучуватись, якщо навіть знаючи про такі «пастки» ви все одно потрапите на такого замовника.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Дизайн інтер'єру, архітектура, декор