Гранти для переробних підприємств
Грантові програми для переробних підприємств — це можливість для нових викликів та інноваційного розвитку. Консультація, розробка та супровід отримання гранту в сумі до 8,0 млн грн якісно — це можливо.
Бізнесу сьогодні вкрай складно… Лунає дуже часто така думка. Але все ж таки є виключення. Хтось вийшов на зовнішній ринок, хтось відкрив виробництво, а хтось релокувався та знайшов нові ресурси. В усіх свої інсайти та випробовування, бо різна ситуація в самій компанії, а зовнішня ситуація спровокувала певні рухи.
Але про це буде наступний допис, сьогодні — про страхи щодо грантових програм.
А саме про державну програму для переробних підприємств. Коротко про зміст, щоб було зрозуміло про що мова.
- Ключова відмінність від міжнародних грантів — ця програма містить певні вимоги, а саме:
- створити певну кількість робочих місць (залежить від суми гранту);
- здійснювати діяльність не менше 3 років;
- сплачувати податки в бюджет, зокрема, за працевлаштування робітників.
2. Фінансування надається ФОП та ТОВ на придбання обладнання, а саме:
- придбання основних засобів виробництва (верстати, технологічне обладнання);
- введення в експлуатацію верстатів, технологічного обладнання;
- доставка придбаних верстатів, технологічного обладнання.
3. Є звісно певний ризик не отримати таку допомогу, це будь-які судові спори та заборгованість перед бюджетом та загалом все, що погіршує репутацію підприємства.
Звісно процедура зрозуміла та прозора:
- Пишемо бізнес-план, після обговорення підстав для користування такою допомогою.
- Завантажуємо в застосунок «Дія» бізнес-план та відповідаємо на питання самого застосунку.
- Чекаємо запит на додатковий пакет документів, який надаємо в «Ощадбанк» (він є партнером за цією програмою).
- Відповідаємо на відповіді при розгляді в Мінекономіки.
Після погодження є 10 днів для перерахування частки проєкту (50 % маємо профінансувати за рахунок обігових коштів), та чекаємо на зарахування грантової програми.
Що головне в цій процедурі — економічна доцільність та ефект, який маємо отримати після придбання вказаного обладнання.
Це працює та чи можливо? З власного досвіду отримання позитивного погодження для своїх клієнтів — так цілком. Є вдалі заявки та проєкти в усіх видах грантових програм, і в кожного є можливість звернутись за консультацією, щоб зрозуміти, наскільки цей інструмент саме ваш.
Окремо варто зазначити, з чим стикаємось та коригуємо протягом планування (бізнес-план має бути створений на 36 місяців):
- У багатьох підприємств є головний бухгалтер, який веде бухоблік, а от фінансовому плануванню увага не приділяється.
- Відсутнє розуміння структури видатків та, звісно, відсутній своєчасний контроль та можливість зменшення певних статей.
- Рентабельність та фінансові показники, які вимірюють ефективність не контролюються, через то певні процеси не відслідковуються (відсутні значення з чим та що рівняти: клієнтська база / показники зростання не тільки за кількістю, а і за якістю, навантаження на певних працівників та структуровані посадові обов’язки / штат росте — ефективність «падає» тощо).
- Загалом звітність робиться заради звітності, тому аналітична складова та висновки відсутні, через то в колективах є вакуум та іноді певні конфлікти через непрозорі межі відповідальності.
Тут бізнес-план (який має все ж таки бути як інструмент планування, та визначати зони та вектор розвитку, навіть в умовах невизначеності) допомагає подивитись на підприємство більш структуровано та свідомо. Іноді лунає така думка, що консультант — це людина, яка прийде розказувати, що погано працює або взагалі не працює. Спробуйте винайти свого консультанта.
Що отримують наші партнери-клієнти: можуть почути ще одну думку щодо певних інструментів, чи що має більший ефект втілення, пропоную поспілкуватись с керівниками підрозділів у форматі генерації ідей та можливість обговорити тренди та перспективи ринку — все з певним фокусом на досвід компанії та її ресурси.
Звісно, питання постає тільки одне — який ресурс можна залучити задля збільшення ефективності компанії.
Знайомство з компанією починається раніше із соцмереж, форумів, описів вакансій та інших ресурсів, картина на 80 % вже зрозуміла. Цифровий світ дає можливість багато побачити та проаналізувати, тому зустріч то є вже співпраця на покращення.
Наступні дописи будуть про реальні кейси, вони про дистрибуцію, HR-бренд та мотивацію / залученість, звісно, без назв компаній — етика понад усе.
Саме тому ми не тільки створюємо бізнес-плани, готуємо заявки на гранти для переробних підприємств та розвиток власної справи, а ще й навчаємо цих навичок на наших курсах:
1. Підприємець.
Консультація за телефоном [відкрити контакти] .
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини Бізнес планування, аналітика Менеджмент, управління, KPI