Гранти для переробних підприємств
Грантові програми для переробних підприємств — це можливість для нових викликів та інноваційного розвитку. Консультація, розробка та супровід отримання гранту в сумі до 8,0 млн грн якісно — це можливо.
Бізнесу сьогодні вкрай складно… Лунає дуже часто така думка. Погоджуюсь, але все ж таки є виключення. Хтось вийшов на зовнішній ринок, хтось відкрив виробництво, а хтось релокувався та знайшов нові ресурси. В усіх свої інсайти та випробування, бо різна ситуація у самій компанії, а зовнішня ситуація спровокувала певні рухи.
Але про це буде наступний допис, сьогодні про страхи щодо грантових програм.
Коротко про зміст, щоб було зрозуміло про що мова.
1. Ключова відмінність від міжнародних грантів — ця програма містить певні вимоги, а саме:
- створити певну кількість робочих місць (залежить від суми гранту) — максимум до 25 осіб;
- здійснювати діяльність не менше 3-х років;
- сплачувати податки в бюджет, зокрема, за працевлаштування робітників.
2. Фінансування надається ФОП та ТОВ на придбання обладнання, а саме:
- придбання основних засобів виробництва (верстати, технологічне обладнання);
- введення в експлуатацію верстатів, технологічного обладнання;
- доставку придбаних верстатів, технологічного обладнання.
3. Є, звісно, певний ризик не отримати таку допомогу, через будь-які судові спори та заборгованість перед бюджетом, та загалом, усе, що погіршує репутацію підприємства.
Звісно, процедура зрозуміла та прозора:
- Пишемо бізнес-план, після обговорення підстав для користування такою допомогою.
- Завантажуємо в застосунок «Дія» бізнес-план та відповідаємо на питання самого застосунку.
- Чекаємо запит на додатковий пакет документів, який надаємо в «Ощадбанк» (він є партнером за цією програмою).
- Відповідаємо на відповіді при розгляді в Мінекономіки.
Після погодження є 10 днів для перерахування частки проєкту (50 % відсотків маємо профінансувати за рахунок обігових коштів), та чекаємо на зарахування грантової програми.
Що головне в цій процедурі — економічна доцільність та ефект, який маємо отримати після придбання вказаного обладнання.
Чи це працює та, чи це можливо? З власного досвіду отримання позитивного погодження для своїх клієнтів протягом 2,5 років, дає можливість впевнено відповісти – так, цілком.
Є вдалі заявки та проєкти у всіх видах грантових програм (мікрогранти до 250 тис. грн, гранти для ветеранів/нок та членів їх сімей до 1,0 млн грн, грантові програми для ветеранів від Міністерства ветеранів), і у кожного є можливість звернутися за консультацією, щоб зрозуміти, наскільки цей інструмент саме ваш.
Окремо варто зазначити, з чим стикаємось та коригуємо протягом планування (бізнес-план має бути створений на 36 місяців):
- У багатьох підприємств є головний бухгалтер, який веде бухоблік, а от фінансовому плануванню увага не приділяється.
- Відсутнє розуміння структури видатків та, звісно, відсутній своєчасний контроль та можливість зменшення певних статей.
- Рентабельність та фінансові показники, які вимірюють ефективність не контролюються, через то певні процеси не відстежуються (відсутні значення з чим та що рівняти: клієнтська база / показники зростання не тільки за кількістю, а і за якістю, навантаження на певних працівників та структуровані посадові обов’язки / штат росте — ефективність «падає» тощо).
- Загалом звітність робиться заради звітності, тому аналітична складова та висновки відсутні, через то в колективах є вакуум та іноді певні конфлікти через непрозорі межі відповідальності.
Тут бізнес-план (який має все ж таки бути як інструмент планування, та визначати зони та вектор розвитку, навіть в умовах невизначеності) допомагає подивитись на підприємство більш структуровано та свідомо. Іноді лунає така думка, що консультант — це людина, яка прийде розказувати, що погано працює або взагалі не працює. Спробуйте винайти свого консультанта.
Що отримують наші партнери-клієнти: можуть почути ще одну думку щодо певних інструментів, чи що має більший ефект втілення, пропоную поспілкуватись с керівниками підрозділів у форматі генерації ідей та можливість обговорити тренди та перспективи ринку — все з певним фокусом на досвід компанії та її ресурси.
Звісно, питання постає тільки одне — який ресурс можна залучити задля збільшення ефективності компанії.
Знайомство з компанією починається раніше із соцмереж, форумів, описів вакансій та інших ресурсів, картина на 80 % вже зрозуміла. Цифровий світ дає можливість багато побачити та проаналізувати, тому зустріч то є вже співпраця на покращення.
Наступні дописи будуть про реальні кейси, вони про дистрибуцію, HR-бренд та мотивацію / залученість, звісно, без назв компаній — етика понад усе.
Саме тому ми не тільки створюємо бізнес-плани, готуємо заявки на гранти для переробних підприємств та розвиток власної справи, а ще й навчаємо цих навичок на наших курсах:
1. Підприємець.
2. Ефективний керівник.
Консультація за телефоном [відкрити контакти] .
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини Бізнес планування, аналітика Менеджмент, управління, KPI