Як бути унікальним? Особлива мітка креативності для дизайнера
У світі дизайну унікальність — це не просто слово, а ключовий елемент, що надає індивідуальності та особливості кожному фахівцю.
Чому унікальність так важлива для дизайнера? Які елементи допомагають виділитися в цьому творчому світі та зробити відбудову від конкурентів?
Починаючи свій професійний шлях, кожен дизайнер повинен розуміти, що йому необхідно бути ще й маркетологом.
Ви можете робити найкращі проєкти у світі. Але який у цьому сенс, якщо ви не можете їх показати тим, хто готовий за них заплатити потрібну суму?
Або тим, хто в принципі шукає дизайнера інтер'єру...
А що вже казати про конкуренцію і складність вибору з боку клієнта саме вас серед величезної кількості професіоналів з гарними портфоліо і позитивними відгуками...
Для цього й існує розробка унікальності:
- Позиціонування.
- УТП (Унікальна торгова пропозиція).
- Особистий бренд.
Кожен із цих елементів є складовою просування. Що більш зрозумілі ви для клієнта, привабливіші умови співпраці та більше людей «ВАШОГО» сегмента дізнаються про вас, то більше проєктів і кар'єрних можливостей у вас буде.
Позиціонування: виділити своє місце
Позиціонування — це свого роду компас, що вказує на ваш стиль, цінності та підхід до роботи. Якщо грубо, то його можна порівняти з великою піцою «4 м'яса», яка розділена на 4 рівних частини з різними видами м'яса. А зрозуміти, який шматочок піци / сегмент ринку вам треба взяти, щоб «з'їсти із задоволенням і не залишитися голодними», допоможе позиціонування.
УТП (Унікальна Торгова Пропозиція): секрет вашої відмінності
Ваша Унікальна Торгова Пропозиція — це та особливість, яка робить вас неповторними, відрізняє від безлічі пропозицій конкурентів. Це може бути унікальна послуга, особливі умови співпраці, спеціалізація на окремому напрямку / стилі / типі проєктів, додаткові бонуси / вигоди для замовників тощо. Підкресліть це у своїй комерційній пропозиції для клієнтів.
Особистий Бренд: ваш відбиток у дизайн-середовищі
Ваш особистий бренд — це винятковий слід, який ви залишаєте у світі дизайну. Він включає в себе ваше ім'я, стиль, цінності, ставлення до роботи, репутацію. Працюйте над формуванням і зміцненням свого бренду через соціальні мережі, портфоліо та відгуки клієнтів. Наприклад, коли мова заходить про дизайн-проєкт винятково з екологічно чистих матеріалів, то всі мають одразу згадати про вас. Це і є сила бренду.
Якщо ви маєте в планах опанувати дизайн професію і хочете зробити це максимально ефективно, то обирайте лідера на ринку України з підготовки професійних дизайнерів — Європейську Школу Дизайну.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Дизайн інтер'єру, архітектура, декор