BAS КУП. Розсилки та оповіщення клієнтів
Прикладне рішення дозволяє автоматично формувати розсилки й оповіщення різних груп клієнтів відповідно до заданих користувачем шаблонів повідомлень.
Список адресатів може бути сформований автоматично відповідно до певних умов або сформований користувачем вручну.
Розсилка — це заздалегідь підготовлене повідомлення (взаємодія, e-mail), призначене для індивідуального відправлення широкій групі адресатів. Наприклад, інформація про проведені маркетингові заходи (сезонні знижки, розпродажі тощо) або зміни у графіку роботи складу (магазину).
Оповіщення — це повідомлення (e-mail або SMS), автоматично сформоване та надіслане при настанні певної події. Наприклад, при зміні стану замовлення, утворення простроченої заборгованості, нарахування бонусних балів і т. д.
Створення шаблонів повідомлень
Шаблони повідомлень призначені для опису правил, на підставі яких можна швидко та відповідно до прийнятих на підприємстві стандартів ділового листування створювати й надсилати електронні листи й повідомлення SMS. Досить значну частину листування та інформування клієнтів складають стандартні повідомлення, у яких змінюється тільки невеликий набір даних. Наприклад, необхідно проінформувати клієнта про зміну статусу його замовлення.
Для того щоб використовувати шаблони повідомлень при відправленні електронних листів і SMS, необхідно встановити відповідні функціональні опції в розділі НДІ і адміністрування — Настройка параметрів системи — Органайзер:
- включено використання поштового клієнта;
- включено використання дзвінків, SMS, зустрічей, запланованих взаємодій.
Новий шаблон повідомлень створюється в розділі CRM і маркетинг — Настройки та довідники — Шаблони повідомлень. Новий шаблон повідомлень може бути сформований для відправлення електронних листів або відправлення повідомлень SMS.
Реєстрація груп розсилок та оповіщень
Групи розсилок та оповіщення створюються в однойменному списку в розділі CRM і маркетинг — Настройки та довідники.
Формування списку адресатів для розсилок та оповіщень (оформлення підписки)
Список адресатів для розсилок та оповіщень можна сформувати з форми Групи розсилок і оповіщень по команді панелі навігації Передплатники і адресати.
До списку можна додати одного або декількох передплатників зі списку Клієнти (Додати — передплатника). Можна відібрати передплатників за довільними критеріями відбору (Додати — передплатників за відбором). Наприклад, можна відібрати в якості передплатників клієнтів, які належать до певного сегмента (наприклад, гуртові клієнти) і зазначених бізнес-регіонів (наприклад, Київ, Південь).
Реєстрація видів оповіщень по різних подіях (зміна статусу, прострочена заборгованість і т. д.)
Види оповіщення реєструються в однойменному списку (розділ CRM і маркетинг — Настройки та довідники). У виді оповіщення обов'язково реєструється група розсилок і повідомлень, відповідно до якої буде формуватися оповіщення. Передбачена можливість реєстрації виду оповіщення безпосередньо з форми групи розсилок і оповіщень.
Основне завдання виду оповіщення — це вказати, при настанні якої події повинні формуватися оповіщення. Список цих подій напередвизначений. Для кожного виду оповіщення повинно бути зазначено конкретну подію.
Текст повідомлення, який буде відправлений клієнту, формується відповідно до шаблону повідомлень. Шаблон повідомлень можна задати безпосередньо з форми виду оповіщення.
Реєстрація розсилок з маркетингових акцій (реклама, оповіщення промаркетингові акції, що проводяться і т. д.)
Розсилки реєструються документом Розсилка. Документ може бути введено на підставі маркетингового заходу чи зі списку Групи розсилок і оповіщень.
У документі обов'язково зазначається група розсилок і повідомлень. На підставі даних з групи розсилок і оповіщень визначається список адресатів, форма розсилки (e-mail) і правила застосування (примусово або відповідно до підписки).
У документі розсилки можна уточнити список адресатів.
Цікаво? Приєднуйтесь до наших соціальних мереж, щоб не пропустити новини про головні події в сфері автоматизації бізнесу
З приводу придбання дистрибутиву нового програмного продукту, пільгового апгрейду, сервісного обслуговування звертайтесь до нас в ТОВ «Проком» [відкрити контакти] , [відкрити контакти] ).
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Економіка, бухгалтерія та облік Онлайн курси