7 порад для дизайнерів
Кожен із професіоналів колись був початківцем. І велика допомога на початку може надійти від більш досвідченого наставника. Це може зекономити багато часу, нервів та надати гарний поштовх на старті діяльності.
Спікери Європейської Школи Дизайну з багаторічним практичним досвідом у реалізації дизайн-проєктів підготували 7 корисних порад для початківців, які допоможуть уникнути болючих помилок.
Ти можеш бути 100 разів правий, але який у цьому сенс, якщо замовник плаче.
Дизайнерські рішення не завжди є самоочевидними. Потрібно знаходити правильну аргументацію зрозумілими для клієнта словами, щоб донести причину вибору саме такого рішення, а не іншого.
Фразу «Клієнт завжди правий» вигадали клієнти.
Більшість клієнтів не знають, що саме хочуть отримати в результаті. Із загальної розмитої концепції необхідно зробити конкретний проєкт. Дизайнер насамперед творець, а не посередник між замовником і програмою проєктування. Будьте креативними та відстоюйте свої ідеї.
Вирішуйте потребу клієнта, а не малюйте красиві картинки.
Але потребу все одно намагайтеся вирішувати красиво.
Ви продаєте розв'язання задачі, а не свій час.
Деякі дизайнери роблять помилку, призначаючи вартість роботи виходячи з погодинної оплати. Час дизайнера нічого не вартий, якщо він не здатний розв'язати задачу.
Сумнівайтеся в усьому.
Як мінімум — знайдете істину. У роботі дизайнера необхідно 100 разів усе перевірити ще раз: кожен вимір, кожен документ, характеристики матеріалів тощо. Не вірте на слово виконробам або іншим партнерам / підрядникам. Перевіряйте все особисто. Бо в разі помилок винні перед клієнтом будете ви.
Не працюйте з проблемними клієнтами.
Клієнт — це людина з певною потребою, яку вона хоче задовольнити, і N-ою кількістю грошей. Якщо в силу якихось обмежень ви не можете розв'язати цю задачу в даних умовах або комунікація з клієнтом викликає у вас складнощі — краще відмовитися від проєкту і знайти щось інше. Повірте, поганий результат і негативний відгук завдасть вам набагато більше шкоди, ніж ви заробите на цьому грошей.
Працюйте прозоро, за договором і з передоплатою.
У клієнта може бути тисяча причин, через які він переконуватиме вас, що оплата буде, але після, що він хоче бачити якийсь результат і т.д. У нас так не заведено. Передоплата буде й мотивацією для вас спокійно рухатися в проєктуванні, і замовник буде більш комунікабельним, бо вже оплатив якусь частину.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Дизайн інтер'єру, архітектура, декор