Ефективний керівник — це про відповідність викликам та управління змінами
З чого розпочати зміни в компанії? Зазвичай керівник чи власник ініціює зміни, коли компанія вже має явні проблеми. Падають продажі, зменшується маржинальність та прибуток, клієнти йдуть, якість продукту падає.
Щоб вирішити нагальні проблеми, потрібно зробити кілька кроків.
- Розробка позиціонування. Це ключове питання в бізнесі. Хто наші клієнти та яку користь ви даєте? Поки що ми не визначимося з питанням позиціюнування, зусилля щодо підвищення ефективності, покращення компанії не дадуть результату.
- Використання бізнес-процесів. Якщо в компанії щоденні «пожежі», то ваша точка зростання — бізнес-процеси.
- Потрібно виявити слабкі місця. Зазвичай таких ділянок 2-3. Коли бізнес-процеси упорядковані, у компанії з'явиться можливість думати про стратегію розвитку.
- Організаційна структура — поділ областей відповідальності між підрозділами та співробітниками. Компанії потрібно спочатку побудувати «скелет» — те, на чому тримаються процеси, і вся діяльність організації.
- Трансформація корпоративної культури. Якщо в компанії проблеми із взаємовідносинами між керівництвом та співробітником, між співробітником та співробітником, то покращення та зміни не приживаються. Потрібно змінити ставлення керівників та співробітників, у цьому корінь проблем. Далі налагодяться відносини й всередині компанії на всіх ділянках.
Тут ми розуміємо постає питання: «А хто має цим керувати якісно?». Ключове — якісно.
Керувати, як ми бачимо, можуть багато людей, які очолюють компанії та підприємства, а от про якість маємо поговорити окремо.
Іноді здається все просто, ставимо завдання та вчасно контролюємо. Виконав — молодець (бонуси чи мотивація), не виконав — штраф чи «в яскравих кольорах» пояснимо що до чого.
Розберімось, як все ж таки керувати якісно або розберемо поняття ЕФЕКТИВНИЙ КЕРІВНИК.
У допомогу собі візьмемо цикл менеджменту, тоді буде зрозумілі послідовність та система, яка має бути в діях керівника.
Цикл менеджменту містить у собі:
- Планування.
- Організація.
- Мотивація.
- Контроль.
- Координація.
- Тобто ефективний керівник, має володіти набором інструментів, які допомагають досягати цілей, визначених стратегією компані. А для того має володіти навичками, які швидко доповнює та змінює цифровий світ.
У нашому курсі «Ефективний керівник» з оглядом на цикл менеджменту ми працюємо над навичками, які допомагають працювати з викликами цифрового світу. Для кожного циклу менеджменту курс допомагає опанувати навички, якими має володіти кожен керівник. Звісно, маємо зробити акцент на особисті якості, кожного в колективі та керівника особисто. І тут не обійдемось без тестування, яке допоможе визначити перелік якостей кожного. Додатково робимо SWOT-аналіз особистості.
Тільки потім можемо рухатись далі.
Наступний етап: тут працюємо з комунікативної компетентністю, тайм-менеджментом колективу, з мотивацією (нематеріальною в першу чергу) та наставництвом, а також з трьома рівнями управляння.
І третій модуль — це робота в колективі та в «полях» з реальними кейсами та ситуаціями.
Цей курс добре працює разом із програмою перезавантаження команди, яка допомагає тактиці втілити стратегію в життя.
За посиланням ви можете ознайомитись з базовим наповненням обох програм («Перезавантаження команди» та «Ефективний керівник»).
Додатково для власників бізнесу пропонуємо чеклист «Мій успішний бізнес», його завданням є — дати можливість подивитись на компанію системно, без допомоги ТОП-менеджерів.
Отже, комплекс інструментів, які містять ці програми, дають змогу здійснити «квантовий стрибок», а це сьогодні вкрай важливо.
Запис на курс або консультація щодо програм можлива за телефоном:
[відкрити контакти]
@ t.me/ValentinaAtlant
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини Time management, управління часом Лідерство, тімбілдинг