Як керувати ремонтом техніки за допомогою BAS ERP 2.5
Даний опис демонструє порядок управління процесом ремонтом за замовленням клієнта.
Даний опис демонструє порядок управління процесом ремонтом за замовленням клієнта.
1. Призначення
Приклади практичних ситуацій, для яких підходить дана схема роботи:
- Ремонт технікі для ЗСУ
- Ремонт автівок на СТО
2. Опис процесу
2.1 Реєструємо замовлення на ремонт
В момент звернення Замовника створюємо документ «Замовлення давальця»:
Увага! на закладці «Додатково» в полі «Тип виробничого процесу» обираємо «Ремонт»:
На закладках «Продукція» вказуємо техніку чи устаткування, яке підлягає ремонту і бажані терміни ремонту:
На закладці «Сировина та матеріали» техніку, яку отримує на ремонт (таж сама номенклатура, що і на закладці «Продукція») і погоджені терміни отримання. Якщо замовник відразу надає яких запчастини – також вказуємо їх:
Перелік усіх замовлень та їх поточний стан контролюємо в переліку усіх замовлень. Поточний стан показує стан виконання замовлення з урахування умов оплати.
2.2 Отримання техніки
За допомогою робочого місця «Документи приймання в переробку» (до оформлення)» контролюємо процес отримання техніку на ремонт:
Коли техніка прибула на ремонт реєструємо цей факт за допомогою команди «Оформити по замовленнях» і створюємо документ «Надходження сировини від давальця».
Быльш доклано про організацію ремонта техніки читайте в нашій статті.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Економіка, бухгалтерія та облік Менеджмент, управління, KPI Онлайн курси