Масштабування діяльності дизайнера. Як збільшити дохід?
Після опанування професії дизайнера і початку діяльності у кожного фахівця формується певний прайс на послуги та роботи. Але потрібно заздалегідь розуміти, як потім зростати.
Якщо ж говорити не тільки про саму вартість послуг дизайнера інтер'єру, то для збільшення доходу обов'язково варто подумати про масштабування діяльності. Масштабування може бути різним - від банального збільшення кількості заявок на розробку дизайн-проектів до збільшення переліку послуг.
На жаль, індустрія дизайну інтер'єру дуже і дуже консервативна - багато хто не хоче адаптуватися під мінливий світ, внаслідок чого дизайнери залишаються тільки в обмежених послугах. Не всі клієнти готові витрачатися на повноцінне розроблення дизайн-проєктів своїх квартир або будинків і обмежений перелік послуг, що надаються, у вигляді дизайн-проєкту "під ключ", авторського супроводу і комплектації об'єкта. У підсумку це заганяє в глухий кут усю діяльність.
Додаткові послуги
Потрібно орієнтуватися на свої сильні сторони або сильні сторони своєї команди (якщо ви працюєте не поодинці), щоб послуги були максимально ефективними.
Ось кілька варіантів:⠀
- Консультація під час купівлі квартири (цю послугу багато хто пропонує, але офіційно ніде і ніяк не афішують, а якщо про це не говорити, то і попиту не буде)
- Розробка планувального рішення з колажами
- Розробка дизайн-проєкту без авторського супроводу
- Онлайн-консультації з декорування, планування
- Проектування ОДНОЇ кімнати за фіксованою вартістю
Кожна з цих послуг принесе новий додатковий заробіток, що дасть змогу закривати якісь проблемні зони і почуватися комфортно в будь-який час.
Роздробіть великі послуги на більш дрібні, але виходити насамперед потрібно з корисності для клієнта.
Замовнику не цікавий "просто обмір приміщення". А ось планувальне рішення за результатами обміру буде вже проявом вашого професіоналізму і дасть змогу клієнту "спробувати" вас як дизайнера не на всі гроші відразу.
Пакетні послуги
Працює і зворотна схема - пакетні послуги (передпроєктні консультації, авторський нагляд, післяпроєктний супровід).
Також гарним доповненням до безпосередньо вашої роботи може бути ще щось корисне (3D-візуалізації, сервісні компанії для обслуговування встановлених систем, знижки на матеріали від підрядників за дисконтами тощо).
Коли ви вмієте багато чого з професії, то легше сформувати диференційовану пропозицію. А для опанування найбільш повного обсягу навичок з дизайну краще за все підходить навчання в профільній дизайнерській школі.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Графічний дизайн Дизайн інтер'єру, архітектура, декор