Перехід життєвого циклу документа в електронний вигляд на базі конфігурації BAS документообіг
У цій статті ми хочемо з вами поділитися рекомендаціями, які етапи необхідно пройти для переведення життєвого циклу документа в електронний вигляд на базі конфігурації «BAS: Документообіг».
У цій статті ми хочемо з вами поділитися рекомендаціями, які етапи необхідно пройти для переведення життєвого циклу документа в електронний вигляд на базі конфігурації «BAS: Документообіг». По суті ми розкриємо невеликий секрет, яким керуються наші фахівці.
Загальні рекомендації
Будь-яке впровадження — це не простий процес, складність якого можна мінімізувати завдяки вибудовуванню точної лінії дій.
Визначте цілі – це перший і один із найважливіших кроків. У випадку роботи з документами – визначте список документів, життєвий цикл яких ви хочете перевести в електронний вигляд (службові записки, договори, додаткові угоди, акти, інструкції тощо).
Сформуйте робочу групу – це 1–3 особи (відповідальний за діловодство, спеціаліст IT-відділу, відповідальний за стандартизацію ISO), які займатимуться збором, аналізом, а згодом і налаштуванням у системі для документів. Надалі це опора для користувачів та зв’язуюча ланка між користувачем та фахівцем із впровадження BAS Документообіг. Саме ці люди стануть носіями знань
Визначте порядок дій – разом із робочою групою визначте порядок роботи з документами. Простіше кажучи: "З якого почнемо?".
Таким чином ми перемагаємо головного ворога впровадження «Я ХОЧУ ВСЕ І ВІДРАЗУ». Тепер слідуємо нашому списку, дотримуємося вибудуваної нами черги. Це також допоможе знизити ризик несприйняття роботи в системі звичайними користувачами.
План «автоматизації документа»
З цілями визначились? - Добре. Розставили пріоритет щодо документів? - Відмінно.
А чи думали ви, що кожна мета – це маленький проект? - Ні? А ми хочемо вам дати інформацію до роздумів, і пропонуємо ознайомитися з планом, яким слідує практикуючий впровадженець (рис.1)
Мета першого етапу – збір та обробка інформації, вимог, визначення учасників процесу.
Мета другого етапу – налаштування згідно з вимогами, перевірка коректності налаштувань. Все добре? – йдемо далі.
Мета третього етапу – налаштування бізнес-процесів за документом, тестування виконаних налаштувань, виявлення неточностей процесу. Все добре?- йдемо далі.
Мета четвертого етапу – підготовка користувачів до роботи з документами в системі.
Мета п'ятого етапу – стандартизація роботи. Дуже часто його залишають насамкінець: «Наприкінці року все напишемо» або взагалі ігнорують – і в цьому є помилка. Вносимо зміни до стандартів та регламентів підприємства. Фіксуємо правила. З цього моменту працюємо згідно із затвердженим регламентом. Наказом – затверджуємо. Тут підприємство вчиться жити трохи інакше.
Мета шостого етапу – виявити та усунути неточності. Як тільки підприємство починає працювати за новим стандартом, можуть виникнути питання та виявитись додаткові неточності, а також необхідність додаткового навчання користувачів.
«І як же нам самостійно провести впровадження?» - запитаєте Ви.
І на це питання ми готові відповісти. Нашими спеціалістами розроблено спеціалізований курс «Методика переходу життєвого циклу документів в електронний вид на базі конфігурації BAS: Документообіг» - Вас навчать працювати в системі, а також поділяться рекомендаціями, що ґрунтуються на практиці. Пройшовши цей курс Ваші фахівці отримають достатній рівень для самостійного впровадження. А питання, що виникли далі легко вирішуються в рамках договору супроводу, що значно зменшує бюджет на впровадження системи «BAS: Документообіг» .
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Project management, управління проектами Time management, управління часом Онлайн курси