Наші технічні проєкти та винахідництво у школі
Хочемо поділитися тим, на які технічні проєкти спровокували наших школярів заняття зі STEM.
STEM - це абревіатура, що означає поєднання в одному предметі вивчення науки, технології, інженерії та математики. Такий підхід дозволяє вивчати науки з молодших класів, розвивати в них винахідницьке мислення та провокувати інтерес до наукової творчості та інженерії.
У нас STEM вивчається з першого класу із використанням американської програми, яка містить гарно продуману послідовність тем, проблем та надає широкі варіанти завдань і запитань та розрахована на 1-4 класи як мінімум.
Цікавим відкриттям для нас стало те, що деякі теми з цієї програми вивчаються в українській системі освіти в 5-7 класах, звісно трохи детальніше, проте у разі зацікавлення дітей ми завжди занурюємося в окремі теми глибше.
Так вийшло і цього разу, коли ми вивчали прості механізми. Нам стало цікаво, де ж застосовуються ці механізми..... і так ми дійшли до того, як влаштований фунікулер! Ми зазирнули в його історію, культурну цінність для міста Києва, розмаїття застосування фунікулерів у світі і... зробили власний фунікулер! Оскільки кожному із школярів хотілося мати власний фунікулер, це стало спонтанним індивідуальним проєктом - кожен поніс додому макет фунікулеру. І в кожного вийшов свій унікальний проєкт: хтось зосередився на вдосконаленні механізмів, хтось на інфраструктурі, зробивши кав'ярні та інші цікавинки, хтось із уважністю поставився до естетичного оформлення. Проте всі дуже глибоко дослідили використання простих механізмів для підйому та перетягування вантажів.
Це був лише перший такий технічний проєкт - а в нас уже загорілися очі і прокинулась жага до винахідництва!
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Початкова школа