Про інструкції, моніторинг та фідбек до завдань. Воркшоп для викладачів англійської

Про інструкції, моніторинг та фідбек до завдань. Воркшоп для викладачів англійської

Виконання практичних завдань допомагає студентам трансформувати теоретичні знання у прикладні. Саме тому кожен викладач має сталу підбірку вправ, які допоможуть засвоїти матеріал та з’ясувати “слабкі місця” студентів.

Отож, воркшоп “Task cycle: disintegrated teaching steps or meaningful connections?” створений для того, щоб налаштувати процес подачі завдань, моніторингу їх виконання та фідбеку.

Task cyсle це порядок звичних для вчителів кроків роботи із завданням, які тісно між собою пов’язані. А саме: 

  • інструкцій (що робити і як);
  • моніторинг (тобто те, що вчителі роблять, коли студенти виконують завдання);
  • зворотний зв’язок (фідбек).

“З часом викладачі ставляться до цих елементів механічно і сприймають ці етапи як окремі елементи, що не пов’язані між собою. У результаті, виникають проблеми із нерозумінням завдання студентами, неефективним виконанням вправ, втраченим часом, повільним покращенням знань та вмінь студентів, зниженням мотивація до навчання. Тому для справжніх фахівців важливо опанувати цей взаємозв’язок “

Андрій Пігарєв, спікер воркшопу

Деталі заходу

Формат: онлайн

Кількість учасників: 100

Дата проведення: 22 грудня 2022

Час: 16:00

Вартість: 299 грн

Як взяти участь?

Залиште реєстраційну заявку на сайті Grade Education Centre, оплатіть вказану суму та чекайте на запрошення. Будьте уважними, щоб не пропустити старт воркшопу.

Спікер 

Андрій Пігарєв сертифікований викладач англійської мови (CAE, CPE, TOEFL, IELTS, TKT, CELTA, DELTA); тренер курсів CELTA, Cambridge Train the trainer, сертифікований інструктор IELTS та екзаменатор міжнародних іспитів. 

“Я розповідати про власний досвід: які інструкції будуть корисні для студентів перед виконанням завдання;  як необхідно моніторити виконання завдання; в якому форматі подати зворотний зв’язок на конкретні завдання; який взаємозв'язок між цими трьома етапами і як працювати з ними так, щоб виконання завдань було максимально ефективним”.

Андрій Пігарєв

Чого ви навчитеся на воркшопі?

  • Як давати чіткі та зрозумілі інструкції; 
  • Яким чином моніторити роботу студентів, щоб дати корисний зворотний зв’язок, що допоможе швидше прогресувати студентам;
  • На практиці переконаєтеся, як пов’язані ці три етапи виконання завдань між собою; 
  • Як діяти, щоб студенти отримали максимальну користь від ваших занять.

Що очікувати?

  • Презентації з поясненнями спікера;
  • Інтерактивний формат подачі матеріалу;
  • Спільні обговорення про інструкції до вправ, моніторинг їх виконання та фідбек;
  • Практична робота в групах з підготовки всього циклу завдання на конкретних прикладах із сучасних підручників викладання англійської мови.

Кому буде корисно його відвідати?

  • Вчителям, які розуміють основи classroom management та мають досвід викладання;
  • Тим, хто тільки починає викладати й має нечітке уявлення про те, як краще подати інструкції, моніторити виконання завдань та описати зворотний зв’язок;
  • Спеціалістам, які не обов’язково мають сертифікат CELTA.

“Важливо зазначити, що на воркшопі 22 грудня ми будемо виконувати практичні завдання в онлайн-форматі, а не лише обговорювати теоретичні аспекти теми”

Андрій Пігарєв

Викладачі, які візьмуть участь в освітньому заході, зрозуміють, як ефективно працювати із завданнями та покращать свої навички роботи з інструкціями, формами моніторингу студентів та зворотного зв’язку. Якщо це саме те, що вам потрібно для підвищення своєї кваліфікації, неодмінно реєструйтеся! 

А також не пропускайте анонси інших можливостей, вебінарів, воркшопів та конференцій для фахівців у викладанні англійської мови. Навчайтеся у досвідчених колег та здобувайте якісні знання!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини Мовні курси Онлайн курси