Основні вимоги для створення банера
Банер — це графічний, статичний або анімований рекламний блок, «клікаючи» по якому користувач потрапляє на сторінку рекламованого веб-сайту.
Банер повинен відповідати іміджу компанії, а його візуальне оформлення повинно викликати у відвідувачів бажання докладніше ознайомитися з рекламованим продуктом.
Банерна реклама активно розвивається і виходить в лідери рекламних матеріалів в Інтернеті. Динамічна, цікава картинка привертає увагу і доносить рекламовану інформацію до адресата.
Види банерів:
Графічний — простий, але популярний вид банерної реклами в Інтернеті. Поєднання доступної ціни і якісного виконання дозволяє створювати висококонкурентні проекти.
Html-банер — банер, що складається з декількох об'єктів, адаптивний варіант банера;
Flash-банер — динамічний міні-ролик стандартного розміру.
Вони розрізняються за розмірами і дозволами використовуваної графіки. Виходячи з цих параметрів і витраченого часу формується вартість розміщення банерної реклами в Інтернеті.
В процесі створення існують певні вимоги:
- Банер повинен бути клікабельним.
- "пристосованим" до адаптивної верстки.
- повинен бути естетичним і візуально привабливим.
Банер повинен виконувати основні завдання:
- Залучати увагу відвідувача.
- Зацікавити відвідувача.
- Підштовхнути до переходу на сайт.
- Спонукати до дії (купівля товару або послуги, звернення в компанію, і т.д.).
Сьогодні ми з вами розглянули деякі етапи створення банерів, всьому цьому ви можете навчитися опанувавши наш Курс Комп'ютерна графіка та дизайн.
В процесі навчання ви:
- Опануйте теорію кольору та основи типографіки.
- Навчитесь розробляти фірмений стиль.
- Створювати логотипи,брендбуки, презентации.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини Веб дизайн, UI/UX Графічний дизайн