Навіщо вчитися маркетингу під час війни

Навіщо вчитися маркетингу під час війни

Армен Григорян, Head of Marketing у Go Wombats, розповідає, чому зараз варто вчитися маркетингу, чим маркетолог може допомогти країні, які навички потрібні в професії та як їй вчитися.

На сьогоднішній день ми переживаємо дуже складні часи — вже більше 2 місяців в нашій країні йде війна.

Безліч людей втратили свої домівки, роботу, були змушені переїхати в інші міста та країни.

Мене звати Армен Григорян, я маркетолог з 10+ річним досвідом. Моя спеціалізація — повний цикл маркетингу для IT компаній по всьому світу. Зараз я керую відділом маркетингу в компанії Go Wombat. Також останні 6 років я викладаю, і ділюсь своїми знаннями зі студентами, і в цій статті я б хотів поділитися, як і чому варто зараз займатись маркетингом, саме під час війни.

В цій статті будуть приклади практичних навиків та порад. Також я спробую відповісти на популярні питання, які останнім часом звучать все частіше.

Чому зараз варто вчитися маркетингу?

  • Це надзвичайно перспективна спеціальність в будь який час. Маркетологи зараз працюють у всіх сферах, кожен бізнес зараз дуже потребує правильної маркетингової стратегії та розвитку. Люди в середньому проводять по 120 хвилин на день в соцмережах, і всю рекламу, яку ви там бачите, роблять власне маркетологи.
  • В кризові періоди, реклама набуває набагато більшого значення, і правильна маркетингова стратегія може не дати бізнесу втратити основний заробіток. А це означає, що його співробітники збережуть свою роботу, отримають зарплату та зможуть забезпечувати себе та свої сім'ї, а держава отримає податки, які зараз особливо важливі.
  • Маркетолог — професія майбутнього. Просто уявіть, скільки ви дивитеся реклами кожного дня? Так, вона буває різною: і хорошою і поганою, але кожну з них розробляє команда людей з чітко поставленими цілями.
  • Ця професія дасть можливість не бути прив'язаним до якогось місця — ви можете працювати віддалено з будь-якого куточку світу.
  • В будь-якому випадку, якщо ви власник бізнесу, або ж в вас є плани заснувати власну справу — вам необхідно хоча б розуміти, як працює маркетинг в інтернеті, як правильно оцінювати роботу спеціалістів, як зрозуміти, які саме маркетингові інструменти використовувати.

Що ж можна зробити під час війни?

Як я і сказав, зараз маркетологи — дуже важливі люди, і навіть знаючи основи діджитал маркетингу, ви можете бути корисними для держави і приносити користь в боротьбі з спільним ворогом. Як це зробити?

  • Навіть при мінімальних знаннях в сфері діджитал маркетингу, ви точно можете відрізнити фейкову інформацію від правди. Ви навчитеся перевіряти всю інформацію яка до вас потрапляє, що в нас час є надзвичайно корисною навичкою.
  • Ви можете допомогти благодійним організаціям в розповсюдженні інформації, створенні сайту, веденні соцмереж або email розсилок.
  • Ви станете ще одним голосом правди в цей надскладний для нашої країни період.
  • З ваших доходів ви можете платити податки, які так потрібні зараз.

Навички, які потрібні для успішного навчання

Якщо ви дочитали до цього моменту, то постає найголовніше питання — які навички потрібні для успішного навчання цій професії?

Почнемо з навиків:

  • Мотивація і бажання. Як на мене, це головна навичка — за роки мого викладання я бачив дуже багато випадків, коли люди, які приходили навчатись, були абсолютними нулями в плані знань, але при великому бажанні та за дуже короткий час — 4-5 місяців, освоювали професію, змінювали підхід до бізнесу або ж місце роботи. Часто люди, які планують потрапити в IT сферу, думають, що маркетинг — це найлегший шлях, але це не так. Діджитал маркетинг — складна професія, яка передбачає постійне навчання і розвиток, тому легкою прогулянкою це точно не назвеш.
  • Вміння постійно саморозвиватись та навчатись новому. Маркетинг — це одна з найдинамічніших професій, в ній точно не вийде опанувати якусь спеціалізацію — SEO, PPC, SMM, email маркетинг, один раз, а потім все життя з цими знаннями працювати. Все дуже динамічно змінюється і завжди потрібно бути в курсі всіх новин цієї професії.
  • Креатив та нестандартне мислення — реклама, як і маркетинг в цілому, це завжди нові креативи та незвичайні підходи. Задайте собі запитання, які рекламні ролики вам зап’ятатовуються найкраще: нестандартні, цікаві та яскраві.
  • Знання іноземних мов — це буде однозначно великим плюсом для маркетолога. Як в плані навчання, так і в плані роботи. В сфері ресторанного бізнесу власники і шеф кухарі подорожують по всьому світу в пошуках нових рецептів, так і маркетолог, який володіє іноземними мовами, може черпати натхнення з іноземних компаній, які займаються тим же бізнесом, над яким він працює.
    Також дуже важливо, що знання мов дає можливість працювати в країнах, де цінник на ваші послуги може зростати в рази.
  • Аналітичний склад розуму — в маркетингу дуже багато цифр, звітів та аналітики. Одна із головних якостей маркетолога є вміння аналізувати інформацію, яку він буде збирати.

Де вчитися маркетингу

Добре, з навичками ми розібрались, наступне питання — де вчитися маркетингу?

Я би виділив три основні шляхи:

Самонавчання — так, це абсолютно реально. Ні для кого не секрет, що ми живемо в еру інформаційних технологій, і вся інформація зараз є в вільному доступі. Статей, відеоматеріалів, інфографік безліч. Ви можете абсолютно точно знайти всі відповіді на свої запитання в Google.

Плюси:

+ Безкоштовно.

Мінуси:

- Доволі довго.
- Багато спірної інформації.
-
 Відсутність людини, яка може відповісти на запитання.
-
 Застаріла інформація.

Безкоштовні курси — зараз існує безліч безкоштовних курсів, які надають доступ до навчальних матеріалів, але найчастіше, такі «безкоштовні» курси — це тільки перший крок для того, щоб продати вам щось. Це відомий маркетинговий прийом — дати щось безкоштовно, щоб потім продати вдвічі дорожче.

Плюси:

+ Структурована інформація.
+
 Доступ до інформації.
+
 Безкоштовно.

Мінуси:

- Інформація неперевірена.
-
 Часто самі ж ментори не є практикуючим спеціалістами, вони не можуть поділитися справжнім досвідом або відповісти на актуальні запитання.
-
 Матеріали курсу не зберігаються в студентів.
-
 Немає оцінювання.
-
 Таке навчання не дає реальних перспектив для працевлаштування.

Курси діджитал маркетингу в школі Hillel. Так, власне він, тому що я дійсно вважаю, що наш курс — один з найконкурентніших на ринку. Наша програма навчання завжди актуалізується, а викладачі — практикуючі спеціалісти в провідних компаніях України та світу.

Плюси:

+ Адекватна ціна.
+
 Викладачі — професіонали в своїх напрямках.
+
 Актуальна програма.
+
 Система оцінювання.
+
 Кваліфікований персонал і допомога на кожному етапі навчання.

Мінуси:

- Висока інтенсивність навчання — але це не мінус, це реальний виклик!

Чому варто вчитися під час війни?

Насамперед, нові знання будуть завжди корисними для вас, а маркетинг — це дуже обширна і дуже цікава наука. Вона підійде кожному, і кожен в ній може знайти себе.

При правильному і структурованому підході до навчання за 4 місяці ви можете повністю змінити вектор своєї кар'єри.

Зараз, коли в країні настільки складні часи, навчання — це одна з найкращих інвестицій в себе. Дуже багато людей зараз не знають, що їм робити, і губляться від надлишку вільного часу, тому навчання стане чудовою можливістю змінити своє життя на краще, освоїти нову професію і бути корисним.

Якщо ти давно думаеш, чи варто починати навчання то зараз — саме час, і я вірю, що ми побачимось з тобою вже дуже скоро і будемо разом відкривати надзвичайно цікавий світ маркетингу.

До зустрічі на курсі!

Стаття з блогу Hillel IT School


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Digital marketing, SMM, SEO Маркетинг, реклама, PR