Чи можна вивчити англійську без домашніх завдань?
Такий формат базується на здобувані знань без стресу та поспіху. Ви достатньо зайнята людина, яка бажає навчатися тут і зараз, не витрачаючи свій ресурс потім.
Ще зі шкільної лави нас привчили до того, що виконання домашніх завдань — це майже 100% гарантія успішного навчання. Думка засіла глибоко у підкірці кожного. Через це уявити навчання без виконання нудної домашки практично неможливо.
Але що, якщо це цілком реально та ефективно? І чому взагалі відбуваються зміни у системі навчання, особливо для дорослих? Відповідають на наші питання фахівці Першого Кембриджського освітнього центру.
Чому ми не хочемо робити ДЗ та які наслідки цього?
Подумки повернемося у шкільні роки. Вам подобалося витрачати вихідні на вирішення математичних завдань та написання творів з мови та літератури? Звичайно, були такі, кому подобалося. Але більшість дітей цього терпіти не могли. Як раніше, так і зараз.
Адже на вулиці так добре, і друзі вийшли гуляти... А що у дорослому житті? Тут ще більше причин не робити:
- Більше турбот і відповідальності — якщо дитину манять друзі та розваги, то у дорослого є виснажлива робота, власні діти, які потребують уваги та виховання, а також домашні справи. Вільного часу мало, і так хочеться відпочити та розслабитися, а не сідати за підручники та зошити;
- менше зовнішнього контролю — у дитинстві батьки та вчителі за допомогою покарань та заохочень впливали на нашу поведінку та стимулювали вчитися. Адже за хороші оцінки тато обіцяв купити планшет, а от якщо отримаю «двійку», проведу все літо на дачі. Та й на другий рік залишити можуть… Це тримало багатьох «у вузді». А дорослих так суворо ніхто не контролює — вони вже самі мають контролювати своїх дітей;
- низький рівень самодисципліни — на жаль, розповсюджена проблема. Навіть коли людина вже націлена чогось досягти (вивчити англійську, наприклад), вона може довго йти до цього, тому що не вистачає сили волі та завзятості.
Результат — лише близько 20% дорослих студентів виконують домашню роботу, при цьому роблять це не дуже старанно, «для галочки». Складається неприємна ситуація. Інші 80% починають відставати, адже через невиконання ДЗ матеріал гірше засвоюється.
Звичайно, вони починають пропускати заняття, адже їм може бути соромно або вони думають: «Англійська — це не моє». І ось ми бачимо: багато дорослих так все життя починають навчання та кидають, не досягаючи кінцевого результату.
Для викладача це також величезний мінус. Адже він не може навчити всіх студентів рівномірно, змушений відриватися і витрачати час на тих, що відстають, а вони потім взагалі залишають групу. Загалом ефективність такого навчання знижується.
Чи можна обійтися взагалі без ДЗ?
Звернемося до наукових фактів щодо роботи нашого мозку, адже саме він навчається англійської мови. У нас є короткочасна та довготривала пам'ять. Коли ми дізнаємося щось нове, інформація потрапляє в нашу короткочасну пам'ять, але швидко стирається, якщо не повторюватиметься і не використовуватиметься. Мозок одночасно лінивий і прагматичний. Він позбавляється непотрібного, але дбайливо зберігає важливі спогади та знання.
Тому основна мета в навчанні — це перевести інформацію з короткострокової в довгострокову пам'ять за допомогою її повторення та застосування. Це й забезпечує виконання домашнього завдання.
Тобто, якщо не робити homework взагалі, навчання не буде ефективним. Буквально, інформація в одне вухо влітатиме, а з іншого вилітатиме.
Що з цим робити?
Отже, дорослі ДЗ не роблять, але й без нього вчитися неможливо. Як бути?
Виникла проста і логічна думка: «Якщо студенти неспроможні виконувати домашню роботу вдома, отже, треба робити її під час занять».
Ця концепція стала базою для серії курсів «Англійська без домашки».
Заняття відбуваються онлайн у невеликих групах, які розбиті за рівнем володіння мовою.
Сам курс довший за інші — 4 модулі замість трьох. В одному модулі 12 уроків.
Уроки проводяться 2 рази на тиждень, тривалістю 135 хвилин кожний:
- Revision — 45 хвилин згадуємо та закріплюємо пройдений матеріал. Це і є та домашка, яку ви мали робити вдома.
- Новий матеріал — 90 хвилин вивчаємо нове.
Отже, ви витрачаєте 4,5 години/тиждень на вивчення англійської мови та за 108 годин засвоюєте один рівень англійської (6 місяців спокійного планомірного навчання).
Ось ще кілька плюсів цієї серії курсів:
- системність — на кожному занятті буде повторення пройденого матеріалу;
- новий матеріал дається лише після міцного засвоєння попереднього;
- досвідчені педагоги із сертифікатами CELTA, а групу рівня С1 веде носій мови з Америки;
- грамотний підбір навчальних матеріалів та методик викладання;
- різноманітність видів діяльності, інтерактивність занять;
- активне розширення словникового запасу — заняття повністю англійською мовою та у форматі «Питання-Відповідь», тому відмовчатися не вдасться.
Кому однозначно підійде такий формат:
- у вас немає часу на виконання додаткових завдань удома;
- ви хочете займатися без стресу та поспіху;
- при цьому знайшли у своєму графіку час для занять 2 рази на тиждень та готові їх регулярно відвідувати.
Good luck!
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Мовні курси