Блог навчальних закладів

Знайдено 594 статті

Email-маркетолог — це хто такий, як ним стати, яка зарплата retention-менеджера в Україні

Хто такий email-маркетолог і наскільки актуальна зараз ця професія? У цій статті розберемо обов’язки та навички спеціаліста з email-маркетингу, скільки він заробляє в Україні та як опанувати професію.

  • Promodo Academy
  • Promodo Academy
  • 15 березня 2024

Більше можливостей для розвитку й підвищення кваліфікації / або зміни професії у 2024

ШАНОВНІ КОЛЕГИ! Пропонуємо більше можливостей для розвитку і підвищення кваліфікації / або зміни професії у 2024. Запрошуємо вас скористатися знижками від 25 % до 50 % на Black Friday. Знижки діють з 24.11.2023 до 01.12.2023.

Реєстрація на онлайн-курс «Product Manager Initiation»

Триває реєстрація на онлайн-курс «Product Manager Initiation».

Як допомагати клієнтам бути щасливими

Є безліч визначень такому поняттю як рівень обслуговування клієнтів, проте, по суті — це задоволення запитів покупців до, під час і після купівлі.

Повага до авторських прав — це важливо !

Інтелектуальна власність, скорочено «ІВ» (англ. intellectual property) — результат інтелектуальної, творчої діяльності однієї людини (автора, виконавця, винахідника тощо) або кількох осіб [Вікіпедія]

Необходимые инструменты для SMM-специалиста

SMM-щик – специалист, которому необходимо множество инструментов. Часто на плечи такого сотрудника ложится не только продвижение, но и создание контента.

Маркетинговое мышление руководителя и сотрудников – это основа системной работы компании

Системная технология корпоративного управления дает возможность компании быть успешной в жесткой конкурентной борьбе, быстро реагировать на внешние и внутренние изменения, экономить время и деньги.

Profi club - компанія, бренд, логотип

Лого - це головний візуальний символ компанії, який відображає характер бізнесу і виділяє його серед конкурентів.

Маркетинговий "fuck up"

А Ви знаєте цю історію про гамбургер і математику???

Какие 3 ключевые вопроса для конкурентоспособности компании?

Потребители и их желания все время меняются… И непрерывные изменения рынка являются его нормальным состоянием… Но именно в этом наряду с шансами на успех таится и риск.