Ожема Сергій
Про тренера
Досвід роботи:
Вересень 2010 – по т.ч.: керівник департаменту маркетингу ПАТ «Луцьк Фудз» (ТМ «Руна», «Рідний край»), м. Луцьк. Основні обов'язки: проведення маркетингових досліджень; планування та контроль за дотриманням бюджету маркетингового відділу; планування, організація та контроль проведення рекламних акцій, стимулювання збуту; вивід нових продуктів на ринок; трейд-маркетинг; аналіз ринку.
Серпень 2009 — Вересень 2010: начальник відділу маркетингу ПП “ТД Салют”, м. Луцьк (6 супермаркетів). Основні обов'язки: проведення маркетингових досліджень; планування та контроль за дотриманням бюджету маркетингового відділу; планування, організація та контроль проведення рекламних акцій, акцій по стимулюванню збуту; розроблення асортиментної політики підприємства, впровадження програми лояльності.
Лютий 2009 – Червень 2009: начальник відділу маркетингу ТзОВ «СМП» (ТМ «Волиньпродукт»), м. Луцьк. Основні обов’язки: реалізація маркетингової стратегії підприємства, розроблення та вивід нової продукції.
Вересень 2007 – Листопад 2008: директор з маркетингу управляючої компанії «Volwest Group», м. Луцьк. Основні обов‘язки: здійснення керівництва службами маркетингу компаній «Наш Край», «Волвест», «Ультрадім», «Техномодуль», «Софтвестгруп», «Волвест М», «WDG», «Сім’я і Дім»; аналіз ринків; розроблення маркетингових стратегій; ведення та участь у проектах «Volwest Group».
Лютий 2007 – Вересень 2007: менеджер проекту компанії «Volwest Group», м. Луцьк.
Основні обов‘язки: запуск та реалізація нових проектів – корпоративний університет, запуск виробництва на Демидівському консервному заводу, створення нових продуктів (Dream Box, Фручіпс, Джолі).
Грудень 2005 – Лютий 2007: керівник відділу маркетингу мережі супермаркетів “Наш Край”, м. Луцьк.
Основні обов‘язки: здійснення керівництва службою маркетингу мережі (52 супермаркети); проведення маркетингових досліджень; розроблення маркетингових планів; дослідження конкурентів; планування та контроль за дотриманням бюджету маркетингового відділу; планування, організація та контроль проведення рекламних акцій; організація комплексу заходів по відкриттю нових супермаркетів (з січня 2006 року -38 супермаркетів), впровадження нових позицій «Private label».
Червень 2000 – Жовтень 2005: Регіональний представник ДП «Шольц енд Френдз» по Волинській області. Основні обов’язки: організація та проведення промоакцій, маркетингових досліджень по Волинській області. (Bosch, Реємстма (ТМ Boss, Davidoff, R1, West, Прима Оптіма, Прима Люкс), ТМ «Tchibo», P&G (ТМ Pampers, Blend- a-med), Life, Colgate Palmolive, ТМ «КОМО», Юнілевер (ТМ «Доместос»)).
Образование
Жовтень 2007- Червень 2008: -програма «Управління маркетингом», Києво – Могилянська Бізнес-Школа.
Вересень 1997 - Травень 1999: магістратура, Українська академія зовнішньої торгівлі, спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», м. Київ.
Жовтень 1997 – Листопад 1997: програма “Від планової економіки до динамічного менеджменту”, De Baak Management Centrum, Нідерланди.
Вересень 1995 - Квітень 1997: Луцький індустріальний інститут, спеціальність «Економіка підприємства».
Дивіться також ЗВО/ВНЗ в Луцьку, коледжі в Луцьку, курси в Луцьку, репетиторів в Луцьку, роботу в Луцьку.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.