Лукинюк Тетяна




Про тренера

Тетяна Лукинюк є викладачем курсу зі Стратегічного маркетингу. Пані Лукинюк більше 20 років працює у міжнародних компаніях, з них 11 років у маркетингу. Кар'єру маркетолога починала в рекламних агентствах, потім працювала в маркетингу в компаніях Gallaher Plc і Coca-Cola. У 2008 році стала директором з маркетингу компанії Oriflame в Україні, а потім відповідала за всі країни СНД і Балтії (крім Росії). З 2011 року працювала директором з маркетингу провідної пивоварної компанії «Сан ІнБев Україна» (пивний бренд №1 «Чернігівське», бренди «Рогань», Staropramen, Stella Artois, Bud та інші).

Потім Тетяна вирішила розширити свою професійну експертизу і змінити маркетинг на продажі, перейшовши в компанію Mars Україна на посаду національного менеджера з продажів (категорія шоколаду). У своїй ролі Тетяна відповідала за продажі, побудову дистрибуції та якість представленості всесвітньовідомих брендів Snickers, M&M'S, Twix, Bounty, Bounty Milky Way і Mars.

У 2015 році Тетяна зробила новий крок у кар'єрі, ставши генеральним директором в компанії Red Bull. Тетяна відповідає за бізнес австрійської компанії в Україні.

З 2010 року Тетяна є викладачем у Chartered Institute of Marketing (Великобританія).


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.