Длігач Андрій




Про тренера

Доктор економічних наук, генеральний директор групи компаній Advanter Group.

Представник міжнародного агентства Luniter troubleshooting у Центральній та Східній Європі, керівник центру стратегій ГОШ, засновник холдингу Інтернет-проектів iVentures і креативної агенції Headshot brand development.

Викладацька діяльність: доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу Київського національного університету імені Тараса Шевченка; постійно запрошений викладач бізнес-школи МІМ Київ (керівник курсів «Стратегічне управління» і «Стратегічний маркетинг») та бізнес-шкіл у ряді країні Східної Європи. 

Громадська діяльність: співзасновник Громадянської платформи «Нова Країна»; співзасновник руху за активний спосіб життя FreeGen; віце-президент громадської організації «Здорова нація – ЗНАК»; член редакційної колегії журналу «Маркетингові дослідження».

Член професійних журі конкурсів «Бренд Року» (Голова журі в 2008), «Білий квадрат» (Голова журі в 2009, 2012, 2013), міжнародного конкурсу EFFIE Awards (2009, 2011), «Золотий компас» (2012, 2014), СТАЛО (delo.ua); співзасновник фестивалю територіального маркетингу Open в Білорусі та ін.

Більше 20 років досвіду ведення консалтингових проектів зі стратегічного управління, маркетингу і маркетингових досліджень та тренерської і викладацької роботи, громадської, управлінської, освітньої, підприємницької та наукової діяльності. За цей час реалізовано понад 1500 проектів у різних сферах бізнесу і освіти в Україні, Росії, Білорусі та Східній Європі, зокрема, для таких компаній і організацій, як Sandora, Siemens, Фокстрот, Оболонь, корпорація Niko, Криніца, МТС, Microsoft, Milavitsa, Mercedes-Benz, Sport Life, Альфа Банк, Пінськдрев, Кристалл, корпорація Terra Food, UFC, PwC, Люксоптика, Укрексімбанк, корпорація Інком, корпорація Астарта, Азово-Донська Девелоперська Компанія, група компаній «Мотор», Дюна-Вест, Міністерство економічного розвитку і торгівлі, Міністерство освіти і науки, ООН.

Автор 8 книг та більше 150 публікацій у сфері маркетингу, стратегічного управління, організації бізнесу і міжнародної економіки для таких видань як Forbes, “Компаньйон”, Бізнес”, та ін. Автор концепції системно-рефлексивного маркетингу, концепції трициклічного управління, концепції бренд-менеджменту s-brands. Автор першого в Україні масового он-лайн курсу («Бренд-менеджмент», понад 8000 слухачів).

Освіта: докторантура за спеціальністю «Світова економіка», Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2008; кандидат економічних наук за спеціальністю «Підприємництво, менеджмент, маркетинг», 1999; магістр економіки (промисловий маркетинг), НТУУ «КПІ», 1995; магістр прикладної математики, НТУУ «КПІ», 1995.

Стажування: University of Alabama (Хантсвілл, США), 1999; NIMA (Нідерландський Інститут Маркетингу, Голландія), 2006; Вища школа менеджменту (Варшава, Польща), 2007; Exeter University (Екзетер, Великобританія), клас проф. Генрі Мінцберга і проф. Джонатана Гєслінга 2010.

Кращий тренер і консультант з маркетингу в Україні за рейтингом Ukrainian Marketing Awards; кращий консультант з управління згідно рейтингу форумів TradeMaster. Група компаній Аdvanter Group визнана найбільш компетентною консультаційною компанією в сфері маркетингу в Україні.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.