Український інтелект
- Київ · вул. Героїв полку Азов, 25
- www.facebook.com/ukrintellect
- Людмила Леонідівна
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Коротко про компанію
ПП "Український інтелект" аналітика, моніторинг, соціологічні дослідження, освіта, консалтинг.
Моніторинг. Аналітика. Соціологічні опитування. Суспільне моделювання. Антикризовий менеджмент. Освіта.
Monitoring. Analytics. Sociological researches. Social Modeling. Anti-crisis management. education. Since 1995
Послуги
Послуги з аутсорсингу
Моніторинг: ринків, соціальної сфери; медіа моніторинг; моніторинг та оцінка ефективності виконання проектів/програм; розподілення і витрачання коштів при реалізації програм/проектів; моніторинг роботи окремих департаментів, відділів на предмет оптимізації діяльності; моніторинг та оцінка положення компанії на ринку
І.1. Моніторинг та оцінка у діяльності державних органів:
- стратегічне планування, визначення мети та пріоритетних напрямків розвитку,
- методологія та інструментарій моніторингу та оцінки у сфері державного управління;
- постановка завдань; коригування діяльності у реальному часі;
- розробка технічного завдання;
- контроль видатків та зменшення фінансових ризиків (розподілення відповідальності, контроль за поточною діяльністю окремих секторів / напрямків / відділів)
- підвищення результативності діяльності (співставлення короткострокових та стратегічних планів, усунення неефективних, затратних ланок діяльності)
- підвищення кваліфікації управлінських кадрів міжнародні стандарти управління
І.2. Медіа моніторинг, у т.ч. англомовних видань використовується компаніями-рекламодавцями та медійними компаніями для підвищення продаж товарів, що рекламуються.
Моніторинг допомагає оптимізувати видатки та узгодити цілі і завдання рекламодавців і медійної компанії та співставити їх з потребами споживача.
І.3. Моніторинг для бізнесу
- моніторинг ринків з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства
- моніторинг менеджменту на підприємстві
- моніторинг якості обслуговування (банки, торгівля, ресторанний бізнес, послуги зв’язку, побутові послуги та ін.)
- моніторинг ефективності реклами – для компаній-рекламодавців, медійних компаній. Моніторинг допомагає оптимізувати видатки і співставити мету, завдання реклами із потребами клієнта, рекламодавця і медійної компанії
І.4. Моніторинг у роботі громадських організацій:
- створення та просування бренду НГО,
- моніторинг у роботі НГО для підвищення інституційної спроможності
І.4.1. Моніторинг діяльності державних органів влади з боку громадського суспільства:
- підвищення інституційної спроможності неурядової організації,
- оптимізація управління та підвищення ефективності розподілення бюджетних, донорських та волонтерських ресурсів
- контроль програм та проектів
- дотримання виконання програм та проектів, використання коштів, громадський моніторинг та контроль
- моніторинг інформаційних ресурсів, вивчення цільових та контактних аудиторій, створення та просування бренду неурядової організації.
- підбір методології та розробка інструментарію,
- встановлення показників негайної віддачі,
- використання проміжних результатів дослідження,
- застосування показників завершального впливу
- моделювання можливих шляхів вирішення проблеми
І.5. Політичний моніторинг:
- стратегічне планування діяльності на основі результатів моніторингу у реальному часі
- розробка політичних програм, формування політичних рішень на основі потреб суспільства
- громадський моніторинг виконання політичних кредитів
- контроль використання та розподілення коштів
- поліпшення взаємодії влади з усіма прошарками суспільства
- оперативне коригування діяльності
- соціальний моніторинг
- а також інші види моніторингу (громадський, державний, економічний).
Стратегічне планування: роботи напрямків відділів, департаментів, підрозділів, філій та організацій різних форм власності
- Соціологічні дослідження - організація та проведення досліджень за напрямками:
- законодавство, регуляторна політика, дотримання законодавства, відповідність законодавства вимогам ЄС;
- освітня та наукова політика; ґендерні питання;
- політичний аналіз;
- маркетингові дослідження;
- соціальна політика та реформування системи надання соціальних послуг;
- Маркетингові комунікації – аналіз маркетингової політики компанії, побудова ефективної ділових системи комунікації, орієнтованих на результат; дистрибуція; брендінг
V. Налагодження інформаційної системи в організації / на підприємстві. Створення ефективного інформаційного портрету компанії / продукту / особи.
VI.Навчання, проведення тренінгів, семінарів:
VI. 1. «Моніторинг у роботі НУО як інструмент стратегічного планування та фандрейзингу для підвищення інституційної спроможності неурядової організації»
VI. 2. Моніторинг у діяльності громадського сектору
- Законодавчі засади моніторингу. Внутрішній і зовнішній моніторинг
- застосування моніторингу для стратегічного планування діяльності ГО
- використання моніторингу для оцінки діяльності програм і проектів
- моніторингові технології контролю програм та проектів
- моніторинг як інструмент фандрейзигну і створення та просування бренду неурядової організації
У навчальному процесі використовується
Інтерактивна компонента. Рольові ігри
VI. 3. Основи ведення бізнесу у сфері сільського зеленого туризму та органічного землеробства
Клієнти
Міністерство праці та соціальної політики України. Соціологічне дослідження «Молодь та її майбутнє на ринку праці», ЦНТІ, №010040002249
Моніторингове дослідження ефективності реформи освіти у початковій школі в Україні на замовлення програми IREX департаменту освіти посольства США в Україні
Моніторинг ґендерних аспектів молодіжної зайнятості у рамках проекту «Подолання ґендерної та вікової дискримінації на ринку праці в Україні: навчання та програма дій», м. Львів
Моніторинг радіотрансляцій програми «Голос Америки» в 5 містах України на замовлення аналітичного центру «Інтермедіа», м. Вашингтон, США
Моніторинг передвиборчих настроїв у м. Києві на замовлення КМУ
проект із застосування моніторингу у роботі неурядових організацій - разом з канадською організацією CESO (Canadian Executive Service Organization)
2018 – оцінка організаційної спроможності ОГС та їх об’єднань; кризовий менеджмент, організаційний розвиток, як переможець тендеру ІСАР «Єднання»
2017 - моніторинг експорту ринку лісу для проекту for “GIZ Office Ukraine
Integrated Urban Development in Ukraine”
2015 – моніторинг та оцінка передвиборчих настроїв, вибори мера м. Києва
2002 - 2018 – моніторинг ринків, споживчих настроїв, соціальний моніторинг; медіа моніторинг
2014 - моніторинг та аналіз споживчих симпатій в Україні на ринку органічних продуктів
2013 – моніторинг ринку органічних продуктів в Україні
моніторинг українських та англомовних видань на тему «експорт лісу»
10 тренінгів для роботодавців м. Києва на тему «Організаційна культура підприємства». - 100% фінансування за рахунок Фонду соціального страхування
Тренери
Корпоративні тренінги
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.