Український інтелект




Коротко про компанію

ПП "Український інтелект"  аналітика, моніторинг, соціологічні дослідження, освіта, консалтинг.

Моніторинг. Аналітика. Соціологічні опитування. Суспільне моделювання. Антикризовий менеджмент. Освіта. 

Monitoring. Analytics. Sociological researches. Social Modeling. Anti-crisis management. education. Since 1995

Послуги

Послуги з аутсорсингу

Моніторинг: ринків, соціальної сфери; медіа моніторинг; моніторинг та оцінка ефективності виконання проектів/програм; розподілення і витрачання коштів при реалізації програм/проектів; моніторинг роботи окремих департаментів, відділів на предмет оптимізації діяльності; моніторинг та оцінка положення компанії на ринку 

І.1. Моніторинг та оцінка у діяльності державних органів:

  • стратегічне планування, визначення мети та пріоритетних напрямків розвитку,
  • методологія та інструментарій моніторингу та оцінки у сфері державного управління;
  • постановка завдань; коригування діяльності у реальному часі;
  • розробка технічного завдання;
  • контроль видатків та зменшення фінансових ризиків (розподілення відповідальності, контроль за поточною діяльністю окремих секторів / напрямків / відділів)
  • підвищення результативності діяльності (співставлення короткострокових та стратегічних планів, усунення неефективних, затратних ланок діяльності)
  • підвищення кваліфікації управлінських кадрів міжнародні стандарти управління 

І.2. Медіа моніторинг, у т.ч. англомовних видань використовується компаніями-рекламодавцями та медійними компаніями для підвищення продаж товарів, що рекламуються.

Моніторинг допомагає оптимізувати видатки та узгодити цілі і завдання рекламодавців і медійної компанії та співставити їх з потребами споживача.

І.3. Моніторинг для бізнесу

  • моніторинг ринків з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства
  • моніторинг менеджменту на підприємстві
  • моніторинг якості обслуговування (банки, торгівля, ресторанний бізнес, послуги зв’язку, побутові послуги та ін.)
  • моніторинг ефективності реклами – для компаній-рекламодавців, медійних компаній. Моніторинг допомагає оптимізувати видатки і співставити мету, завдання реклами із потребами клієнта, рекламодавця і медійної компанії 

І.4. Моніторинг у роботі громадських організацій:

  • створення та просування бренду НГО,
  • моніторинг у роботі НГО для підвищення інституційної спроможності 

І.4.1. Моніторинг діяльності державних органів влади з боку громадського суспільства: 

  • підвищення інституційної спроможності неурядової організації,
  • оптимізація управління та підвищення ефективності розподілення бюджетних, донорських та волонтерських ресурсів
  • контроль програм та проектів
  • дотримання виконання програм та проектів, використання коштів, громадський моніторинг та контроль
  • моніторинг інформаційних ресурсів, вивчення цільових та контактних аудиторій,  створення та просування  бренду неурядової організації.
  • підбір методології та розробка інструментарію,
  • встановлення показників негайної віддачі,
  • використання проміжних результатів дослідження,
  • застосування показників завершального впливу
  • моделювання можливих шляхів вирішення проблеми 

      І.5. Політичний моніторинг:

  • стратегічне планування діяльності на основі результатів моніторингу у реальному часі
  • розробка політичних програм, формування політичних рішень на основі потреб суспільства
  • громадський моніторинг виконання політичних кредитів
  • контроль використання та розподілення коштів
  • поліпшення взаємодії влади з усіма прошарками суспільства
  • оперативне коригування діяльності
  • соціальний моніторинг 
  • а також інші види моніторингу (громадський, державний, економічний). 

Стратегічне планування: роботи напрямків відділів, департаментів, підрозділів, філій та організацій різних форм власності 

  1. Соціологічні дослідження - організація та проведення досліджень за напрямками:
  • законодавство, регуляторна політика, дотримання законодавства, відповідність законодавства вимогам ЄС;
  • освітня та наукова політика; ґендерні питання;
  • політичний аналіз;
  • маркетингові дослідження;
  • соціальна політика та реформування системи надання соціальних послуг; 
  1. Маркетингові комунікації – аналіз маркетингової політики компанії, побудова ефективної ділових системи комунікації, орієнтованих на результат; дистрибуція; брендінг

V. Налагодження інформаційної системи в організації / на підприємстві. Створення ефективного інформаційного портрету компанії /  продукту / особи. 

VI.Навчання, проведення тренінгів, семінарів: 

VI. 1. «Моніторинг у роботі НУО як інструмент стратегічного планування та фандрейзингу для підвищення інституційної спроможності неурядової організації» 

VI. 2. Моніторинг у діяльності громадського сектору

  • Законодавчі засади моніторингу. Внутрішній і зовнішній моніторинг
  • застосування моніторингу для стратегічного планування діяльності ГО
  • використання моніторингу для оцінки діяльності програм і проектів
  • моніторингові технології контролю програм та проектів
  • моніторинг як інструмент фандрейзигну і створення та просування  бренду неурядової організації 

У навчальному процесі використовується

 Інтерактивна компонента. Рольові ігри

 VI. 3. Основи ведення бізнесу у сфері сільського зеленого туризму та органічного землеробства

Клієнти

Міністерство праці та соціальної політики України. Соціологічне дослідження «Молодь та її майбутнє на ринку праці», ЦНТІ, №010040002249

Моніторингове дослідження ефективності реформи освіти у початковій школі в Україні на замовлення програми IREX департаменту освіти посольства США в Україні

Моніторинг ґендерних аспектів молодіжної зайнятості у рамках проекту «Подолання ґендерної та вікової дискримінації на ринку праці в Україні: навчання та програма дій», м. Львів

Моніторинг радіотрансляцій програми «Голос Америки» в 5 містах України на замовлення аналітичного центру «Інтермедіа», м. Вашингтон, США

Моніторинг передвиборчих настроїв у м. Києві на замовлення КМУ

проект із застосування моніторингу у роботі неурядових організацій - разом з канадською організацією CESO (Canadian Executive Service Organization)

2018 – оцінка організаційної спроможності ОГС та їх об’єднань; кризовий менеджмент, організаційний розвиток, як переможець тендеру ІСАР «Єднання»

2017 - моніторинг експорту ринку лісу для проекту for “GIZ Office Ukraine

Integrated Urban Development in Ukraine”

2015 – моніторинг та оцінка передвиборчих настроїв, вибори мера м. Києва

2002 - 2018 – моніторинг ринків, споживчих настроїв, соціальний моніторинг; медіа моніторинг

2014 - моніторинг та аналіз споживчих симпатій в Україні на ринку органічних продуктів

2013 – моніторинг ринку органічних продуктів в Україні

моніторинг українських та англомовних видань на тему «експорт лісу»

10 тренінгів для роботодавців м. Києва на тему «Організаційна культура підприємства». - 100% фінансування за рахунок Фонду соціального страхування

Тренери

Корпоративні тренінги


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.