Школа медичного маркетингу




Коротко про компанію

Мета Школи Медичного Маркетингу дати знання в області медичного маркетингу:

  • Керівникам медзакладів, які шукають ефективні методи для збільшення клієнтської бази та пацієнтопотока.
  • Лікарям, які мають за мету відкрили свою приватну медичну практику  
  • Лікарям, які вже відкрили свою приватну медичну практику та не мають досвіду, як просувати свої послуги.
  • Інтенсив для керівників фармацептичного бізнесу

Послуги

  • Інтенсив для керівників медичних закладі
  • Інтенсив для керівників фармацептичного бізнесу
  • Тренінги  та семінари для лікарів "Лікар, прокачай свій особистий бренд"
  • Аудит маркетингової діяльності медичного закладу.
  • Оформлення персонального  чек-листа  вашої маркетингової стратегії просування медичних послуг.
  • Маркетинговий супровід для медичного закладу
  • Маркетинг аудит з розробкою маркетингової концепції

Додаткова інформація

Школа медичного маркетингу Пахар Ірини - це інноваційна платформа, що допомагає медичним фахівцям освоїти сучасні стратегії та інструменти маркетингу та ефективно просувати свою клініку чи медичний бізнес.

Медичний маркетинг не тільки просуває клініки та лікарські заклади, але й робить здоров'я більш доступним і зрозумілим для суспільства. Він допомагає інформувати людей про нові технології, методи лікування та профілактики, роблячи акцент на превентивних заходах. Завдяки медичному маркетингу збільшується обізнаність громадськості про наявність різноманітних медичних послуг та можливостей. Це важливо, адже інформована громада має можливість вибирати та забезпечувати собі якісну медичну допомогу. Медичний маркетинг також сприяє взаємодії між лікарями, пацієнтами та громадськістю. Це будує довіру та взаєморозуміння, що є ключовим у функціонуванні будь-якої системи охорони здоров'я.

Чому керівникам медичних закладів необхідні знання з медичного маркетингу?

  1. Розуміння потреб клієнтів. Медична сфера - це не лише про надання послуг, але й про задоволення потреб пацієнтів. Це дозволить вам краще розуміти, що важливо для вашої аудиторії та як забезпечити їх задоволення.
  2. Ефективне управління. Знання маркетингу допоможе вам оптимізувати роботу вашого медичного закладу, вибирати правильні стратегії та прийоми для привертання клієнтів та підвищення його ефективності.
  3. Розвиток бренду. Медичний заклад - це не лише місце, де надаються медичні послуги, але й бренд, який має свою репутацію. Ви отримаєте знання про те, як підтримувати та розвивати свій бренд у медичній галузі.

Я знаю самі дієві та безкоштовні маркетингові інструменти,що збільшать ваш клієнто-потік та прибуток! Ви отримаєте корисні знання, як, це реалізувати.

Тренери


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.