
Автотранспорт, пальне та транспортна документація на підприємстві. Особливості та акценти воєнного часу
- 5 годин
- Incon, інформ-консалтинг
- incon.com.ua
- Марина
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
главные бухгалтера, бухгалтера, юристы, руководители предприятий.
Програма
Автотранспорт на підприємстві: вимоги воєнного часу
- Положення про автотранспорт на підприємстві та навіщо мати таки документ взагалі
- Вимоги воєнного часу – що врахувати у локальних документах
- Як оформити особисте використання транспорту працівниками підприємства та які податкові наслідки це може мати
- Ризики мобілізації авто: кого торкнеться військово-транспортний обов’язок
Головна транспортна первинка: оновлення ТТН з 3 січня, подорожні листи та е-ТТН
ТТН:
- Нове обличчя ТТН вже із 3 січня 2025 року – головні новації форми та правила її заповнення
- Податковий аспект ТТН: коли цей документ є необхідним, що робіти із товарністю/безтоварністю операції у разі відсутності ТТН
- Наслідки відміни Порядку № 207 – чи стане простіше доводити можливість не використовувати ТТН
- е-ТТН: коли очікувати новації, наслідки експерименту згідно із постановою КМУ від 30.05.2024 року хто має застосовувати, як це буде працювати, які вноситимуться у Закон про автотранспорт, відповідальність
Подорожні листи:
- чому цей документ важливий і чи можна все ж таки обійтися без нього
- що має бути у подорожньому листі обов’язково
- як зробити подорожній лист зручним для бухгалтера та працівника, який використовує транспорт
- головні вимоги щодо заповнення та оформлення – на що звернути увагу
Пальне для автівки на підприємстві: головні акценти придбання та зберігання, нові вимоги ліцензування, коли треба реєструватися платником паливного акцизу
- як обрати найбезпечніший варіант використання пального для заправки автівок
- нові вимоги щодо зберігання палива: скільки тепер можна зберігати без ліцензій та дозволів
- Пальне для автівок VS пальне для генератора – дивись на переплутай! Ризики мультіфункціонального використання в світлі останніх законодавчих змін до ПКУ та вимог щодо окремого обліку палива для генераторів
- Які документи підтверджують придбання, які треба мати обов’язково
- Все про чек РРО – податкові наслідки відсутності, чи треба мати обов’язково, судова практика «за» та «проти»
- На якому рахунку безпечно вести облік пального
- Чи варто користуватися первинкою із Інструкції № 281
- Податкові наслідки у разі відсутності чеку РРО при придбанні пального
- коли слід реєструватись платником паливного акцизу
- яких операцій слід уникати, щоб не наразитись на штрафи та не отримати статус платника паливного акцизу «зненацька»
- чи треба реєструватися платником паливного акцизу, щоб імпортувати пальне для власних потреб
- Чи треба брати ліцензію на зберігання пального, яке використовується для заправляння автівок, чи можна працювати без ліцензії
- Зміни у ліцензуванні, у зв’язку із прийняттям нового Закону про ліцензування – до чого готуватися вже зараз?
Списання пального та нормування: як діяти в умовах відміни Норм № 43
- документальне підтвердження, формування витрат – за нормами чи за фактичним споживанням?
- чи обов’язково використовувати подорожні листи
- Норми № 43 відмінено: що далі? Чи треба використовувати Методрекомендації ДержавтотрасНДІ проекту?
- Як побудувати зручну систему списання палива,
- як розроробити власні норми списання палива
- особливості оподаткування поза нормативних витрат (ПДВ, ПДФО, ВЗ): оптимізуємо податкове навантаження
Ремонти та техобслуговування, правила обліку та документального оформлення
Бухгалтерські особливості у «ремонтних» та «обслуговуючих» заходів.
Чи потрібно виводити з експлуатації автомобіль, що підлягає ремонту
Що робити із амортизацією, коли ремонт триває більше одного місяця
Ремонт та поліпшення орендованого транспорту: як обліковувати та повертати, податкові наслідки та правила
Ремонти за рахунок страхової компанії. Нюанси ПДВ-обліку та формування витрат, куди відносити франшизу
«Шинно- акумуляторний» облік: від придбання до утилізації. «второе пришествие» еко-податку – податківці знову беруться за старе!
Нормативні документи, що регулюють цю галузь.
Первинні документи для обліку шин та акумуляторів
Облік зимових та літніх шин: як відображати
Норми для списання шин та акумуляторів: чи обов’язково користуватися нормами, які податкові ризики є у разі списання шин/акумуляторів які не досягли експлуатаційних норм
Обліковий цикл шини та акумулятора від придбання до списання: вибір оптимальної облікової схеми для сприятливих податкових наслідків
«Повернення» екоподатку: оновлена позиція податківців щодо екоподатку по несвоєчасно утилізованим шинам та іншим запчастинам / складовим авто. Чи є ризик потрапити під штрафи
Автотранспорт на службі ЗСУ: правила обліку та оформлення
- Вилучення чи добровільна передача: відмінності та особливості
- Документальне оформлення передання – що обов’язково має бути у первинних документах
- Що робити, якщо передали без документів – які наслідки та ризики
- Облікові та податкові наслідки передання
Знищений та втрачений транспорт: коли настане час списання?
- Чи варто чекати закінчення воєнного стану для списання
- Як підтвердити документально факт знищення та невідновлюваного пошкодження
- Амортизація: припиняти чи ні?
- Податкові та бухгалтерські наслідки списання
Інші тренінги у категоріях:Бухгалтерія, облік та податкиІнше
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.