тренінг

Шах і мат в телефонних перемовинах




Цільова аудиторія

  • менеджеры всех звеньев, проводящие переговоры по телефону;
  • операторы колл-центров;
  • секретари, ассистенты и помощники руководителей;
  • руководители всех рангов и статусов;
  • все, кто хочет управлять телефонными переговорами

Ціль заходу

Засвоєння технік телефонних перемовин

Програма

  1. Підготовка, настрой та ергономічне робоче місце менеджера.
  2. НЛП (нейро-лінгвістичне програмування) як помічник управління ходом перемовин.
  3. Техніки активного слухання та методика задавання питань.
  4. Як навчитися прописувати скрипти продаж.
  5. Нейтралізація конфліктів в телефонних перемовинах.
  6. Техніка стресостійкості.

Додаткова інформація

Телефонуйте, не соромтеся )


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити
Людмила,20.01.2025, 13:18
доброго дня. Можна дізнатись більш детально про тренінг. Вартість, дата, терміни проведення

Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами

Дивіться також усі онлайн-тренінги, онлайн-курси, репетиторів онлайн.