ТОТ, центр бізнес-технологій
тренінг

Категорійний менеджмент



  • 10700 грн -7%
  • за одного учасника



Цільова аудиторія

категорійним і бренд-менеджерам, менеджерам з продажів і спеціалістам відділу продажів, керівникам відділів збуту, торговим агентам, товарознавцям, власникам бізнесу

Ціль заходу

навчитись раціонально формувати асортимент підприємства, щоб максимально задовольнити попит споживачів, при цьому підвищуючи загальну маржинальність підприємства і скорочуючи витрати по всьому ланцюжку управління товарним потоком

Програма

1. Сучасні методи управління асортиментом у торгівлі

  • Основні види систем управління асортиментом

  • Категорійний менеджмент: принципи, організація, методи управління. Досвід практичних рішень

  • Етапи впровадження категорійного менеджменту: реорганізація структури управління; формування товарних категорій; управління торговим асортиментом. Можливі проблеми і придбання

  • Стратегічні цілі і завдання підрозділів формування асортименту, роздрібних продажів і маркетингу в управлінні асортиментом

  • Місце і роль категорійних менеджерів в загальнофірмовій структурі управління

  • Методи мотивації та оцінка діяльності категорійних менеджерів з метою забезпечення цільових показників

 2. Формування товарних категорій

  • Що таке категорія? Цілі і завдання формування товарних категорій

  • Структура категорії як основа для формування матриці

  • Ролі категорій при формуванні асортименту. Визначення ролі категорії в структурі асортименту: «комерційна»,  «Іміджева», «експериментальна». Формування асортиментного профілю товарних категорій

  • Визначення ролі категорії в структурі групи (генератор потоку, генератор прибутку, захисник, генератор готівки)

  • Формування структури товарної категорії. Вибір основної ознаки класифікації

  • Розробка структури товарної категорій

  • Розробка номенклатури товарних категорій

 3. Методи аналізу асортименту

  • Оцінка потенціалу (прогноз продажів) товарної категорії

  • Прогнозування попиту. Методи і прийоми прогнозування

  • Визначення величини і структури попиту. Прогноз продажів нових товарі
  • Кореляційно-регресійний аналіз попиту
  • Фактори стабільності попиту (еластичність, сезонність, взаємодоповнюючі та взаємозамінні товарні групи)
  • Розуміння розрахунку методології вартості запасів (шляхів оптимізації товарних запасів), планової оборотності
  • Види і технології аналізу категорії: розрахунок показників обороту, прибутковості
  • Застосування методів оптимізації на основі АВС, XYZ-аналізу, технології SWOT-аналізу. Проведення комбінованого АВС, XYZ-аналізу
  • Визначення неліквідного і повільнооборотного асортименту; аналіз Матриці розвитку асортиментів
  • Аналіз запланованих і фактичних покупок. Збільшення коефіцієнта імпульсності
  • Оцінка ефективності використання площ і віддачі товарних груп
  • Ефективність введення нової позиції в категорію: способи розрахунку необхідності введення, прогнози ефективності присутності позиції в категорії
  • Формування концепції прибутковості асортименту
  • Аналіз структури брендів категорії; бренди-локомотиви й аутсайдери
  • Розробка системи показників асортименту

 4. Планування та управління асортиментом

  • Позиціонування на ринку та цінова стратегія

  • Оцінка поточної прибутковості

  • Збалансованість асортименту

  • Прийняття рішень щодо товарообігу й оборотності

  • Прийняття рішень щодо підвищення прибутковості

  • Прийняття рішень щодо поличного простору та мерчандайзингу. Ефективність планограм та сезонні рішення

  • Прийняття рішень щодо прибутку категорії

  • Прийняття рішень щодо трейдмаркетингу та рекламним акціям

  • Прийняття рішень щодо приватних торгових марок

  • Формування асортиментної концепції товарної категорії: ланцюжок створення цінності

 5. Робота з постачальниками

  • Робота з новими продуктами. Оцінка пропозицій

  • Робота з новими постачальниками. Оцінка сили постачальника. Управління постачальником

  • Умови взаємодії з постачальником

  • Етапи закупівель. Закупівельні процедури

  • Оцінка ефективності роботи з постачальником

 6. Аналіз категорій, огляди, стратегії та бюджетування

  • Процес контроля та перевірки роботи з категорією

  • Бізнес-процес по контролю наявності асортиментної матриці в торговому залі магазину

  • Збір даних щодо ситуації категорії. Управлінський облік. Зовнішня інформація

  • Формування бюджетів категорії

Додаткова інформація

Бонуси

  • розв’язки завдань

  • перелік літератури з категорійного менеджменту

  • приклади опису бізнес-процесу категорійного менеджменту

  • приклади стандартів і регламентів категорійного менеджменту

  • приклади бюджетів категорії

  • робочий Excel-файл «Прогнозування продажів», призначений для отримання прогнозного рівня продажів шістьма методами прогнозування

  • робочий Excel-файл «ABC, XYZ аналіз», призначений для проведення ABC і XYZ аналізу

  • консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Логістика, митниця, ЗЕДПродажі, кол центр, робота з клієнтамиБізнес планування, аналітика

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.