Категорійний менеджмент
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- ТОТ, центр бізнес-технологій
- www.tot.com.ua
- Ольга Пестрецова-Блоцька
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
категорійним і бренд-менеджерам, менеджерам з продажів і спеціалістам відділу продажів, керівникам відділів збуту, торговим агентам, товарознавцям, власникам бізнесу
Ціль заходу
навчитись раціонально формувати асортимент підприємства, щоб максимально задовольнити попит споживачів, при цьому підвищуючи загальну маржинальність підприємства і скорочуючи витрати по всьому ланцюжку управління товарним потоком
Програма
1. Сучасні методи управління асортиментом у торгівлі
-
Основні види систем управління асортиментом
-
Категорійний менеджмент: принципи, організація, методи управління. Досвід практичних рішень
-
Етапи впровадження категорійного менеджменту: реорганізація структури управління; формування товарних категорій; управління торговим асортиментом. Можливі проблеми і придбання
-
Стратегічні цілі і завдання підрозділів формування асортименту, роздрібних продажів і маркетингу в управлінні асортиментом
-
Місце і роль категорійних менеджерів в загальнофірмовій структурі управління
-
Методи мотивації та оцінка діяльності категорійних менеджерів з метою забезпечення цільових показників
2. Формування товарних категорій
-
Що таке категорія? Цілі і завдання формування товарних категорій
-
Структура категорії як основа для формування матриці
-
Ролі категорій при формуванні асортименту. Визначення ролі категорії в структурі асортименту: «комерційна», «Іміджева», «експериментальна». Формування асортиментного профілю товарних категорій
-
Визначення ролі категорії в структурі групи (генератор потоку, генератор прибутку, захисник, генератор готівки)
-
Формування структури товарної категорії. Вибір основної ознаки класифікації
-
Розробка структури товарної категорій
-
Розробка номенклатури товарних категорій
3. Методи аналізу асортименту
-
Оцінка потенціалу (прогноз продажів) товарної категорії
-
Прогнозування попиту. Методи і прийоми прогнозування
- Визначення величини і структури попиту. Прогноз продажів нових товарі
- Кореляційно-регресійний аналіз попиту
- Фактори стабільності попиту (еластичність, сезонність, взаємодоповнюючі та взаємозамінні товарні групи)
- Розуміння розрахунку методології вартості запасів (шляхів оптимізації товарних запасів), планової оборотності
- Види і технології аналізу категорії: розрахунок показників обороту, прибутковості
- Застосування методів оптимізації на основі АВС, XYZ-аналізу, технології SWOT-аналізу. Проведення комбінованого АВС, XYZ-аналізу
- Визначення неліквідного і повільнооборотного асортименту; аналіз Матриці розвитку асортиментів
- Аналіз запланованих і фактичних покупок. Збільшення коефіцієнта імпульсності
- Оцінка ефективності використання площ і віддачі товарних груп
- Ефективність введення нової позиції в категорію: способи розрахунку необхідності введення, прогнози ефективності присутності позиції в категорії
- Формування концепції прибутковості асортименту
- Аналіз структури брендів категорії; бренди-локомотиви й аутсайдери
- Розробка системи показників асортименту
4. Планування та управління асортиментом
-
Позиціонування на ринку та цінова стратегія
-
Оцінка поточної прибутковості
-
Збалансованість асортименту
-
Прийняття рішень щодо товарообігу й оборотності
-
Прийняття рішень щодо підвищення прибутковості
-
Прийняття рішень щодо поличного простору та мерчандайзингу. Ефективність планограм та сезонні рішення
-
Прийняття рішень щодо прибутку категорії
-
Прийняття рішень щодо трейдмаркетингу та рекламним акціям
-
Прийняття рішень щодо приватних торгових марок
-
Формування асортиментної концепції товарної категорії: ланцюжок створення цінності
5. Робота з постачальниками
-
Робота з новими продуктами. Оцінка пропозицій
-
Робота з новими постачальниками. Оцінка сили постачальника. Управління постачальником
-
Умови взаємодії з постачальником
-
Етапи закупівель. Закупівельні процедури
-
Оцінка ефективності роботи з постачальником
6. Аналіз категорій, огляди, стратегії та бюджетування
-
Процес контроля та перевірки роботи з категорією
-
Бізнес-процес по контролю наявності асортиментної матриці в торговому залі магазину
-
Збір даних щодо ситуації категорії. Управлінський облік. Зовнішня інформація
-
Формування бюджетів категорії
Додаткова інформація
Бонуси
-
розв’язки завдань
-
перелік літератури з категорійного менеджменту
-
приклади опису бізнес-процесу категорійного менеджменту
-
приклади стандартів і регламентів категорійного менеджменту
-
приклади бюджетів категорії
-
робочий Excel-файл «Прогнозування продажів», призначений для отримання прогнозного рівня продажів шістьма методами прогнозування
-
робочий Excel-файл «ABC, XYZ аналіз», призначений для проведення ABC і XYZ аналізу
-
консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу
Інші тренінги у категоріях:Логістика, митниця, ЗЕДПродажі, кол центр, робота з клієнтамиБізнес планування, аналітика
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.