ТОТ, центр бізнес-технологій
тренінг

Стратегічні закупівлі



  • 10700 грн -7%
  • за одного учасника



Цільова аудиторія

керівникам, менеджерам і фахівцям із закупівель, менеджерам із постачання; керівникам логістики і комерційних департаментів; операційним керівникам; менеджерам з постачання, фахівцям supply chain management; категорійним і бренд-менеджерам, керівникам відділів збуту, торговим агентам, товарознавцям; фахівцям і менеджерам фінансових підрозділів, власникам бізнесу

Ціль заходу

визначення стратегії закупівель у сучасних умовах швидких змін; узгодження стратегії підприємства і стратегії закупівель; оптимальне співвідношення ціни і якості в закупівлях, варіанти пошуку джерел сучасних ланцюжків поставок, підвищення рентабельності за рахунок контролю загальних витрат у процесі володіння; розуміння і управління моделями взаємин з постачальниками

Програма

1. Стратегії управління закупівлями і поставками

  • Управління, еволюція, цілі та обов'язки управління поставками

  • Тенденції та фактори, що визначають управління поставками

  • Як визначити правильну ланцюжок поставок для вашого продукту

  • Етапи розробки стратегії закупівель для вашої продукції (послуг)

  • Модель компетенцій закупівельника в сучасних умовах

 2. Закупівельні процеси

  • Адаптація до змін

  • Цикл життя фірми і зміна ролі закупівель

  • Кращі практики для процесу від закупівлі до оплати (P2P)

  • Організаційна структура управління закупівлями

  • Обов'язки відділу закупівель

  • Вимоги керівництва компанії до функції закупівель

  • Спеціалізація всередині функції закупівель та постачання

  • Розмір штату фахівців

  • Керівництво закупівлями і постачанням

  • Ідентифікація бізнес-процесів закупівель

  • Сучасні методи закупівель

  • Інструменти електронних закупівель

  • Використання принципів категорійного менеджменту в закупівлях

 3. Стратегії роботи з постачальниками. Структура відносин з постачальниками

  • Як визначити важливі характеристики роботи з постачальниками. Критерії оцінки

  • Стратегії оцінки постачальників

  • Принципи взаємодії з постачальниками на різних рівнях зрілості закупівель

  • Категорії постачальників

  • Типи відносин з постачальниками

  • Аналіз конкурентної сили компанії в якості покупця

  • Оцінка позиції компанії з точки зору постачальника по Матриці переваг постачальника

  • Сегментація портфеля постачальників і використовувані методи. Оптимізація і диверсифікація портфеля постачальників

  • Оцінка продуктивності постачальників

  • Цінність якісних відносин між покупцем і постачальником і розвиток ваших постачальників

  • Цільові відносини з постачальником

  • Розробка проекту стандартів управління різними типами постачальників

4. Кваліфікація постачальників

  • Мета кваліфікації постачальників

  • Пошук постачальників і моніторинг ринку

  • Методи оцінки постачальників на стадії кваліфікації

  • Вибір параметрів, коефіцієнтів і форм оцінки

  • Форми взаємодії з постачальником в системі кваліфікації

  • Результати кваліфікаційної оцінки і статуси постачальників за результатами кваліфікації

  • Моделі взаємодії з постачальниками за результатами кваліфікації

  • Складання профілю постачальника нового і діючого і складання карти комунікацій

  • Вибір і оцінка постачальників. Складання рейтингу постачальників. Зворотній зв'язок за результатами оцінки. Ухвалення рішення про проведення ситуативного аудиту

5. Управління ефективністю діяльності постачальників

  • Складові системи управління ефективністю діяльності постачальника

  • Ключові етапи побудови системи управління ефективністю діяльності постачальників

  • Стратегії і тактики розвитку постачальників в рамках управління ефективністю діяльності постачальника

  • Залучення постачальників в програми розвитку

  • Перелік можливих дій з розвитку відносин з постачальниками

6. Партнерські відносини та управління взаємовідносинами з ключовими постачальниками

  • Передумови розвитку стратегічних партнерств

  • Типи партнерства: звичайні і розширені

  • Модель партнерства. Сприяють фактори, мотиватори, очікування сторін, пошук сумісності, рішення про партнерство, елементи бізнес-процесів і результати

  • Показники успішного партнерства, складові партнерських відносин

  • Управління загальною вартістю володіння

  • Організація стратегічних сесій між потенційними і діючими партнерами для трансформації відносин

  • Партнерські стратегії і результати взаємодії

7. Основні типи стратегічних партнерств

  • Не конкуруючі партнерства

  • Партнерства фірм конкурентів

  • Вертикальні партнерські відносини

  • Міжгалузеві партнерства

  • Інтеграційні партнерства

  • Споживчий маркетинг

  • "Троянський кінь"

8. Особливості функціонування стратегічних партнерств

  • Управління та організаційна структура

  • Управління фінансами

  • Управління персоналом

  • Ціноутворення

  • Технологічний розвиток

9. Альтернативи стратегічним партнерствам

  • Угоди "під ключ"

  • Ліцензійні угоди

  • Спільні підприємства

  • Технічна допомога

  • Аутсорсинг

10. Клієнтоорієнтована стратегія. Системи управління взаємовідносинами з контрагентами

  • Побудова бізнес-процесу взаємодії з урахуванням диференційованого підходу в роботі з різними сегментами і специфіки закуповуваних продуктів / послуг компанії

  • З'єднання відділів (сфер відповідальності). Процесний підхід до управління функціями підприємства

  • Точки взаємодії Компанії з Контрагентами і джерела інформації про них

  • Визначення переліку ключових показників по створеному процесу взаємодії

11. Показники ефективності закупівель

  • Транспортні витрати, ланцюги витрат

  • Управління витратами по всьому ланцюжку поставок

  • Закупівлі та аналіз результат торгів

  • Коефіцієнт оборотності запасів. Інвестиції в запаси

  • Економія оборотних коштів підприємства

  • Фінансові ризики підприємства

  • Відхилення в попиті

  • Втрачені продажі

  • Аналіз купівельної задоволеності

 12. Планування і бюджет закупівель. Управління бюджетом

  • Ідентифікація потреби

  • Структура плану закупівель

  • Аналіз CVR (вартість / цінність / ризик)

  • Підготовка бюджету та фінансового планування

  • Планування потреб в основних засобах. Особливості оцінки довгострокових придбань

Додаткова інформація

Бонуси

  • розв’язки завдань

  • перелік літератури з логістики, стратегії закупівель і управління запасами та закупівлями

  • приклади опису бізнес-процесу стратегії і управління закупівлями

  • приклади стандартів і регламентів управління закупівлями та запасами

  • приклади бюджетів закупівель підприємства

  • робочий Excel-файл «Прогнозування продажів», призначений для отримання прогнозного рівня продажів шістьма методами прогнозування

  • робочий Excel-файл «ABC, XYZ аналіз», призначений для проведення ABC і XYZ аналізу

  • консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Логістика, митниця, ЗЕДБізнес планування, аналітикаВиробництво, промисловiсть

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.