Стратегічні закупівлі
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- ТОТ, центр бізнес-технологій
- www.tot.com.ua
- Ольга Пестрецова-Блоцька
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
керівникам, менеджерам і фахівцям із закупівель, менеджерам із постачання; керівникам логістики і комерційних департаментів; операційним керівникам; менеджерам з постачання, фахівцям supply chain management; категорійним і бренд-менеджерам, керівникам відділів збуту, торговим агентам, товарознавцям; фахівцям і менеджерам фінансових підрозділів, власникам бізнесу
Ціль заходу
визначення стратегії закупівель у сучасних умовах швидких змін; узгодження стратегії підприємства і стратегії закупівель; оптимальне співвідношення ціни і якості в закупівлях, варіанти пошуку джерел сучасних ланцюжків поставок, підвищення рентабельності за рахунок контролю загальних витрат у процесі володіння; розуміння і управління моделями взаємин з постачальниками
Програма
1. Стратегії управління закупівлями і поставками
-
Управління, еволюція, цілі та обов'язки управління поставками
-
Тенденції та фактори, що визначають управління поставками
-
Як визначити правильну ланцюжок поставок для вашого продукту
-
Етапи розробки стратегії закупівель для вашої продукції (послуг)
-
Модель компетенцій закупівельника в сучасних умовах
2. Закупівельні процеси
-
Адаптація до змін
-
Цикл життя фірми і зміна ролі закупівель
-
Кращі практики для процесу від закупівлі до оплати (P2P)
-
Організаційна структура управління закупівлями
-
Обов'язки відділу закупівель
-
Вимоги керівництва компанії до функції закупівель
-
Спеціалізація всередині функції закупівель та постачання
-
Розмір штату фахівців
-
Керівництво закупівлями і постачанням
-
Ідентифікація бізнес-процесів закупівель
-
Сучасні методи закупівель
-
Інструменти електронних закупівель
-
Використання принципів категорійного менеджменту в закупівлях
3. Стратегії роботи з постачальниками. Структура відносин з постачальниками
-
Як визначити важливі характеристики роботи з постачальниками. Критерії оцінки
-
Стратегії оцінки постачальників
-
Принципи взаємодії з постачальниками на різних рівнях зрілості закупівель
-
Категорії постачальників
-
Типи відносин з постачальниками
-
Аналіз конкурентної сили компанії в якості покупця
-
Оцінка позиції компанії з точки зору постачальника по Матриці переваг постачальника
-
Сегментація портфеля постачальників і використовувані методи. Оптимізація і диверсифікація портфеля постачальників
-
Оцінка продуктивності постачальників
-
Цінність якісних відносин між покупцем і постачальником і розвиток ваших постачальників
-
Цільові відносини з постачальником
-
Розробка проекту стандартів управління різними типами постачальників
4. Кваліфікація постачальників
-
Мета кваліфікації постачальників
-
Пошук постачальників і моніторинг ринку
-
Методи оцінки постачальників на стадії кваліфікації
-
Вибір параметрів, коефіцієнтів і форм оцінки
-
Форми взаємодії з постачальником в системі кваліфікації
-
Результати кваліфікаційної оцінки і статуси постачальників за результатами кваліфікації
-
Моделі взаємодії з постачальниками за результатами кваліфікації
-
Складання профілю постачальника нового і діючого і складання карти комунікацій
-
Вибір і оцінка постачальників. Складання рейтингу постачальників. Зворотній зв'язок за результатами оцінки. Ухвалення рішення про проведення ситуативного аудиту
5. Управління ефективністю діяльності постачальників
-
Складові системи управління ефективністю діяльності постачальника
-
Ключові етапи побудови системи управління ефективністю діяльності постачальників
-
Стратегії і тактики розвитку постачальників в рамках управління ефективністю діяльності постачальника
-
Залучення постачальників в програми розвитку
-
Перелік можливих дій з розвитку відносин з постачальниками
6. Партнерські відносини та управління взаємовідносинами з ключовими постачальниками
-
Передумови розвитку стратегічних партнерств
-
Типи партнерства: звичайні і розширені
-
Модель партнерства. Сприяють фактори, мотиватори, очікування сторін, пошук сумісності, рішення про партнерство, елементи бізнес-процесів і результати
-
Показники успішного партнерства, складові партнерських відносин
-
Управління загальною вартістю володіння
-
Організація стратегічних сесій між потенційними і діючими партнерами для трансформації відносин
-
Партнерські стратегії і результати взаємодії
7. Основні типи стратегічних партнерств
-
Не конкуруючі партнерства
-
Партнерства фірм конкурентів
-
Вертикальні партнерські відносини
-
Міжгалузеві партнерства
-
Інтеграційні партнерства
-
Споживчий маркетинг
-
"Троянський кінь"
8. Особливості функціонування стратегічних партнерств
-
Управління та організаційна структура
-
Управління фінансами
-
Управління персоналом
-
Ціноутворення
-
Технологічний розвиток
9. Альтернативи стратегічним партнерствам
-
Угоди "під ключ"
-
Ліцензійні угоди
-
Спільні підприємства
-
Технічна допомога
-
Аутсорсинг
10. Клієнтоорієнтована стратегія. Системи управління взаємовідносинами з контрагентами
-
Побудова бізнес-процесу взаємодії з урахуванням диференційованого підходу в роботі з різними сегментами і специфіки закуповуваних продуктів / послуг компанії
-
З'єднання відділів (сфер відповідальності). Процесний підхід до управління функціями підприємства
-
Точки взаємодії Компанії з Контрагентами і джерела інформації про них
-
Визначення переліку ключових показників по створеному процесу взаємодії
11. Показники ефективності закупівель
-
Транспортні витрати, ланцюги витрат
-
Управління витратами по всьому ланцюжку поставок
-
Закупівлі та аналіз результат торгів
-
Коефіцієнт оборотності запасів. Інвестиції в запаси
-
Економія оборотних коштів підприємства
-
Фінансові ризики підприємства
-
Відхилення в попиті
-
Втрачені продажі
-
Аналіз купівельної задоволеності
12. Планування і бюджет закупівель. Управління бюджетом
-
Ідентифікація потреби
-
Структура плану закупівель
-
Аналіз CVR (вартість / цінність / ризик)
-
Підготовка бюджету та фінансового планування
-
Планування потреб в основних засобах. Особливості оцінки довгострокових придбань
Додаткова інформація
Бонуси
-
розв’язки завдань
-
перелік літератури з логістики, стратегії закупівель і управління запасами та закупівлями
-
приклади опису бізнес-процесу стратегії і управління закупівлями
-
приклади стандартів і регламентів управління закупівлями та запасами
-
приклади бюджетів закупівель підприємства
-
робочий Excel-файл «Прогнозування продажів», призначений для отримання прогнозного рівня продажів шістьма методами прогнозування
-
робочий Excel-файл «ABC, XYZ аналіз», призначений для проведення ABC і XYZ аналізу
-
консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу
Інші тренінги у категоріях:Логістика, митниця, ЗЕДБізнес планування, аналітикаВиробництво, промисловiсть
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.