Ціноутворення. Маркетинговий та економічний підходи
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- ТОТ, центр бізнес-технологій
- www.tot.com.ua
- Ольга Пестрецова-Блоцька
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
маркетологам, менеджерам з продажів і по роботі з постійними клієнтами, категорійним і бренд-менеджерам, керівникам відділів збуту, співробітникам планово-фінансових департаментів, що відповідають за бюджетування доходів, фінансовим аналітикам, експертам зі стратегічного планування, власникам малого та середнього бізнесу
Ціль заходу
Тренінг "Ціноутворення. Маркетинговий та економічний підходи" дозволяє ефективно вирішувати та поєднувати на практиці маркетинговий і економічний підходи до ціноутворення для досягнення фінансово-економічних цілей компанії
Програма
1. Основні фактори, що впливають на ціноутворення
-
Ціновий аналіз
-
Конкуренція
-
Поведінка покупців
-
Витрати
-
Інфляція і податки
-
Цінова еластичність
-
Психологічне сприйняття ціни
2. Структура ціни. Калькуляція і витрати
-
Поняття собівартість і витрати
-
Аналіз і принципи поділу витрат
-
Приклади програм по зниженню витрат
-
Аналіз економічної ефективності асортименту
3. Еластичність попиту за ціною. Максимізація виручки і прибутку
-
Поняття еластичності
-
Методи визначення цінової еластичності
-
Фактори, що впливають на чутливість покупця до ціни
-
Умови для максимізації виручки і прибутку
4. Сприйняття цін споживачами та методи представлення цін споживачам
-
Сприйняття цінових відмінностей
-
Економічна цінність товару / послуги та метод її розрахунку
-
Формулювання відносних цін
-
Вплив уявлення на сприйняття ціни
-
Фактори, що впливають на цінову чутливість споживачів
-
Вимір цінової чутливості
5. Практична методика оцінки наслідків зміни ціни
-
Практична модель визначення мінімально необхідної зміни обсягу продажів при зміні ціни
-
Критерії ефективності зміни ціни
6. Огляд видів знижок і їх економічна оцінка
-
Принципи застосування знижок
-
Порогові рівні зниження ціни
-
Економічна оцінка основних видів знижок
-
Побудова системи знижок
-
Психологічні прийоми ціноутворення
7. Цінова політика в залежності від типу ринку
-
Ціноутворення і структура ринку
-
Визначення виду ринку
-
Методи ціноутворення на різних типах ринку
8. Цінова політика і організація каналів просування продукції
-
Огляд і практичні приклади організації каналів просування продукції на основі досвіду роботи великих компаній-виробників
-
Побудова дистрибуційної політики
9. Ціноутворення в системі «виробник-дилер-споживач»
-
Формування цінової політики в системі «виробник-дилер-споживач»
-
Поведінка дилера
-
Наслідки для виробника і всієї системи
-
Заходи з боку виробника
10. Взаємозв'язок цінової і фінансової політики
-
Формування ефективної цінової політики, яка комплексно враховує фінансовий стан компанії, швидкість її розвитку, взаємини з клієнтами та постачальниками
-
Практична модель прогнозування фінансового стану
11. Цінові стратегії та умови їх застосування
-
Стратегія високих цін
-
Стратегія низьких цін
-
Стратегія усереднених цін
-
Стратегія знижок
-
Вибір стратегії, рентабельність, динаміка прибутків
-
Політика зміни цін
Додаткова інформація
Бонуси
-
розв’язки завдань
-
перелік літератури на тему тренінгу
-
робочий Excel-файл «Розрахунок ціни», призначений для розрахунку ціни
-
консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу
Інші тренінги у категоріях:Фінанси, кредит, банківська справаБухгалтерія, облік та податкиБізнес планування, аналітика
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.