ТОТ, центр бізнес-технологій
тренінг

Ціноутворення. Маркетинговий та економічний підходи



  • 10700 грн -7%
  • за одного учасника



Цільова аудиторія

маркетологам, менеджерам з продажів і по роботі з постійними клієнтами, категорійним і бренд-менеджерам, керівникам відділів збуту,  співробітникам планово-фінансових департаментів, що відповідають за бюджетування доходів, фінансовим аналітикам, експертам зі стратегічного планування, власникам малого та середнього бізнесу

Ціль заходу

навчитись поєднувати на практиці маркетинговий і економічний підходи до ціноутворення для досягнення фінансово-економічних цілей компанії

Програма

1. Основні фактори, що впливають на ціноутворення

  • Ціновий аналіз

  • Конкуренція

  • Поведінка покупців

  • Витрати

  • Інфляція і податки

  • Цінова еластичність

  • Психологічне сприйняття ціни

2. Структура ціни. Калькуляція і витрати

  • Поняття собівартість і витрати

  • Аналіз і принципи поділу витрат

  • Приклади програм по зниженню витрат

  • Аналіз економічної ефективності асортименту

​3. Еластичність попиту за ціною. Максимізація виручки і прибутку

  • Поняття еластичності

  • Методи визначення цінової еластичності

  • Фактори, що впливають на чутливість покупця до ціни

  • Умови для максимізації виручки і прибутку

4. Сприйняття цін споживачами та методи представлення цін споживачам

  • Сприйняття цінових відмінностей

  • Економічна цінність товару / послуги та метод її розрахунку

  • Формулювання відносних цін

  • Вплив уявлення на сприйняття ціни

  • Фактори, що впливають на цінову чутливість споживачів

  • Вимір цінової чутливості

5. Практична методика оцінки наслідків зміни ціни

  • Практична модель визначення мінімально необхідної зміни обсягу продажів при зміні ціни

  • Критерії ефективності зміни ціни

6. Огляд видів знижок і їх економічна оцінка

  • Принципи застосування знижок

  • Порогові рівні зниження ціни

  • Економічна оцінка основних видів знижок

  • Побудова системи знижок

  • Психологічні прийоми ціноутворення

7. Цінова політика в залежності від типу ринку

  • Ціноутворення і структура ринку

  • Визначення виду ринку

  • Методи ціноутворення на різних типах ринку

​8. Цінова політика і організація каналів просування продукції

  • Огляд і практичні приклади організації каналів просування продукції на основі досвіду роботи великих компаній-виробників

  • Побудова дистрибуційної політики

9. Ціноутворення в системі «виробник-дилер-споживач»

  • Формування цінової політики в системі «виробник-дилер-споживач»

  • Поведінка дилера

  • Наслідки для виробника і всієї системи

  • Заходи з боку виробника

10. Взаємозв'язок цінової і фінансової політики

  • Формування ефективної цінової політики, яка комплексно враховує фінансовий стан компанії, швидкість її розвитку, взаємини з клієнтами та постачальниками

  • Практична модель прогнозування фінансового стану

​11. Цінові стратегії та умови їх застосування

  • Стратегія високих цін

  • Стратегія низьких цін

  • Стратегія усереднених цін

  • Стратегія знижок

  • Вибір стратегії, рентабельність, динаміка прибутків

  • Політика зміни цін

Додаткова інформація

Бонуси

  • розв’язки завдань

  • перелік літератури на тему тренінгу

  • робочий Excel-файл «Розрахунок ціни», призначений для розрахунку ціни

  • консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Фінанси, кредит, банківська справаБухгалтерія, облік та податкиБізнес планування, аналітика

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.