Ціноутворення. Маркетинговий та економічний підходи
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- ТОТ, центр бізнес-технологій
- www.tot.com.ua
- Ольга Пестрецова-Блоцька
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
маркетологам, менеджерам з продажів і по роботі з постійними клієнтами, категорійним і бренд-менеджерам, керівникам відділів збуту, співробітникам планово-фінансових департаментів, що відповідають за бюджетування доходів, фінансовим аналітикам, експертам зі стратегічного планування, власникам малого та середнього бізнесу
Ціль заходу
навчитись поєднувати на практиці маркетинговий і економічний підходи до ціноутворення для досягнення фінансово-економічних цілей компанії
Програма
1. Основні фактори, що впливають на ціноутворення
-
Ціновий аналіз
-
Конкуренція
-
Поведінка покупців
-
Витрати
-
Інфляція і податки
-
Цінова еластичність
-
Психологічне сприйняття ціни
2. Структура ціни. Калькуляція і витрати
-
Поняття собівартість і витрати
-
Аналіз і принципи поділу витрат
-
Приклади програм по зниженню витрат
-
Аналіз економічної ефективності асортименту
3. Еластичність попиту за ціною. Максимізація виручки і прибутку
-
Поняття еластичності
-
Методи визначення цінової еластичності
-
Фактори, що впливають на чутливість покупця до ціни
-
Умови для максимізації виручки і прибутку
4. Сприйняття цін споживачами та методи представлення цін споживачам
-
Сприйняття цінових відмінностей
-
Економічна цінність товару / послуги та метод її розрахунку
-
Формулювання відносних цін
-
Вплив уявлення на сприйняття ціни
-
Фактори, що впливають на цінову чутливість споживачів
-
Вимір цінової чутливості
5. Практична методика оцінки наслідків зміни ціни
-
Практична модель визначення мінімально необхідної зміни обсягу продажів при зміні ціни
-
Критерії ефективності зміни ціни
6. Огляд видів знижок і їх економічна оцінка
-
Принципи застосування знижок
-
Порогові рівні зниження ціни
-
Економічна оцінка основних видів знижок
-
Побудова системи знижок
-
Психологічні прийоми ціноутворення
7. Цінова політика в залежності від типу ринку
-
Ціноутворення і структура ринку
-
Визначення виду ринку
-
Методи ціноутворення на різних типах ринку
8. Цінова політика і організація каналів просування продукції
-
Огляд і практичні приклади організації каналів просування продукції на основі досвіду роботи великих компаній-виробників
-
Побудова дистрибуційної політики
9. Ціноутворення в системі «виробник-дилер-споживач»
-
Формування цінової політики в системі «виробник-дилер-споживач»
-
Поведінка дилера
-
Наслідки для виробника і всієї системи
-
Заходи з боку виробника
10. Взаємозв'язок цінової і фінансової політики
-
Формування ефективної цінової політики, яка комплексно враховує фінансовий стан компанії, швидкість її розвитку, взаємини з клієнтами та постачальниками
-
Практична модель прогнозування фінансового стану
11. Цінові стратегії та умови їх застосування
-
Стратегія високих цін
-
Стратегія низьких цін
-
Стратегія усереднених цін
-
Стратегія знижок
-
Вибір стратегії, рентабельність, динаміка прибутків
-
Політика зміни цін
Додаткова інформація
Бонуси
-
розв’язки завдань
-
перелік літератури на тему тренінгу
-
робочий Excel-файл «Розрахунок ціни», призначений для розрахунку ціни
-
консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу
Інші тренінги у категоріях:Фінанси, кредит, банківська справаБухгалтерія, облік та податкиБізнес планування, аналітика
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.