Ефективна робота в умовах стресу
- 6 годин
- Після закінчення видається сертифікат
- ASK, вища школа управління
- Михайло Коваленко
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Цільова аудиторія: співробітники компанії, які працюють з клієнтами як у В2В, так і В2С форматі, а також керівники підрозділів, регіональні менеджери. Тренінг може бути адаптований для співробітників офісу.
Ціль заходу
Результат тренінгу: учасники знатимуть та розумітимуть, як правильно реагувати на стресові ситуації, у тому числі ті, що виникли в умовах воєнного часу; отримають чіткі практичні інструменти саморегуляції, впливу на співрозмовників. Завдяки отриманим навичкам зможуть значно підвищити свою ефективність у сьогоденні та уникнути появи наслідків стресових реакцій у майбутньому. Ключові техніки будуть відпрацьовані під час тренінгу.
Програма
- Що таке стрес: походження та види
- Гострий та хронічний стрес. Особливості «військового» стресу
- Техніки саморегуляції. Принципи та підходи
- Швидка допомога при стресі на робочому місці
- Як працювати з клієнтами під час війни
- Профілактика стресових ситуацій. Як не піддатися паніці та депресії
- Попередження розвитку ПТСР (посттравматичних стресових реакцій) у себе та співробітників
- Робота з панічними атаками.
Додаткова інформація
Тренінг може бути проведений як класичному форматі, так і он-лайн.
Важливо забезпечити можливість активної присутності для кожного учасника, у тому числі й у дистанційному форматі: камера, мікрофон тощо.
Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.